Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců."— Transkript prezentace:

1 Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců partnera pracujících v odvětví cestovního ruchu“

2 Kdo jsme? Profesní oborové sdružení osob podnikající v ubytovacích a gastronomických službách Více než 1100 členů Vlastní projekty

3 Nabízené kurzy: Ekonomika v hotelovém provozu Rezervační systémy Marketing informačního systému Česká tradiční gastronomie Česká regionální gastronomie Trendy v gastronomii Nápojová kultura a kultura stolování

4 Lektoři Bc. Jaroslav Vaculka Má zkušenosti z hotelových řetězců nadnárodních i domácích, má dobré povědomí o regionech, problematice hotelových systémů a procedur, jak řetězcových, tak i nezávislých. Jaroslava Vyskočilová Od řadových pozic v rámci stravovacího úseku, přes pozice vedoucího střediska, (spoluřízení vlastního provozu) organizování, realizace cateringů a další aktivity vč. preopeningu a openingu hotelů, dospěla k pozici v top managementu významného hotelu mezinárodního řetězce. V posledních letech se hlavně věnuje oblasti řízení Back of House - významnou část tvoří housekeeping. Své předchozí zkušenosti úspěšně aplikuje do této oblasti. Razí nové přístupy k celé problematice.

5 Lektoři bc. Jan Čepelka Má čtrnáct let praxe v oboru informačních technologií, z toho posledních 7 let se specializuje na internetový marketing. Po založení společnosti FTonline s.r.o., které je jednatelem a společníkem, se specializuje na internetový marketing ubytovacích zařízení. Ing. Radka Telyčková Její kariéra začala v hotelu InterContinental Praha, kde prošla všemi „front of house“ středisky, rezervačním a obchodním oddělením. Nejvíce si však oblíbila Revenue & Channel management. Dále se věnuje konzultacím, auditům hotelů a tréninkům se specializací v oblasti Rezervací, Revenue & Yield, Channel Management a E-Commerce.

6 Lektoři Jiří Král Přední český šéfkuchař, kapitán kuchařského týmu „Pražští Lvi“ a dlouholet kapitán národního týmu kuchařů a cukrářů AKC ČR, šéfkuchař a majitel fa.“ Gastronomické poradenství“. V současné době šéfkuchař nejvýše položené restaurace v Praze „AUREOLE“. Účinkující v reality show „Kuchařská pohotovost“ Radomír Benetka 1996zástupce šéfkuchaře Villa Voyta Hotel Prague, 2000zástupce šéfkuchaře Radisson SAS Hotel Airth Castle Edinburgh, 2001senior vedoucí kuchař Radisson SAS St. Helen's Hotel Dublin, 2002 – 2004zástupce šéfkuchaře Renaissance Prague Hotel, 2004šéfkuchař Renaissance Prague Hotel, 2008šéfkuchař hotel Marriott, Prague, 2009šéfkuchař Kings Court Hotel Prague, 2009 –současnost- šéfkuchař restaurace AMADE.

7 Lektoři Michal Křižka Kávě se věnuje již od roku Působil v nadnárodní společnosti Sara Lee (dříve Douwe Egberts) a později v Tchibo Coffe service Czech republic, jako obchodní manažer. „Vždy mne více bavila práce za barem než za kancelářským stolem, rozhodl jsem se proto věnovat se vlastnímu podnikání jako barista. Nyní působím zcela nezávisle na jednotlivých producentech kávy, díky tomu se můžete spolehnout na objektivitu mých rad a doporučení“.

8 EKONOMIKA V HOTELOVÉM PROVOZU

9 SPRÁVNÁ CENOTVORBA Marketingový plán – základ úspěchu – Jeden produkt pro různé cílové segmenty – Segmentace klientely – Cenová strategie Důležitost průběžné práce s cenou Dynamický prodej – internet Balíčky Propagace – do čeho má smysl investovat Slevové portály …

10 OPTIMALIZACE NÁKLADŮ REALIZACE/REKONSTRUKCE UBYTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ – Vytvoření koncepce – Vybalancování designu a nákladů na údržbu – Výběr vhodných vybavovacích předmětů – Využití moderních technologií – Osazení úsporných spotřebičů – Zapracování současných trendů – Analýza návratnosti investic –...

11 OPTIMALIZACE NÁKLADŮ O jaký druh ubytovacího zařízení se bude jednat? Jakou bude mít kapacitu? Jaké bude kategorie? Jaký by mělo splňovat standard? Jaký rozsah služeb bude poskytovat? Jaký segment bude oslovovat? …

12 ŘÍZENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY Z PROVOZŮ: – Housekeeping – Technický úsek – Recepce – Stravovací úsek – Obchodní úsek – Administrativa – …

13 ŘÍZENÍ PROVOZNÍCH NÁKLADŮ HOUSEKEEPING – Prádelna – Chemické čištění – Úklid Pokojů Veřejných prostor – Čisticí prostředky – Spotřební materiál – …

14 ZAVEDENÍ ÚSPOR ROZUMNÁ MÍRA ÚSPOR = EFEKTIVNÍ PROVOZ – Spočívá v efektivním řízení tržeb a nákladů – Optimalizace provozu představuje průběžný, nikdy nekončící proces – Může maximalizovat tržby a minimalizovat náklady – Je dnešní trendem Zavedení úspor se nesmí dotknout kvality a očekávaného standardu služeb!!!

15 ATRAKTIVNÍ NABÍDKA A SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK Trendy v chování zákazníků – Změny chování Kratší pobyty Větší samostatnost – internet Hodnotící portály … – Očekávání Zážitek Individuální přístup Kvalita Bezpečnost Řešení stížností …

16 EKONOMIKA V HOTELOVÉM PROVOZU!!! Tým lektorů AHR ČR se na Vás těší!!!


Stáhnout ppt "Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců."

Podobné prezentace


Reklamy Google