Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_20_01_Česká národní banka Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_20_01_Česká národní banka Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_20_01_Česká národní banka Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace Ročník: I. ročník praktické školy Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Předmět: Matematika Tematický okruh: Čísla a početní operace Téma: Slovní úlohy se zaměřením na praxi Název autora: Mgr. Monika Nováková Vytvořeno dne: Prosinec 2012, Leden 2014 Anotace DUM je určený k výkladu a k procvičení praktické úlohy Klíčová slova: Česká národní banka, mzdy

2 3. snímek – Česká národní banka (výklad, názor) 4. snímek – úkoly ČNB (výčet) 5. snímek – 5. snímek základní údaje (výklad) 6. snímek – pracovní list (věty na doplnění s nápovědou) 7. snímek slovní úloha 8. snímek správné výsledky slovní úlohy METODICKÝ POPIS

3 ČESKÁ NÁRODNÍ BANKA Je veřejnosprávní subjekt se sídlem v Praze. Nachází se ve Starém městě vedle OC Paladia.

4 NĚKTERÉ ÚKOLY ČNB NĚKTERÉ ÚKOLY ČNB spravuje dohled nad finančním trhem vydává kurzovní lístek vytváří finanční rezervy ve zlatě a divizích vykonává dohled nad všemi bankami banka státu

5 ČNB nejvyšším orgánem ČNB je bankovní rada skládá se ze sedmi členů (guvernér ČNB, 2 víceguvernéři a 4 ostatní členové rady) guvernér ČNB je Miroslav Singer

6 PRACOVNÍ LIST Doplňte: Kde se nachází ČNB ? ……………………………. Vyjmenuj dva úkoly ČNB? …………………………….. Kolik členů má bankovní rada ČNB? ……………………………… Kdo je guvernérem ČNB? ……………………………… Nápověda: Miroslav SingersedmPrahaBanka státu, vydává kurzovní lístek

7 PRŮMĚRNÁ MZDA V ČR Rok Mzda v Kč Podle údajů ČNB přečti a porovnej růst mzdy v různých letech.  Roky 2000 a 2001  Roky 2005 a 2006  Roky 2007 a 2008  Roky 2009 a 2010  Roky 2012 a 2013  Roky 2000 a 2013

8 Správné odpovědi  Roky 2000 a 2001  Roky 2005 a 2006  Roky 2007 a 2008  Roky 2009 a 2010  Roky 2012 a 2013  Roky 2000 a – = – = – = – = – = – =

9 CBNod.JPG CBNod.JPG diventa-banca-di-sistema/b1-repubblica- ceca/news.tab.it.aspx diventa-banca-di-sistema/b1-repubblica- ceca/news.tab.it.aspx iod=12&p_sort=2&p_des=50&p_sestuid=21738&p_uka=1 %2C2%2C3&p_strid=CFA&p_od=200012&p_do=201312& p_lang=CS&p_format=0&p_decsep=%2C#dump iod=12&p_sort=2&p_des=50&p_sestuid=21738&p_uka=1 %2C2%2C3&p_strid=CFA&p_od=200012&p_do=201312& p_lang=CS&p_format=0&p_decsep=%2C#dump Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Nováková. POUŽITÉ ZDROJE


Stáhnout ppt "Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/34.0865 Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_20_01_Česká národní banka Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská."

Podobné prezentace


Reklamy Google