Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh."— Transkript prezentace:

1 Martina Vasková Hana Abbasová

2  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh  Rizika vstupu na japonský trh  Závěr – naplnění cílů

3  vstup firmy NANOPROTECT s.r.o. na japonský trh  zlepšení zdravotní péče  vidina dlouhodobé spolupráce s Japonskem

4 NANOPROTECT s.r.o.  společnost se zabývá vývojem nanovláken a nanotechnologií ve zdravotnictví  na trhu je od roku 2010  v ČR začínala jako START UP společnost  zpočátku spolupracovala s univerzitami  v poslední době se věnuje i jiným oborům – textilní průmysl, technologický průmysl

5  rozsáhlé využití, high-tech  obory- elektronika, zdravotnictví, strojírenství, chemický průmysl, optický průmysl, automobilový průmysl, životní prostředí….  tento obor má dlouhou historii v České republice  náš záměr – zdravotnictví

6 Cílené dodávky léků, umělé klouby, ventily, náhradní tkáně, dezinfekční roztoky nové generace, analyzátory…..

7

8

9

10

11

12  vývoz komponentů do Japonska PROČ?  každým rokem stoupá dlouhověkost japonské populace  Japonsko vynakládá na zdravotní péči velké dotace a investice  úzká spolupráce mezi Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) a Akademií věd České republiky

13 Komunikační  zástupci společnosti se zúčastní konference RISE 2015 & N3M Conference  oslovení potenciálních investorů Distribuční  využívání místního zástupce znalého místní prostředí. Cenová  v současnosti je obtížné stanovit cenu, nutnost zvážit možnost dotací či potenciálních investorů Produktová  nanovlákna, technologické postupy, know-how

14  Japonci pečují o svou starší populaci  možnost spolupráce jak ve veřejném sektoru, tak v soukromém  možnost rozšíření nanotechnologií do dalších oborů  věda a technika mají jedno z hlavních postavení v japonské ekonomice – jsou považovány za jedny ze základních nástrojů pro zajištění konkurenceschopnosti japonské ekonomiky v globální ekonomické soutěži

15  zpomalení ekonomiky v důsledku vysoké nezaměstnanosti (na Japonsko), poklesu příjmů  tendence k podpoře domácích ekonomických subjektů na úkor zahraničních investorů a exportérů  odlišné spotřebitelské zvyklosti a jazyková bariéra  velmi náročné konkurenční prostředí  země často postihována přírodními pohromami (může narušit dodavatelské řetězce)

16  zvýšení povědomí o firmě NANOPROTECT s.r.o.  potenciál do budoucna – získání domácích a zahraničních investorů  velký potenciál odvětví v budoucnosti  zlepšení vztahů s Japonskem, dlouhodobá spolupráce  prosperita pro naší zemi  zlepšení zdravotní péče  možnost léčby neléčitelných nemocí  podpora vědy a výzkumu pro oba státy  „konkurenční výhoda“  vidina delšího života

17  Dostupné z: aktivni-exportni-profil-zajmovych-zemi- japonsko html#!&chapter=3  statistics health insurance Bureau, MHLW 

18


Stáhnout ppt "Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh."

Podobné prezentace


Reklamy Google