Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha, 26.11.2014.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha, 26.11.2014."— Transkript prezentace:

1 IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha,

2 Prohlášení o dráze JŘ 2014: Pokud se dopravce vzdá přidělené kapacity dráhy před plánovaným dnem jízdy mimo termín pravidelné změny JŘ případně mu přidělená kapacita dráhy propadne z důvodu zpoždění vlaku většího než 1440 minut z důvodu na straně dopravce přidělenou kapacitu dráhy nezkonzumuje je dopravce povinen uhradit přídělci poplatek, který se rovná částce 10,- Kč za každý vlakový kilometr přidělené a nezkonzumované kapacity dráhy. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

3 Platné prohlášení o dráze: SŽDC tuto sankci neuplatňuje v případě kapacity přidělené pro jízdy přímo zajišťující provedení diagnostiky, měření a údržby železniční infrastruktury v rámci akcí hrazených z prostředků na zabezpečení provozuschopnosti železniční dopravní cesty. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

4 Sazba pro JŘ Kč za 1 vlkm bez rozlišení druhu dopravy (nákladní a osobní) a kategorie trati Rozsah výběru na celé síti SŽDC Nabídkové ceny Nemají vliv na poplatek za nezkonzumovanou kapacitu s výjimkou UI IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

5 Prohlášení o dráze JŘ 2015: Pokud se dopravce vzdá přidělené kapacity dráhy před plánovaným dnem jízdy mimo termín pravidelné změny JŘ případně mu přidělená kapacita dráhy propadne z důvodu zpoždění vlaku většího než 1200 minut z důvodu na straně žadatele přidělenou kapacitu dráhy nevyužije je dopravce povinen uhradit přídělci sankci, která se vypočítá podle délky přidělené trasy, sazeb a podmínek uvedených v části D Přílohy „C“, tohoto Prohlášení o dráze. IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ

6 Sazby pro JŘ 2015 Rozsah výběru na celé síti SŽDC Nabídkové ceny Nemají vliv na poplatek za nezkonzumovanou kapacitu s výjimkou UI IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Základní informace JŘ SazbaPřiřazeníKč/1 vlkm N OE Osobní doprava, kategorie dráhy E7 N OC Osobní doprava, kategorie dráhy C6,49 N OR Osobní doprava, kategorie dráhy R5 N NE Nákladní doprava, kategorie dráhy E10 N NC Nákladní doprava, kategorie dráhy C10 N NR Nákladní doprava, kategorie dráhy R7,50

7 IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Produkty KADR 7

8 IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Stav nezkonzumované kapacity 8

9 ISOŘ Přiřazení plánovaného času a data odjezdu (správná identifikace trasy a účetní zařazení) vyřešeno Přiřazení správného kódu nezkonzumované kapacity KADR Skládání tras Přiřazení správného kódu nezkonzumované kapacity IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Problém v IS SŽDC 9

10 IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Přehled nezkonzumované kapacity 10 Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7 Praha 1 - Nové Město PSČ Přehled nezkonzumované kapacity Dopravce: SŽDC, s.o Období: Datum vyhotovení: Druh vlaku: vše Druh dopravy: vše Typ GVD: vše Počet vlaků celkem: 46 DatumTRVlakPA Druh vlaku Druh dopravy Ze stanice Plánovaný odjezd z výchozího bodu Do stanice Plánovaný příjezd do cílového bodu Stav nezkonzumované kapacity Kategorie tratě vlkm Sazba (Kč/vlkm) Poplatek za nezkonzumovanou kapacitu (Kč) Celkem 983, , ,40 374, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ ,70 187, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ Ústí n.L.-Střekov9:00Boletice nad Labem9:17Stav 9 18,70 187, TR/9901/-KADR217224c/00/2014/ PA/0054/-KADR217224c/00/2014/ SlužNDÚstí n.L.-Střekov Boletice nad Labem Stav 9E18,7010,00187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ ,70 187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ Boletice nad Labem13:00Ústí n.L.-Střekov13:27Stav 9 18,70 187, TR/9901/-KADR217225c/00/2014/ PA/0054/-KADR217225c/00/2014/ SlužNDBoletice nad Labem Ústí n.L.-Střekov Stav 9E18,7010,00187, , , TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ ,60 116, TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ Bílina15:00Oldřichov u Duchcova15:10Stav 1 11,60 116, TR/9901/-KADR218206c/00/2014/ PA/0054/-KADR218206c/00/2014/ SlužNDBílina Oldřichov u Duchcova Stav 1E11,6010,00116, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ ,50 465, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ Děčín východ7:01Lovosice7:49Stav 1 46,50 465, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ PA/0054/-KADR218187c/00/2014/ SlužNDDěčín východ Děčín hl.n. Stav 1C1,9010,0019, TR/9901/-KADR218187c/00/2014/ PA/0054/-KADR218187c/00/2014/ SlužNDDěčín hl.n. Lovosice Stav 1E44,6010,00446, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ ,00 250, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ Kralupy nad Vltavou11:30Praha-Bubny12:14Stav 9 25,00 250, TR/9901/-KADR217120c/00/2014/ PA/0054/-KADR217120c/00/2014/ SlužNDKralupy nad Vltavou Praha-Bubny Stav 9E25,0010,00250, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ ,70 277, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ Děčín hl.n.20:00Ústí n.L.-Střekov20:32Stav 9 27,70 277, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ PA/0054/-KADR218131c/00/2014/ SlužNDDěčín hl.n. Děčín východ St. 1 Stav 9C2,8010,0028, TR/9901/-KADR218131c/00/2014/ PA/0054/-KADR218131c/00/2014/ SlužNDDěčín východ St. 1 Ústí n.L.-Střekov Stav 9E24,9010,00249,00

11 © Správa železniční dopravní cesty, státní organizace IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita


Stáhnout ppt "IS KAPO Nezkonzumovaná kapacita Praha, 26.11.2014."

Podobné prezentace


Reklamy Google