Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací."— Transkript prezentace:

1 MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací

2 Město Valašské Meziříčí Subjekt veřejné správy – obec s rozšířenou působností Základní správní obvod = město Valašské Meziříčí. Město má cca 22.449 obyvatel. Správní obvod Valašského Meziříčí, jako obce s rozšířenou působností, zahrnuje celkem 18 obcí (území obcí Branky, Choryně, Jarcová, Kelč, Kladeruby, Krhová, Kunovice, Lešná, Loučka, Mikulůvka, Oznice, Podolí, Police, Poličná, Střítež nad Bečvou, Valašské Meziříčí, Velká Lhota, Zašová) Vedení města tvoří starosta a dva místostarostové, sedmičlenná Rada města a dvacetipětičlenné Zastupitelstvo města

3 Představení produktu / služby Město Valašské Meziříčí v samostatné působnosti pro občany zajišťuje plnění řady jejich potřeb – potřeby bydlení, ochrany a rozvoje zdraví, dopravy a spojů, potřeby informací, výchovy a vzdělávání, celkového kulturního rozvoje a ochrany veřejného pořádku a další – a chce o tom občany dostatečně a včas informovat a získávat zpětnou vazbu Město chce oslovovat především občany Valašského Meziříčí (různého věku – mladé lidi a studenty, přes osoby v produktivním věku až po seniory) Město využívá různé formy komunikace – od webových stránek, přes tiskové zprávy v tištěných médiích, sociální sítě až po vlastní tištěné médium (Valašskomeziříčský Zpravodaj) a reportáže v regionální televizi Vedení města chce efektivně komunikovat s občany a hledá proto optimální kombinaci komunikačního mixu

4 Úkol: Mediální analýza Města Valašského Meziříčí Vypracovat analýzu komunikačních kanálů a komunikační strategie města. Nastavit optimální komunikační mix. Analýza zahrne jak současný stav, tak návrhy zlepšení v těchto oblastech: webové stránky města – hodnocení (obsah, vizuální forma, propojení na sociální sítě) a návrhy na změny sociální sítě – hodnocení obsahů profilů města Valašského Meziříčí na sociálních sítích, s důrazem na Facebook (dálle Twitter, Instagram, Youtube) a návrh optimálního využívání sociálních sítí pro komunikaci s veřejností (zaměření příspěvků na FB; jak často, kdy a kam příspěvky či fotky přidávat apod.) městské tištěné médium a propagační materiály – hodnocení a návrhy na změny tiskové zprávy města

5 A) Znak města, logo města Heraldický znak města je zároveň logem města. V roce 2011 byl zpracován logomanuál města, dosud platný. Znak se využívá jak v oficiálních tiskovinách města, tak pro účely propagace. V roce 2016 bylo městem zadáno Studiu Najbrt vytvoření nové marketingové značky města. Nová značka, určená pro potřeby marketingu, bude dokončena do konce r. 2016. Celkové náklady na novou značku = 371.000 Kč.

6 B) Webové stránky města V roce 2016 provedena nová vizuální podoba webových stránek města. Náklady na zpracování a provoz webových stránek = 123.000 Kč ročně. Očekáváme hodnocení (obsahu, vizuální formy, propojení na sociální sítě a další) a návrhy na zlepšení. Tiskové zprávy města – zveřejňovány na webových stránkách města.

7 Umístění informací na webových stránkách města Umístění odkazů v dolní liště stránek Rychlá navigace na nejčastěji vyhledávané informace na stránkách města / městského úřadu Základní kontaktní údaje Důležité informace uprostřed: -Tiskové zprávy z města -Tiskové zprávy od jiných subjektů -Úřední deska elektronická -Veřejné zakázky (zadání zakázek)

8 C) Sociální sítě - Facebook Facebookový profil města je v provozu od r. 2009 Zprávy na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Denně je na profil umístěno několik zpráv. Počet uživatelů = 5.548 fanoušků, lajky se pohybují od 2 do 200 lajků. Facebook města je velmi využíván. Očekáváme hodnocení obsahů profilů města Valašského Meziříčí na Facebooku a návrh optimálního využívání Facebooku pro komunikaci s veřejností (jaké zaměření příspěvků na FB, jak často příspěvky/fotky přidávat apod.)

9 D) Sociální sítě - Twitter Twitter účet města je v provozu od r. 2011. Zprávy na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Počet uživatelů = 148 sledujících Očekáváme hodnocení obsahu účtu města Valašského Meziříčí na Twitteru a návrh optimálního využívání Twitteru pro komunikaci s veřejností. Je účet na Twitteru pro české uživatele zajímavý?

10 E) Sociální sítě – You tube YouTube kanál města je v provozu od r. 2012. Počet odběratelů = 66, shlédnutí = 25.356. Město iniciovalo vznik krátkých filmů o Valašském Meziříčí, o firmách působících ve městě pro umístění na YouTube. Město zde průběžně zveřejňuje aktuální reportáže o dění ve městě natočené regionální televizí. Očekáváme hodnocení obsahu na YouTube, návrhy na zlepšení, návrhy na obsah příspěvků...

11 F) Sociální sítě - Instagram Instagram města je v provozu od r. 2016. Foto na profil umisťuje a zpětnou vazbu zajišťuje tisková mluvčí města. Počet uživatelů = 56 sledujících Očekáváme hodnocení obsahu na Instagramu a návrhy lepšího využívání potenciálu sociální sítě Instagram pro propagaci a PR města. Náklady na provoz profilů všech sociálních sítí = 0 Kč Náklady na zajištění obsahů profilů = 465.000 Kč ročně

12 G) Valašskomeziříčský Zpravodaj - tištěný Valašskomeziříčský Zpravodaj – tištěný městský zpravodaj, barevný, vychází 11 čísel ročně (červenec – srpen je dvojčíslo), nepravidelně vychází mimořádná čísla (Cena města, volby do zastupitelstva města). Náklad 11.500 výtisků, distribuován zdarma do schránek občanů. Obsahuje přílohu Kázetko – kulturní měsíčník s programem kina, divadel, koncertů. Výroba a distribuce = 600.000 Kč za rok, Zpracování obsahu = 336.000 Kč za rok

13 H) Valašskomeziříčský Zpravodaj – on-line On-line verze Valašskomeziříčského Zpravodaje, optimalizováno pro mobily a tablety. Novinka od roku 2016. On-line verzi poskytuje společnost zpravodaje.cz. Podklady jsou zasílány 1x měsíčně poskytovateli, obsah on-line verze koresponduje s tištěnou verzí a obsahuje více fotografií (ke každému článku foto). Náklady na provoz on-line verze = 150 Kč bez DPH měsíčně. Příjmy z reklamy jsou příjmem poskytovatele.

14 I) Mobilní aplikace IN CITY Mobilní aplikace IN CITY doplňuje nabídku internetových služeb města Valašské Meziříčí uživatelům mobilních telefonů, turistům, návštěvníkům. Nabízí snadnou orientaci ve městě prostřednictvím mobilního telefonu či tabletu.

15 Cíle Města Valašské Meziříčí v oblasti komunikace 1.Budovat pozitivní vztah občanů k svému městu a podněcovat zájem občanů podílet se na chodu města a jeho zlepšování 2.Efektivně informovat o činnosti městské samosprávy (úspěchy ve výstavbě, novinky v kulturním, sportovním a společenském životě města, o společenských a kulturních akcích pořádaných městem pro občany (např. Dny města, oslavy státních svátků, Den dětí apod.) 3.Získávat od občanů zpětnou vazbu na chystané změny 4.Získávat od občanů podněty na zlepšení veřejného prostoru a další podněty (nepořádek, vandalství, podněty od občanů na zlepšení chodu městského úřadu, městských společností a organizací)

16 Perspektiva pro zpracovatele Město Valašské Meziříčí nabízí možnost dlouhodobější spolupráce se zpracovatelem Město Valašské Meziříčí nabízí možnost zpracování diplomové práce Zpracovatelům může nabízíme možnost realizovat praxi či stáž na MěÚ

17 Kontakt: Městský úřad Valašské Meziříčí Odbor školství, kultury a sportu Zašovská 784, 757 01 Valašské Meziříčí Kontaktní osoba: Ing. Stanislava Šnajdrová E-mail: snajdrova@muvalmez.czsnajdrova@muvalmez.cz Telefon: 724 309 193


Stáhnout ppt "MĚSTO VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ Talent marketingových komunikací."

Podobné prezentace


Reklamy Google