Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám."— Transkript prezentace:

1 Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám pro potřebu PJ Ostrava tuto prezentaci. Ptošek Jaromír, syst. spec. PJ Ova

2 Luzowanie – tlačítko je nutno přidržet při plnění HP, až do výše tlaku cca 4 bary. Při snižování tlaku provozním brzděním, se EPV uzavírá při tlaku v HP cca 3 bary. Při rychlém poklesu tlaku v HP( rychlobrzda) se EPV uzavírá už při cca 4 bary a zabraňuje doplňování vzduchu v HP. Během brzdění samočinnou brzdou se tlačítko chová podobně jako OL2. EPV je napájen přes jistič FU 1, který je na ř. 130 umístěn na panelu ve strojovně. Tlačítko Luzowanie

3 Polský vlakový zabezpečovač SHP + tlačítko bdělosti CA 1)Přepínač režimu SHP Provoz a Postrk 2)Jističe SHP a CA (tyto můžou být vypnuty a nenaplníte HP) !!!

4 VO 67 vypínat korektně.

5 Ne vždy to, co vypadá stejné, je stejné. Dvojitý jistič VO 67 2x jistič VO

6 Polská radiostanice se zapíná přes PIN(4x1)

7 Ovládací panel polské radiostanice Vypínač a přepínač stanoviště

8 Kohouty+EPV(od shora SHP, CA, RDST, VZ a žebřík) na území ČR ty polské zavřeny.

9 Odlišnosti jako statický dobíječ předpokládám, že v PJ Ostrava nemusím řešit.

10 Děkuji za pozornost….


Stáhnout ppt "Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám."

Podobné prezentace


Reklamy Google