Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL."— Transkript prezentace:

1 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL

2 О NÁS Kapitálová skupina RAFAMET: RAFAMET S.A. Zespół Odlewni RAFAMET Sp. z o.o. PORĘBA Sp. z o.o. Rok založení:1946 Hlavní akcionář: 47% akcií – Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (Státní akciová společnost) Počet zaměstnanců:420 zaměstnanců Plocha: m 2

3 О NÁS Rafamet S.A. je výrobcem speciálních obráběcích strojů pro obrábění dvojkolí kolejových vozidel a v tomto oboru patří ke špičce podniků na globálním trhu. Rafamet S.A. vlastní největší slévárnu v Polsku, s možností výroby jednotlivých odlitků až do hmotnosti 40 tun. Na celém světě je v současnosti provozováno přes obráběcích strojů naší výroby.

4 О NÁS Strategie činnosti společnosti je založena na integrovaném systému řízení kvality, v souladu s normami ISO

5 О NÁS Výrobní hala

6 О NÁS Nová montážní hala Plocha: m 2 Předána k užívání: 6. května 2015

7 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Systém se skládá z : - automatického měřicího systému GRAW; - databáze s centrem zpracování dat; - zautomatizovaného podúrovňového soustruhu UGE 180 N;

8 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Blokové schéma integrovaného řídícího systému Centrum zpracování dat Centrální databáze Automatický měřicí systém GRAW Zautomatizovaný podúrovňový soustruh UGE 180 N

9 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Měření metodou světelného průřezu Měřicí proces se rozbíhá v okamžiku, kdy vlak projíždí ultrazvukovou branou. Měřicí systém sestává ze tří podsestav: měření profilu kola; měření geometrie kol; měření geometrie podvozku;

10 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Výsledky měření měřicího systému „Graw” průměrOwOg15Og9Og5 měření 1682,020,321,619,817,8 měření 2682,320,521,719,817,9 měření 3682,120,421,719,817,9 měření 4682,220,421,619,817,9 měření 5682,320,421,719,917,9 odchylka ±[mm]0,150,10,05 Ow – výška okolku Og – tloušťka okolku

11 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Automatický měřicí systém GRAW Identifikace čísla vozu; Identifikace pořadového čísla dvojkolí; Měření házivosti dvojkolí; Měření profilu dvojkolí; Měření vzdálenosti vnitřních čelních ploch kol; Měření strmosti okolku; Měření průměru jízdní plochy kol; Předání údajů do centrální databáze;

12 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Centrum zpracování dat a centrální databáze Úplné informace o dvojkolích; Přiřazení dvojkolí k vozidlům; Verifikace zavedených dat; Diagnostické informace; Správa a řízení úrovní přístupu k datům; Archivace výsledků měření; Spolupráce s podúrovňovým soustruhem UGE 180 N;

13 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Možnosti obrábění: Obrábění profilů kol dvojkolí na vozidle s dodatečným zatížením nápravy nebo bez dodatečního zatížení; Obrábění profilů kol dvojkolí na podvozku vyvázaném z vozidla s dodatečným zatížením nápravy nebo bez dodatečného zatížení; Obrábění profilů kol dvojkolí vyvázaných z vozidla s dodatečným zatížením; Čelní soustružení vnitřních ploch věnců kol dvojkolí; Rozsah průměrů valivých kružnic kol dvojkolí: 350 – 1270 mm; Maximální nápravový tlak: 18 t; Zautomatizovaný podúrovňový soustruh UGE 180 N UGE 180 N je určen k obrábění jízdních profilů kol a brzdových kotoučů kolejových vozidel bez demontáže dvojkolí z vozidla.

14 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL K onstrukční vlastnosti UGE 180 N Těleso soustruhu je vyrobeno z litiny o vysoké jakosti, čímž je zajištěna jeho tuhost a vysoká odolnost proti otřesům ve srovnání se svařovanými konstrukcemi. Jednodílný odlitek umožňuje dosažení vysoké výkonnosti stroje a přesnější obrábění v průběhu delší doby provozování a životnosti stroje.

15 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Konstrukční vlastnosti UGE 180 N Unikátní hlavní pohon stroje udržuje trvalý kontakt poháněcích kladek s obráběnou plochou kol, čímž je zajištěn optimální přenos otáčivého pohybu.

16 INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL Použití integrovaného systému umožňuje: zkrácení doby měření; zvýšení přesnosti měření; trvalé udržení kontroly nad stavem dvojkolí kolejových vozidel; včasnost plánování údržbových činností a zásahů; zvýšení výkonnosti podúrovňového soustruhu; minimalizaci pravděpodobnosti vzniku havarijních situací;

17 Integrovaný systém měření a obrábění dvojkolí kolejových vozidel pro Dopravní podnik hlavního města Prahy, akciová společnost

18 Dopravní podnik hlavního města Prahy

19

20 Integrovaný systém měření a obrábění dvojkolí kolejových vozidel pro PKP Intercity S.A.

21 Činnost automatického měřícího systému GRAW u PKP Intercity S.A.

22 ZVEME VÁS KE SPOLUPRÁCI RAFAMET S.A. ul. Staszica Kuźnia Raciborska woj. Śląskie Polska tel fax


Stáhnout ppt "INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL."

Podobné prezentace


Reklamy Google