Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Karta Toulavka 2017.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Karta Toulavka 2017."— Transkript prezentace:

1 karta Toulavka 2017

2 86 brožur došlo vyplněných do razítkové soutěže
Vítěz karta roku 2016 TuristPropa g V oběhu přes 7000 karet 10 nových míst Celkem 58 bonusů a slev 86 brožur došlo vyplněných do razítkové soutěže

3 Mobilní aplikace Mobilní aplikace – Toulavka v elektronické verzi
Stačí ukázat úvodní obrazovku a turista může čerpat slevy Opravňuje k vydání brožury s razítkovou hrou na místech, které vydávají plastovou kartu Obsahuje seznam a mapu všech míst Podpořena kampaní na webu a sociálních sítích

4 Toulavka - propagace 2017 Papírová verze karty Toulavka – do hotelů a penzionů – půjčují automaticky k ubytování na dobu pobytu Placená propagace na sociálních sítích a webu Chystaný projekt Czech Tourism národní zážitkové karty

5 Produktové balíčky Vytvoření 5 tématických balíčků
Gastrozážitky Rodiny s dětmi Aktivní dovolená Památky a historie Venkovská turistika V každém balíčku tipy, jak si danou aktivitu užít s Toulavkou Tištěná i webová prezentace Toulání s příběhem

6 Webové tipy na výlety Bannery na web Vážou se ke konkrétním akcím
Dávají nabídku, co si užít ještě v daném místě, kde se akce koná s kartou Toulavka Festival Toulava FEST Léto nad Lužnicí Sukovy Sedlčany Jaro v Toulavě, ….. Bannery na web

7 Pomozte i vy Umístit tipy na ubytování s Toulavkou na weby měst a obcí do sekce ubytování Umístit slevy s Toulavkou s proklikem na stránky o kartě Umístit odkaz na stažení mobilní aplikace na web Umístit Toulavku do ubytovacích balíčků – příklad a pochvala pro Panství Bechyně a Hotel Panská

8 Další aktivity Toulavy 2017
Vytváření fotobanky Nabídka školních výletů a tipů na výlety pro skupiny Práce pro JCCR a SK dle platné strategie – nabídka z Toulavy do celokrajských produktů CR Chystaná certifikace u MMR

9

10

11 Marketing Tvorba marketingové strategie za aktivní účasti partnerů a nejvýznamnějších hráčů v CR Sociální sítě a internet v kombinaci s kvalitními fotografiemi jako základní nástroj. Kvalitní produkty CR jako základní nástroj ke zvyšování kvality služeb a nabídky v oblasti

12 Děkuji za pozornost www.toulava.cz info@toulava.cz
Jan Sochor facebook.com/toulava.cz


Stáhnout ppt "Karta Toulavka 2017."

Podobné prezentace


Reklamy Google