Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví"— Transkript prezentace:

1 HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Ing. Hana Podzemná Manager HARTMANN akademie

2 Vzděláváním s HARTMANN akademií o krok dál…
…k vysoké profesionalitě …k efektivní spolupráci …k cílené proaktivitě  Vašeho týmu

3 Pyramida vitality (Ing. Plamínek)
DYNAMIKA STABILITA EFEKTIVITA UŽITEČNOST

4 Pro koho semináře připravujeme…
Management nemocnice Střední management Řadoví pracovníci

5 Zaměření vzdělávacích programů….
Manažerské vzdělávací programy Komunikační vzdělávací programy Osobnostní vzdělávací programy Odborné vzdělávací programy Supervizní podpora

6 Vzdělávání pro management
Speciální kurzy pro management zaměřené na individuální rozvoj podřízených Ucelený systém nástrojů rozšiřující standardní manažerské přístupy Semináře Rozvoj nosných kompetencí pro efektivní management lidských zdrojů Praktické inspirace pro efektivní vedení lidí Koučování v manažerské praxi Právní oblast

7 Rozvoj dovedností středního managementu
Kurz "Rozvoj dovedností středního managementu" se zaměřuje na budování vnímavosti k dění na pracovišti a dodává vedoucím nástroje k proaktivnímu přístupu k problémovým situacím. Věnuje se především rozvoji interní komunikace, dává důraz na vzájemnou komunikaci vedoucích a na cílený přenos informací od podřízených k nejvyššímu managementu pomocí vhodných mediačních a komunikačních nástrojů. Rovněž rozvíjí v účastnících schopnost náhledu na dynamiku týmů, podněcuje manažery k sebereflexi a dodává jim sebevědomí k proaktivnímu vedení.

8 Rozvoj dovedností středního managementu
Cílové dovednosti manažerů Možnost sebereflexe a sebepoznání Dynamika týmů a možnosti ovlivnění týmů Význam proaktivní komunikace v práci středního managementu Interní komunikace směrem k podřízeným, vedení porad Využití mediace

9 Vzdělávání zaměřené na rozvoj komunikace
zaměřeno na komunikaci a porozumění mezi různými typy osobností, věkových a sociálních skupin podpora vzájemných vztahů na pracovišti i vztahu k pacientům Semináře Respektující komunikace Práce s emocemi a syndrom vyhoření Stres a relaxační metody Jak daleko mám k druhému

10 Respektující komunikace
Ve zdravotnických profesích se pracovníci často dostávají do situací, jež pociťují jako útok na vlastní sebeúctu, např. jednání s agresivním pacientem či konflikty v pracovním kolektivu. Prostřednictvím respektující komunikace a změny náhledu na dané situace lze pracovat na přiměřenosti reakce, na vlastním prožívání a variantách řešení. Stejně tak nám respektující komunikace umožňuje těmto situacím do jisté míry předcházet. Kurz "Respektující komunikace" zahrnuje nejen praktický nácvik respektující komunikace, ale obsahuje i prvky osobního rozvoje a náhled na vlastní prožívání konfliktních situací.

11 Supervize –podpora týmu i jednotlivců v doprovodu supervizora
Supervize slouží ke zkvalitňování práce s pacientem prostřednictvím zvýšené podpory pomáhajících profesí, odehrává se v bezpečném prostředí v doprovodu externího supervizora. HARTMANN akademie se specializuje na supervize zaměřené na psychologickou podporu a stabilitu týmů. Supervize umožňuje cíleně pojmenovávat přímé i nepřímé překážky, jež snižují kvalitu péče o pacienta, otevírat, diskutovat a řešit problémy typu: neshody v kolektivu, agresivní pacient, zvýšená pracovní zátěž, problémy jednotlivců přenášející se na celý tým apod. jak budovat vzájemnou podporu pomocí proaktivní komunikace jak otevírat problémy a hledat řešení tak, aby „to nebolelo“ supervizní přístup ke zvládání mimořádné pracovní zátěže

12 Supervize pro řadové pracovníky
Lze řešit dlouhodobé problémy na pracovišti? Co mohu udělat já pro svůj tým? Jak najít odvahu otevřít problém? Jak najít pramen napjaté atmosféry na pracovišti? Cíle supervize budování vzájemné podpory pomocí proaktivní komunikace otevírání problémů a hledání řešení tak, aby „to nebolelo“ standardizace procesu směřujícího ke zvládání mimořádné pracovní zátěže psychologická podpora jednotlivce v přebrání své části odpovědnosti za chod pracoviště

13 Bazální stimulace® Vlastní certifikovaný lektor Mgr. Kateřina Menšíková Kurzy Základní kurz BS® - 24 hodin Nástavbový kurz BS® - 24 hodin Další možnosti v konceptu BS® Supervizní činnost/poradenství v rámci BS®

14 HARTMANN akademie si váží možnosti být Vaším partnerem v přípravě a realizaci vzdělávacích aktivit, které podporují manažerskou práci a úspěšnou týmovou spolupráci Vašeho zařízení

15


Stáhnout ppt "HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví"

Podobné prezentace


Reklamy Google