Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je."— Transkript prezentace:

1 II. Metodický výklad výzvy

2 Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je zaměřena na zapojení rodilých mluvčích do výuky, metodickou podporu zavádění metody CLIL do výuky a podporu v přípravě mezinárodních projektů. Doprovodnou aktivitou je jazykové vzdělávání pedagogů. 2

3 Popis aktivit I Aktivita A) Podpora zapojení rodilých mluvčích ze zemí EU s odbornou kvalifikací pro výuku cizích jazyků a/nebo zapojení rodilých mluvčích bez odborné kvalifikace 1)pokud má rodilý mluvčí pedagogickou kvalifikaci: zapojení rodilých mluvčích do výuky cizích jazyků, popř. do výuky metodou CLIL; 2) pokud nemá rodilý mluvčí pedagogickou kvalifikaci: podpora vzdělávání žáků v cizích jazycích jako školní asistent (nejedná se o asistenta pedagoga). Informace k pozici školní asistent je možné čerpat zde: http://www.socialni-zaclenovani.cz/prirucka, v části Vzdělávání. 3

4 Popis aktivit II Aktivita B) Příprava projektů internacionalizace škol a zavádění metody CLIL Podpora přípravy projektů internacionalizace škol (například příprava projektů pro Erasmus+), komunikace a navazování spolupráce se zahraničím. Žadatel/příjemce nebude zapojeným školám připravovat projekty, ale bude školy metodicky podporovat, poskytovat informace a návody, dělat supervizi těchto aktivit. Výstupem projektu budou připravené mezinárodní projekty škol nebo výstupy z mezinárodní spolupráce. 4

5 Popis aktivit III Zavádění metody CLIL do výuky. Výstupem budou vytvořené a ve výuce ověřené vzdělávací materiály. Podpora a vzdělávání učitelů –cizích jazyků formou prohlubování jejich cizojazyčných kompetencí (zvyšování úrovně jazykových znalostí dle SERRJ) a didaktických kompetencí k výuce cizích jazyků –nejazykových předmětů a jejich příprava na zavádění metody CLIL do výuky V rámci těchto podporovaných aktivit není povolena tvorba obecných metodik! Materiály musí vždy obsahovat konkrétní náměty do výuky. 5

6 Doplňující informace Rodilí mluvčí ze zemí EU nemusejí mít pracovní povolení Rodilí mluvčí mimo zemí EU – nutnost pracovního povolení – pracovní povolení musí být již před zahájením realizace projektu – nezařizuje žadatel Rodilí mluvčí – pedagogická kvalifikace v souladu se zákonem 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, § 9 a §12. V projektu musí být realizovány všechny aktivity, nemusí být však realizovány na všech zapojených školách. 6

7 Specifická kritéria 7 NázevMax. počet bodů Zapojení malých základních škol 14 Synergická vazba na projekty jiných operačních programů. 1 CELKEM15

8 Specifická kritéria Zapojení malých základních škol Projekt získá 7 bodů, pokud z celkového plánovaného počtu zapojených základních škol bude minimálně 20 % ZŠ s počtem žáků do 200 (stav k 30. 9. 2013) – žadatel toto uvede v projektové žádosti v části popis cílové skupiny. Projekt získá 14 bodů, pokud z celkového plánovaného počtu zapojených základních škol bude minimálně 30 % ZŠ s počtem žáků do 200 (stav k 30. 9. 2013) – žadatel toto uvede v projektové žádosti v části popis cílové skupiny. 8


Stáhnout ppt "II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je."

Podobné prezentace


Reklamy Google