Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ workshop 19. září PRO KOLIK TERMÍNŮ V RÁMCI 1. KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ MAJÍ BÝT PŘIPRAVENY TESTOVÉ ÚLOHY? 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ workshop 19. září PRO KOLIK TERMÍNŮ V RÁMCI 1. KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ MAJÍ BÝT PŘIPRAVENY TESTOVÉ ÚLOHY? 1."— Transkript prezentace:

1 PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ workshop 19. září 2012

2

3 PRO KOLIK TERMÍNŮ V RÁMCI 1. KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ MAJÍ BÝT PŘIPRAVENY TESTOVÉ ÚLOHY? 1

4 DO KTERÉHO KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ? MÁ PROBÍHAT TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ I V DALŠÍCH KOLECH PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ? DO KTERÉHO DATA KONÁNÍ DALŠÍHO KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ? 2

5 MAJÍ BÝT VÝSLEDKY TESTOVÁNÍ PŘENOSITELNÉ MEZI JEDNOTLIVÝMI KOLY PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ / MEZI ŠKOLAMI? MÁ MÍT ŽÁK MOŽNOST/POVINNOST OPAKOVAT TESTOVÁNÍ? 3

6 MÁ TESTOVÁNÍ PROBÍHAT I V PŘÍPADĚ OBORŮ VZDĚLÁNÍ S TALENTOVOU ZKOUŠKOU? 4

7 MÁ TESTOVÁNÍ PROBÍHAT I V OBORECH NÁSTAVBOVÉHO STUDIA? MÁ ZAHRNOVAT VEDLE DENNÍ DALŠÍ FORMY STUDIA? 5

8 MÁ SE JEDNAT O URČENÍ MINIMÁLNÍHO PODÍLU NEBO MÁ BÝT DOPORUČENO ROZMEZÍ? JAKÝM PODÍLEM SE MAJÍ VÝSLEDKY TESTOVÁNÍ PODÍLET NA VÝSLEDKU CELKOVÉHO HODNOCENÍ V RÁMCI PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ? 6

9 JAKÉ MEZNÍ ÚSPĚŠNOSTI MAJÍ DOSÁHNOUT ŽÁCI, ABY JE BYLO MOŽNO PŘIJMOUT DO DANÉHO OBORU VZDĚLÁNÍ? MÁ BÝT STANOVENA MEZNÍ HODNOTA ÚSPĚŠNOSTI? 7

10 DO JAKÝCH OBOROVÝCH SHLUKŮ MAJÍ BÝT ROZDĚLENY OBORY PRO FORMULACI TĚCHTO DOPORUČENÍ? 8

11 VYSVĚTLENÍ GRAFŮ

12 PŘEPOČTENO NA 1000 ŽÁKŮ

13 BODOVÝ ZISK V %

14 PŘEPOČTENO NA 1000 ŽÁKŮ BODOVÝ ZISK V % POČET ŽÁKŮ S DANÝM POČTEM BODŮ

15 PŘEPOČTENO NA 1000 ŽÁKŮ BODOVÝ ZISK V % POČET ŽÁKŮ S DANÝM POČTEM BODŮ ROZLOŽENÍ VÝSLEDKŮ VŠECH ŽÁKŮ CELKEM

16 PŘEPOČTENO NA 1000 ŽÁKŮ BODOVÝ ZISK V % POČET ŽÁKŮ S DANÝM POČTEM BODŮ ROZLOŽENÍ VÝSLEDKŮ VŠECH ŽÁKŮ CELKEM ROZLOŽENÍ VÝSLEDKŮ ŽÁKŮ DANÉ SKUPINY

17

18

19

20  15 MINUTÚVOD  15 MINUT ZADÁNÍ  45 MINUT PRÁCE VE SKUPINÁCH  15 MINUT PREZENTACE  30 MINUT DISKUSE

21  Pro kolik termínů v rámci 1. kola přijímacího řízení mají být připraveny testové úlohy?  Má probíhat testování žáků i v dalších kolech přijímacího řízení?  Do kterého kola přijímacího řízení?  Do kterého data konání dalšího kola přijímacího řízení?  Mají být výsledky testování přenositelné mezi jednotlivými koly přijímacího řízení / mezi školami?  Má mít žák možnost/povinnost opakovat testování?  Má testování probíhat i v případě oborů vzdělání s talentovou zkouškou?  Má testování probíhat i v oborech nástavbového studia?  Má zahrnovat vedle denní další formy studia?  Jakým podílem se mají výsledky testování podílet na výsledku celkového hodnocení v rámci přijímacího řízení?  Má se jednat o určení minimálního podílu nebo má být doporučeno rozmezí?  Jaké mezní úspěšnosti mají dosáhnout žáci, aby je bylo možno přijmout do daného oboru vzdělání?  Má být stanovena mezní hodnota úspěšnosti?  Do jakých oborových shluků mají být rozděleny obory pro formulaci těchto doporučení?

22 Leoš Křeček I Helena Vašková I Eva Kotková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu


Stáhnout ppt "PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ workshop 19. září PRO KOLIK TERMÍNŮ V RÁMCI 1. KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ MAJÍ BÝT PŘIPRAVENY TESTOVÉ ÚLOHY? 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google