Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman"— Transkript prezentace:

1 Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman neuman@buzzboot.com

2 Počasí tam venku je příšerné

3 Finanční krize

4 Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Tisknout NYT stojí dvakrát tolik, než poslat každému předplatiteli Kindle zdarma Média: Tisk v koncích

5 Finanční krize? “To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.” Tomáš Baťa 1932

6 Finanční krize? Méně “konkurence” Motor inovace Návrat k hodnotám

7 Paradigma v mediálním prostoru se hýbe

8 Šumu neubývá, ale naopak

9 Re:klama(t)

10 Krize masové kultury?

11 ...nebo neochota poslouchat?

12 Podstatné je: Kdo má v rukou ovladač

13 Pár čísel: Blogy

14 Distribuce zpětná vazba,

15 Blogy změní vaše podnikání BusinessWeek, květen 2005 Média: Tisk v koncích

16 Blogy Social média změní vaše podnikání Aktualizace 2. 5. 2008 Média: Tisk v koncích

17 YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV YouTube: ¼ hledání Google Domácí úkoly na YouTube Interface světa už není TV Social média: YouTube

18 Social média: Facebook

19 Média/publikum a značky/lidé splývají

20 Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou Ovládat počítač je přirozené Internet je přirozený interface světa Telefon, počítač a internet splynou …a bude hůř

21 Příklad: Twitter

22

23

24

25 Věk dialogu push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje push-pull ekonomika mluvit a naslouchat jiná volba neexistuje

26 Participatory Panopticon

27 Falešné blogy

28 #AmazonFail

29 Jak z toho ven?

30 Nikdo neví co se stane, ale vyplatí se…

31 Tvořit skvělé produkty a umožnit spokojeným uživatelům zapojit se

32 Design bez obsahu je dekorace

33 Balení není obsah

34 Balení bez emocí postrádá smysl

35 Podstatná je zkušenost

36 …limitovaná časem

37 Jednoduchost versus počet funkcí

38 Děkuji za pozornost neuman@buzzboot.com http://buzzmag.cz Pavel Neuman Platform evangelist @ Buzzboot


Stáhnout ppt "Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman"

Podobné prezentace


Reklamy Google