Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života."— Transkript prezentace:

1 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života

2

3 Kontext Filipských 1. Co se o Filipech můžeme naučit z historie?

4 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života Kontext Filipských 1. Co se o Filipech můžeme naučit z historie? Mapa

5 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života Kontext Filipských 1. Co se o Filipech můžeme naučit z historie? Mapa Profil města

6 Filipským Lekce 1 – Pozadí

7 Filipským Lekce 1 – Pozadí

8 Filipským Lekce 1 – Pozadí

9 Filipským Lekce 1 – Pozadí

10 Filipským Lekce 1 – Pozadí

11 Filipským Lekce 1 – Pozadí

12 Filipským 2. Co nám o Filipech říká Bible? Skutky 16:12-40 Skutky 20: Tes 1:2 Lekce 1 – Pozadí

13 Filipským 2. Co nám o Filipech říká Bible? Skutky 16:12-40 Skutky 20: Tes 1:2 Jak dlouho tam Pavel zůstal? Lekce 1 – Pozadí

14 Filipským Lekce 1 – Pozadí

15 Filipským Lekce 1 – Pozadí

16 Filipským 3. Jaká byla celková duchovní situace, když Pavel psal své listy? Lekce 1 – Pozadí

17 Filipským Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

18 Filipským Živý v Kristu – Ef 2:5 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

19 Filipským Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

20 Filipským Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

21 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

22 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

23 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Mysticismus Důraz na prožitek Kol 2:18 1.Kor 1:22 Fil 2:17-18 Fil 4:11 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

24 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Dokonalost v tom, co mohu udělat Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Mysticismus Důraz na prožitek Kol 2:18 1.Kor 1:22 Fil 2:17-18 Fil 4:11 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

25 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Dokonalost v tom, co mohu udělat Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Gnosticismus Důraz na poznání 1.Tim 6:20 1.Kor 1:17-24 Kol 2:3-4 Mysticismus Důraz na prožitek Kol 2:18 1.Kor 1:22 Fil 2:17-18 Fil 4:11 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

26 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Dokonalost v tom, co mohu udělat Světskost Důraz na světské hodnoty a sebe 1.Jan 2:15-17 Fil 3:18-19 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Gnosticismus Důraz na poznání 1.Tim 6:20 1.Kor 1:17-24 Kol 2:3-4 Mysticismus Důraz na prožitek Kol 2:18 1.Kor 1:22 Fil 2:17-18 Fil 4:11 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

27 Filipským Oslaven s Kristem Řím. 8:30 Dokonalost v tom, co mohu získat Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Dokonalost v tom, co mohu udělat Světskost Důraz na světské hodnoty a sebe 1.Jan 2:15-17 Fil 3:18-19 Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Judaismus Důraz na zákon Gal 3:1-5 Fil 3:2-3 Gnosticismus Důraz na poznání 1.Tim 6:20 1.Kor 1:17-24 Kol 2:3-4 Mysticismus Důraz na prožitek Kol 2:18 1.Kor 1:22 Fil 2:17-18 Fil 4:11 Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef 2:1 Lekce 1 – Pozadí

28 Filipským Lekce 1 – Pozadí Autor Kde byl Pavel, kdy ž psal dopis? Fil 1:12-14, Fil 4:21-22

29 Filipským Lekce 1 – Pozadí Autor Kde byl Pavel, kdy ž psal dopis? Fil 1:12-14, Fil 4:21-22 Kdo byl s ním? Fil 1:1, 2:19-29

30 Filipským Lekce 1 – Pozadí Autor Kde byl Pavel, kdy ž psal dopis? Fil 1:12-14, Fil 4:21-22 Kdo byl s ním? Fil 1:1, 2:19-29 Co pro ž íval?

31 Filipským Lekce 1 – Pozadí Dnešní kontext Jaký je náš širší duchovní kontext?

32 Filipským Lekce 1 – Pozadí Dnešní kontext Jaký je náš širší duchovní kontext? Oslaven s Kristem Řím 8:30 Dokonalost v tom, co mohu získat Dokonalý v Kristu Kol 1:28 Dokonalost v tom, co mohu udělat Důraz na světské hodnoty a sebe Růst v Kristu Kol 1:10 Živý v Kristu – Ef 2:5 Důraz na zákon Důraz na poznáníDůraz na prožitek Mrtví ve svých přestoupeních a hříchu –Ef2:1

33 Filipským Lekce 1 – Pozadí Co prožíváte vy dnes?  Jakým výzvám nebo těžkostem čelíte právě teď?  Které z těchto čtyř „odboček“ byste měli věnovat větší pozornost? Proč?  Na co se v poslední době soustředí Pán ve vašem duchovním růstu?  V které oblasti duchovního života byste si přáli pohnout se kupředu?  Co si chcete vzít z tohoto studia Filipským?

34 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života

35 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba

36 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 1. Kdo jsme? v 1

37 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 1. Kdo jsme? v 1 Pavel a Timoteus – služebníci Ježíše Krista

38 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 1. Kdo jsme? v 1 Pavel a Timoteus – služebníci Ježíše Krista Filipští – svatí v Kristu Ježíši

39 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 1. Kdo jsme? v 1 Pavel a Timoteus – služebníci Ježíše Krista Filipští – svatí v Kristu Ježíši 2.Co jsme dostali? v 2

40 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 1. Kdo jsme? v 1 Pavel a Timoteus – služebníci Ježíše Krista Filipští – svatí v Kristu Ježíši 2.Co jsme dostali? v 2 Milost a pokoj od Boha našeho Otce

41 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 3. Jaký je Pavlův stávající obraz Filipských, jaká je jeho modlitba za jejich budoucnost? v 3-11

42 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba 3. Jaký je Pavlův stávající obraz Filipských, jaká je jeho modlitba za jejich budoucnost? v 3-11 Tolik jste toho dostali, ale nezůstávejte, kde jste, pojďte dál!

43 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Milost Pokoj Den Páně radost partnerství dokonalost v Kristu

44 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11

45 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky

46 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání

47 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání Více vnímavosti

48 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání Více vnímavosti Více ovoce

49 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání Více vnímavosti Více ovoce Více toho, co je nejlepší

50 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání Více vnímavosti Více ovoce Více toho, co je nejlepší Proč někdy ve svém chození s Bohem stagnujeme?

51 Filipským Lekce 2– Díkuvzdání a modlitba Je ještě více! v 9-11 Více lásky Více poznání Více vnímavosti Více ovoce Více toho, co je nejlepší Proč někdy ve svém chození s Bohem stagnujeme? Jaké jsou výhody toho, když dovolíme Pánu, aby nás vedl směrem k cíli?

52 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům

53 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům a. Vězení – problém okolností (12-14)

54 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům a. Vězení – problém okolností (12-14) Pamatujete si, jak se tam dostal? Skutky 25:11 Skutky 26:32

55 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům a. Vězení – problém okolností (12-14) Pamatujete si, jak se tam dostal? Skutky 25:11 Skutky 26:32 Jaká je přirozená reakce na podobnou situaci?

56 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17)

57 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? –

58 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři

59 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři Jak? –

60 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři Jak? – ze sobectví, ne z čistého úmyslu

61 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři Jak? – ze sobectví, ne z čistého úmyslu Jak? –

62 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři Jak? – ze sobectví, ne z čistého úmyslu Jak? – přidávaje soužení

63 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 1.Pavel čelí dvěma problémům b. Bratři proti němu – problém lidí (12-17) Kdo? – jeho bratři Jak? – ze sobectví, ne z čistého úmyslu Jak? – přidávaje soužení Jaká je přirozená reakce ve vztahu k podobným lidem?

64 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel?

65 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel? V 18 – radoval se!

66 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel? V 18 – radoval se! Proč? Díval se na problém spíše jako na příležitost než jako na překážku.

67 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel? V 18 – radoval se! Proč? Díval se na problém spíše jako na příležitost než jako na překážku. Jak může záměr ovlivnit to, jak budeme reagovat?

68 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel? V 18 – radoval se! Proč? Díval se na problém spíše jako na příležitost než jako na překážku. Jak může záměr ovlivnit to, jak budeme reagovat? Co vidíme: Událost – reakce

69 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 2.Jak reagoval Pavel? V 18 – radoval se! Proč? Díval se na problém spíše jako na příležitost než jako na překážku. Jak může záměr ovlivnit to, jak budeme reagovat? Co vidíme: Událost – reakce Co je skutečná pravda: Událost - záměr – reakce

70 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 3. Pavel měl tři životní záměry

71 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 3. Pavel měl tři životní záměry a. Zvěstovat Krista - v 18, v 12, v 7

72 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 3. Pavel měl tři životní záměry a. Zvěstovat Krista - v 18, v 12, v 7 b. Oslavit Krista – v 20

73 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 3. Pavel měl tři životní záměry a. Zvěstovat Krista - v 18, v 12, v 7 b. Oslavit Krista – v 20 c. Poznat Krista – 3:7-10

74 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v 19-26

75 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v Dvě možnosti – v 21-22

76 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v Dvě možnosti – v a. žij dál ve vězení

77 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v Dvě možnosti – v a. žij dál ve vězení b. zemři a buď s Kristem

78 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v Dvě možnosti – v a. žij dál ve vězení b. zemři a buď s Kristem Pavlova reakce?

79 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 4. Změnilo to Pavlův pohled na budoucnost – v Dvě možnosti – v a. žij dál ve vězení b. zemři a buď s Kristem Pavlova reakce? V – Táhne mě to na obě strany, protože obě možnosti jsou dobré!

80 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30

81 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30 Měli žít život hodný Kristova evangelia

82 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30 Měli žít život hodný Kristova evangelia Měli zůstat pevně stát

83 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30 Měli žít život hodný Kristova evangelia Měli zůstat pevně stát Měli vést jednou myslí zápas ve víře v evangelium

84 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30 Měli žít život hodný Kristova evangelia Měli zůstat pevně stát Měli vést jednou myslí zápas ve víře v evangelium Neměli se v ničem lekat protivníků

85 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce 5. Změnilo to Pavlovy naděje a sny týkající se ostatních – v 27–30 Měli žít život hodný Kristova evangelia Měli zůstat pevně stát Měli vést jednou myslí zápas ve víře v evangelium Neměli se v ničem lekat protivníků Měli počítat s utrpením jakožto výsadou

86 Filipským Lekce 3 – Záměry určují reakce Aplikace Jaké věci jsou pro vás v životě takovým vězením? S jakými lidmi máte problémy, je pro vás těžké s nimi vycházet nebo vás zraňují? Tento týden se s vámi setká mnoho lidí. Které slovo vás bude charakterizovat? Bude to slovo ´radost´?

87 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Shrnutí – Tajemství radosti za všech okolností? Záměry soustředěné na Krista.

88 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově

89 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy?

90 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem

91 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich

92 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich Myslí

93 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich Myslí Srdcí

94 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich Myslí Srdcí Ducha

95 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich Myslí Srdcí Ducha Smýšlení

96 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Jaké by měly být naše vztahy? v 1 – Měly by být rozšířením vztahu s Kristem v 2-3 Měly by být charakterizovány „jednotou“ našich Myslí Srdcí Ducha Smýšlení Takové vztahy přinášejí velkou radost! v 2

97 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Co ničí blízké vztahy? – v 3

98 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Co ničí blízké vztahy? – v 3 Ctižádost

99 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Co ničí blízké vztahy? – v 3 Ctižádost Ješitnost

100 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Co ničí blízké vztahy? – v 3 Ctižádost Ješitnost Co posiluje blízké vztahy?– v 4

101 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 1. Vztahy v těle Kristově Co ničí blízké vztahy? – v 3 Ctižádost Ješitnost Co posiluje blízké vztahy?– v 4 Mít na mysli, co slouží druhým

102 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 2.Postoj služebníka

103 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 2.Postoj služebníka Náš vzor – Ježíš Kristus. Co se od Něho můžeme naučit o tom, jak se stát služebníkem?

104 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 2.Postoj služebníka Náš vzor – Ježíš Kristus. Co se od Něho můžeme naučit o tom, jak se stát služebníkem? 1. Vzdát se svých práv – v 6

105 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 2.Postoj služebníka Náš vzor – Ježíš Kristus. Co se od Něho můžeme naučit o tom, jak se stát služebníkem? 1. Vzdát se svých práv – v 6 2. Vzít na sebe podobu služebníka – v 7

106 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů 2.Postoj služebníka Náš vzor – Ježíš Kristus. Co se od Něho můžeme naučit o tom, jak se stát služebníkem? 1. Vzdát se svých práv – v 6 2. Vzít na sebe podobu služebníka – v 7 3. Zaplatit cenu služebníka – v 8

107 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Ale když to uděláme, kdo se postará o nás? Kdo naplní naše potřeby a kdo nás bude chránit?

108 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Ale když to uděláme, kdo se postará o nás? Kdo naplní naše potřeby a kdo nás bude chránit? V 9-11 Bůh sám ho vyvýšil

109 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Ale když to uděláme, kdo se postará o nás? Kdo naplní naše potřeby a kdo nás bude chránit? V 9-11 Bůh sám ho vyvýšil BŮH SÁM naplňuje potřeby těch, kdo se pokoří a slouží

110 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Ale když to uděláme, kdo se postará o nás? Kdo naplní naše potřeby a kdo nás bude chránit? V 9-11 Bůh sám ho vyvýšil BŮH SÁM naplňuje potřeby těch, kdo se pokoří a slouží Jakub 4: Petr 5:5-6

111 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Ale když to uděláme, kdo se postará o nás? Kdo naplní naše potřeby a kdo nás bude chránit? V 9-11 Bůh sám ho vyvýšil BŮH SÁM naplňuje potřeby těch, kdo se pokoří a slouží Jakub 4: Petr 5:5-6 Staví se proti pyšným, ale pokorné vyvyšuje.

112 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Aplikace Kdo je pro vás příkladem takového služebníka? Jak vypadá služba v jejich životě? Jaký má vliv na lidi kolem nich? Kdy míváte největší pokušení myslet na své vlastní zájmy a přehlížet zájmy ostatních? Jak to ovlivňuje vás? Jaký to má vliv na vaše vztahy? Ježíš, aby se stal naším služebníkem, musel udělat tři věci. Kterou z těch tří se potřebujete učit a aplikovat právě teď? Proč? Máte nějaký příklad ze svého života nebo života někoho jiného, koho Bůh vyvýšil poté, co se pokořil?

113 Filipským Lekce 4 – Postoje určují hloubku vztahů Shrnutí – Tajemství prožívání radosti ve vztazích? Postoj služebníka.

114 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života

115 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech?

116 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech? KONTRAST – v 15

117 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech? KONTRAST – v Čistota uprostřed zkaženosti – v 15

118 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech? KONTRAST – v Čistota uprostřed zkaženosti – v Světlo ve tmě – v 15

119 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech? KONTRAST – v Čistota uprostřed zkaženosti – v Světlo ve tmě – v Pevné zachovávání slova života – v 16

120 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Co by lidé měli vidět na našich životech? KONTRAST – v Čistota uprostřed zkaženosti – v Světlo ve tmě – v Pevné zachovávání slova života – v 16 Co pro to můžeme udělat?

121 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší

122 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší V Bibli najdeme tři významy slova „spasení“.

123 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší V Bibli najdeme tři významy slova „spasení“. 1. Ospravedlnění (spasení od trestu za hřích)

124 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší V Bibli najdeme tři významy slova „spasení“. 1. Ospravedlnění (spasení od trestu za hřích) 2. Posvěcení (spasení od vykonávání hříchu)

125 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší V Bibli najdeme tři významy slova „spasení“. 1. Ospravedlnění (spasení od trestu za hřích) 2. Posvěcení (spasení od vykonávání hříchu) 3. Oslavení (spasení od přítomnosti hříchu)

126 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, jak je důležitá nepřetržitost spasení našich duší V Bibli najdeme tři významy slova „spasení“. 1. Ospravedlnění (spasení od trestu za hřích) 2. Posvěcení (spasení od vykonávání hříchu) 3. Oslavení (spasení od přítomnosti hříchu) V této pasáži má „spasení“ druhý význam.

127 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží

128 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží Moje práce – uskutečnit

129 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží Moje práce – uskutečnit Boží práce – působit chtění i činění

130 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží Moje práce – uskutečnit Boží práce – působit chtění i činění 3. Dělejte vše bez reptání a dohadování

131 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží Moje práce – uskutečnit Boží práce – působit chtění i činění 3. Dělejte vše bez reptání a dohadování Jaký je to kontrast k tomu, co je kolem nás ve světě?

132 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2: Uvědomte si, co je vaše práce a co je práce Boží Moje práce – uskutečnit Boží práce – působit chtění i činění 3. Dělejte vše bez reptání a dohadování Jaký je to kontrast k tomu, co je kolem nás ve světě? 4. Buďte ochotni stát se obětí úlitby

133 Filipským Lekce 5 – Zářit jako hvězdy 2:12-18 Aplikace Jak ovlivní člověka proces posvěcování, když bude vědět, co je Boží práce a co jeho? V jakém prostředí nejvíce trpíte reptáním a dohadováním? Jaký vliv by mělo na ostatní, kdybyste s tím přestali? Byli jste už někdy „obětí úlitby“ v něčím životě? Jaké to bylo? Shrnutí – Tajemství prožívání radosti v padlém světě? Bohem posílená proměna.

134 Filipským Lekce 6 – Dva příklady Timoteus Jaký je Pavlův popis Timotea? V čem je živým příkladem principů, které Pavel zmiňuje v tomto listu? Dozvídáme se nějaké další informace o Timoteovi z dalších pasáží Písma? V čem je ta informace odlišná nebo stejná ve srovnání s tím, co vidíme zde? V čem může být Timoteus pro vás inspirací? Epafroditus Jaký je Pavlův popis Epafrodita? V čem je živým příkladem principů, které Pavel zmiňuje v tomto listu? V čem může být Epafroditus pro vás inspirací?

135 Filipským Lekce 6 – Dva příklady Otázky Proč Epafroditus téměř zemřel, když byl s Pavlem – nemohl ho uzdravit?

136 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Úvod V 3:1 – Radujte se v Pánu!

137 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Úvod V 3:1 – Radujte se v Pánu! Jaká je největší překážka radosti v Pánu?

138 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6

139 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6 Psi, rozřízka, špatní dělníci?

140 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6 Psi, rozřízka, špatní dělníci? Gen 17 – obřízka znamením smlouvy mezi Bohem a člověkem.

141 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6 Psi, rozřízka, špatní dělníci? Gen 17 – obřízka znamením smlouvy mezi Bohem a člověkem. Exodus 4 – Mojžíš málem zabit kvůli neobřezanosti svého syna.

142 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6 Psi, rozřízka, špatní dělníci? Gen 17 – obřízka znamením smlouvy mezi Bohem a člověkem. Exodus 4 – Mojžíš málem zabit kvůli neobřezanosti svého syna. Jozue 5 – před vstupem do Zaslíbené země jsou všichni muži obřezáni.

143 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 1. Dejte si pozor! 3:2-6 Psi, rozřízka, špatní dělníci? Gen 17 – obřízka znamením smlouvy mezi Bohem a člověkem. Exodus 4 – Mojžíš málem zabit kvůli neobřezanosti svého syna. Jozue 5 – před vstupem do Zaslíbené země jsou všichni muži obřezáni. Proč se Pavel tolik stavěl proti lidem, kteří prosazovali obřízku?

144 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6

145 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne

146 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta

147 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského

148 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec

149 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova

150 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova Izraelská elita, nejvyšší aristokracie

151 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova Izraelská elita, nejvyšší aristokracie Hebrej z Hebrejů

152 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova Izraelská elita, nejvyšší aristokracie Hebrej z Hebrejů Nejčistší z čistých

153 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova Izraelská elita, nejvyšší aristokracie Hebrej z Hebrejů Nejčistší z čistých Jde-li o zákon - farizeus

154 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Pavlovy pověřující listiny – v 4-6 Obřezán osmého dne Ne později jako proselyta Z rodu izraelského Ne míšenec Z pokolení Benjamínova Izraelská elita, nejvyšší aristokracie Hebrej z Hebrejů Nejčistší z čistých Jde-li o zákon - farizeus Nejvyšší postavení

155 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Jakým způsobem se spoléháme na sebe (tělo)?

156 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Jakým způsobem se spoléháme na sebe (tělo)? 1. Spoléhání na naše schopnosti, které mohou vyřešit naše problémy

157 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Jakým způsobem se spoléháme na sebe (tělo)? 1. Spoléhání na naše schopnosti, které mohou vyřešit naše problémy 2. Spoléhání na naši schopnost připravit se na budoucnost

158 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Jakým způsobem se spoléháme na sebe (tělo)? 1. Spoléhání na naše schopnosti, které mohou vyřešit naše problémy 2. Spoléhání na naši schopnost připravit se na budoucnost 3. Spoléhání na vzdělání, vědomosti a průpravu

159 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Jakým způsobem se spoléháme na sebe (tělo)? 1. Spoléhání na naše schopnosti, které mohou vyřešit naše problémy 2. Spoléhání na naši schopnost připravit se na budoucnost 3. Spoléhání na vzdělání, vědomosti a průpravu 4. Spoléhání na to, že křesťanství uspokojí naše potřeby

160 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Osobní hodnocení – Čím se musím stát, co musím dělat nebo vlastnit, abych měl život? (V těchto oblastech budete v pokušení spoléhat se na sebe, na tělo.)

161 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2. Přehodnoťte, co máte v 7-9

162 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 a. Ve srovnání se ziskem, který máme v Kristu, musíme všechny věci odepsat jako ztrátu v. 7-8

163 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 a. Ve srovnání se ziskem, který máme v Kristu, musíme všechny věci odepsat jako ztrátu v. 7-8

164 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9

165 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Nakreslete čáry – vepište, co nemáte bez Krista.

166 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Nakreslete čáry – vepište, co nemáte bez Krista. Moje práce Jeho práce

167 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Nakreslete čáry – vepište, co nemáte bez Krista. Moje práce Jeho práce Moje dobrota Jeho dobrota

168 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Nakreslete čáry – vepište, co nemáte bez Krista. Moje práce Jeho práce Moje dobrota Jeho dobrota Moje síla Jeho síla

169 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Moje moudrost Jeho moudrost

170 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Moje moudrost Jeho moudrost Moje schopnosti Jeho schopnosti

171 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Moje moudrost Jeho moudrost Moje schopnosti Jeho schopnosti Moje skutky Jeho skutky

172 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 2.Přehodnoťte, co máte v 7-9 b. V něm máme spravedlnost z Boha založenou na víře. – v 9 Moje moudrost Jeho moudrost Moje schopnosti Jeho schopnosti Moje skutky Jeho skutky Moje minulost Jeho minulost

173 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 3. Dejte vašemu úsilí nový směr. v 10-11

174 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 3.Dejte vašemu úsilí nový směr. v a. Poznávejte Krista – v. 10

175 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 3.Dejte vašemu úsilí nový směr. v a. Poznávejte Krista – v. 10 b. Poznávejte jeho moc – v. 10

176 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 3.Dejte vašemu úsilí nový směr. v a. Poznávejte Krista – v. 10 b. Poznávejte jeho moc – v. 10 c. Mějte spoluúčast na jeho utrpeních – v. 10

177 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku 3.Dejte vašemu úsilí nový směr. v a. Poznávejte Krista – v. 10 b. Poznávejte jeho moc – v. 10 c. Mějte spoluúčast na jeho utrpeních – v. 10 d. Poznávejte vzkříšený život – v. 11

178 Filipským Lekce 7 – Ztrátou k zisku Aplikace Která myšlenka pro vás v této lekci nejvíce znamenala? V které oblasti jste nejvíce v pokušení spoléhat se na tělo? Kdy jste prožili některou ze čtyř věcí, o nichž Pavel mluví v souvislosti se ziskem? Jaký to pro vás mělo význam? Jak byste to srovnali s hodnotou věcí, na které se běžně spoléháte? Shrnutí – Tajemství radosti v Pánu? Ztrať a získáš.

179 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod

180 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod V 12 – Je pro vás někdy těžké vědomí, že ještě nejste „tam“?

181 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod V 12 – Je pro vás někdy těžké vědomí, že ještě nejste „tam“? Jak někteří lidé reagují na skutečnost, že růst je dlouhodobý proces?

182 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod V 12 – Je pro vás někdy těžké vědomí, že ještě nejste „tam“? Jak někteří lidé reagují na skutečnost, že růst je dlouhodobý proces? Popření – Někteří mají pocit, že dosáhli svého cíle a přestávají

183 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod V 12 – Je pro vás někdy těžké vědomí, že ještě nejste „tam“? Jak někteří lidé reagují na skutečnost, že růst je dlouhodobý proces? Popření – Někteří mají pocit, že dosáhli svého cíle a přestávají Odmítnutí – Jiní se ohlíží zpět, místo aby se dívali dopředu a promeškají svou budoucnost kvůli pohledu upřenému do minulosti.

184 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Úvod V 12 – Je pro vás někdy těžké vědomí, že ještě nejste „tam“? Jak někteří lidé reagují na skutečnost, že růst je dlouhodobý proces? Popření – Někteří mají pocit, že dosáhli svého cíle a přestávají Odmítnutí – Jiní se ohlíží zpět, místo aby se dívali dopředu a promeškají svou budoucnost kvůli pohledu upřenému do minulosti. Znechucení – A další jsou natolik sklíčení tím, že je před nimi ještě tak dlouhá cesta, že ztrácejí své nadšení.

185 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1

186 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1 1. Zapomeňte na to, co je za vámi, směřujte k tomu, abyste získali cenu - v 12-13

187 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1 1. Zapomeňte na to, co je za vámi, směřujte k tomu, abyste získali cenu - v Co se stane, když se zaměříme na odraz zrcadla?

188 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1 1. Zapomeňte na to, co je za vámi, směřujte k tomu, abyste získali cenu - v Co se stane, když se zaměříme na odraz zrcadla? 2. Následujte příklady těch, kdo jsou před vámi - v 14-17

189 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1 3.Poučte se z životů těch, kdo sešli na cestu zkázy - v 18-19

190 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Jak můžeme jít vpřed a zakoušet radost a stabilitu v procesu růstu? v 4:1 3.Poučte se z životů těch, kdo sešli na cestu zkázy - v Nezapomínejte na své občanství – v 20-4:1

191 Filipským Lekce 8 – Úsilí zmocnit se Aplikace Kdy se vám stává, že se spíše ohlížíte, než abyste se dívali dopředu? Která ze čtyř zmíněných věcí by vám mohla pomoci soustředit svůj zrak na to, co je před vámi? Shrnutí – Tajemství radosti v procesu? Zaměřte svůj pohled na odměnu!

192 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl Úvod Všimli jste si někdy toho, že existují zloději radosti? Lupiči radosti. Tři obrovští – nevyřešený konflikt, starost, a nezdravé myšlenky v 4. Radujte se v Pánu VŽDYCKY, znovu říkám, radujte se!

193 Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života

194 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl

195 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl 1.Konflikt? Postavte se problému čelem - v 2-3

196 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl 1.Konflikt? Postavte se problému čelem - v Starost? Modlete se za všechno – v 6-7

197 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl 1.Konflikt? Postavte se problému čelem - v Starost? Modlete se za všechno – v Mysl? Přemýšlejte o dobrých věcech – v 8

198 Filipským Lekce 9 – Konflikt, starostlivost a mysl Aplikace Který z těch „čtyř lupičů“ je u vás na návštěvě nejčastěji? Jak vás to okrádá o vaši radost? Jaká by měla být vaše reakce příště až vás bude chtít někdo okrást? Pokud jsi už reagoval, jakou změnu to přinese do tvého života? Shrnutí – Tajemství neustálé radosti? Proaktivita naplněná pokojem - v 9

199 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 1.Úvod Jaké to je sloužit Pánu, aniž bychom měli naplněné potřeby? Jaké to může způsobit napětí v nás nebo v našich vztazích?

200 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 1.Co je tajemstvím spokojenosti pro toho, kdo dostává?

201 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 1.Co je tajemstvím spokojenosti pro toho, kdo dostává? a. Připusťte, že vždycky budou období hojnosti, ale i nouze. v 12

202 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 1.Co je tajemstvím spokojenosti pro toho, kdo dostává? a. Připusťte, že vždycky budou období hojnosti, ale i nouze. v 12 a. Buďte si vědomí toho, že máte vše, co potřebujete skrze toho, který vám dává sílu. v 13

203 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává?

204 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že…

205 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… a. Dávání je vždy spojeno se vztahem – spojuje naše srdce s lidmi, jejichž potřeby naplňujeme. v 14-15

206 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… a. Dávání je vždy spojeno se vztahem – spojuje naše srdce s lidmi, jejichž potřeby naplňujeme. v b. Nemusíte být bohatí, abyste byli schopni dávat. v 16, 2.Kor. 8:1-5, 11:9

207 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… a. Dávání je vždy spojeno se vztahem – spojuje naše srdce s lidmi, jejichž potřeby naplňujeme. v b. Nemusíte být bohatí, abyste byli schopni dávat. v 16, 2.Kor. 8:1-5, 11:9 c. Bůh má “odpovídající rezervy“, z nichž ukládá ovoce na účet dárce. v 17

208 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že…

209 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… d. Dávání je vůní příjemnou, obětí Bohu milou. v 18

210 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… d. Dávání je vůní příjemnou, obětí Bohu milou. v 18 e. Bůh čerpá ze svého bohatství, aby dal dárci všechno potřebuje. v 19

211 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby 2.Co je tajemstvím radosti pro toho, kdo dává? Uvědomte si, že… d. Dávání je vůní příjemnou, obětí Bohu milou. v 18 e. Bůh čerpá ze svého bohatství, aby dal dárci všechno potřebuje. v 19 f. Dávání oslavuje Boha. v 20

212 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby Aplikace Jak reagujete na období hojnosti a období nouze? Co pro vás ve chvíli nouze znamená pravda „Všecko mohu v Kristu, který mi dává sílu?“ Jaké jsou vaše návyky dávání? Dáváte pravidelně? Dělá vám to radost nebo to vnímáte spíše jako břemeno? Mluvili jsme o šesti důvodech, proč nám má dávání přinášet radost. Můžete si vzpomenout na příklad z vašeho života, kdy jste něco z toho prožívali? Shrnutí: Co je tajemstvím radosti z dávání a přijímání? Spoléhání na Boží bohatství

213 Filipským Lekce 10 – Peníze a potřeby Opakování Modlitba a díkuvzdání Radost v těžkostech? Záměry soustředěné na Krista Radost ve vztazích? Postoj služebníka Radost v padlém světě? Bohem posílená proměna Radost v Pánu? Ztratit a tím získat Radost v procesu? Zaměření pohledu na odměnu Radost vždycky? Proaktivita naplněná pokojem Radost v nouzi? Spoléhání na jeho bohatství


Stáhnout ppt "Filipským Hlavní téma – Tajemství radostného života."

Podobné prezentace


Reklamy Google