Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“"— Transkript prezentace:

1 Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“

2 Program konference Vznik projektu, předchozí aktivity Vznik projektu, předchozí aktivity Průběh realizace, doba trvání Průběh realizace, doba trvání Hlavní cíle projektu Hlavní cíle projektu Cílová skupina Cílová skupina Aktivity projektu Aktivity projektu Kritéria úspěšnosti Kritéria úspěšnosti Možnosti využití Možnosti využití Komunikace, kontakty Komunikace, kontakty Počty zapojených účastníků z jednotlivých škol Počty zapojených účastníků z jednotlivých škol

3 Vznik projektu Návaznost na předchozí aktivity školy Návaznost na předchozí aktivity školy v oblasti vzdělávání dospělých - Školení SIPVZ - Kurzy pro veřejnost - Rekvalifikační kurzy práce na PC - Projekt UNIV 2 Kraje

4 Zahájení a realizace projektu Zahájení a realizace projektu Realizátor a místo realizace: Realizátor a místo realizace: SOŠE a SOU, Veselí nad Moravou, Kollárova 1669 Doba realizace: Doba realizace: leden 2012 – březen 2013 Zahajovací konference pro vedení zúčastněných škol Zahajovací konference pro vedení zúčastněných škol a školní koordinátory: ve 14 hodin a školní koordinátory: ve 14 hodin Zahajovací konference pro účastníky projektu: Zahajovací konference pro účastníky projektu: v 15 hodin Zahájení výuky: březen 2012 Zahájení výuky: březen 2012

5 Hlavní cíle projektu Zvýšení jazykových kompetencí pedagogů v ANJ. Zvýšení jazykových kompetencí pedagogů v ANJ. Doplnění některých ICT dovedností potřebných při tvorbě mezinárodních projektů. Doplnění některých ICT dovedností potřebných při tvorbě mezinárodních projektů.

6 Cílová skupina pro jazykové vzdělávání Pedagogové všech typů škol. Pedagogové všech typů škol. Jazyková úroveň začátečník nebo mírně pokročilý. Jazyková úroveň začátečník nebo mírně pokročilý. Maximální počet účastníků vzdělávání v ANJ - 60 pedagogů. Maximální počet účastníků vzdělávání v ANJ - 60 pedagogů. (minimální počet – 32)

7 Cílová skupina pro ICT vzdělávání Každý účastník jazykového vzdělávání – výběr minimálně 1 aktivity. Každý účastník jazykového vzdělávání – výběr minimálně 1 aktivity. Ostatní pedagogičtí pracovníci škol dle volné kapacity. Ostatní pedagogičtí pracovníci škol dle volné kapacity. Maximální počet proškolených účastníků Maximální počet proškolených účastníků v oblasti ICT – max. 60 osob, min. počet 32osob.

8 Aktivity projektu – oblast výuky ANJ Realizace výuky Realizace výuky - celkový počet hodin výuky skupiny dle jazykové úrovně - 1 x týdně 3 vyučovací hodiny - dle výběru a možností v po, út, čt - dle výběru a možností v po, út, čt - začátek výuky 14:30–15:30 dle domluvy

9 Aktivity projektu – oblast výuky ANJ Místo realizace projektu Místo realizace projektu - jazykové učebny SOŠE a SOU, Veselí nad Moravou Veselí nad Moravou Lektoři Lektoři - akreditovaní lektoři školy (5)

10 Aktivity projektu – oblast výuky ANJ Výukové materiály/metody výuky Výukové materiály/metody výuky - učebnice ANJ dle výběru lektorů pro účastníky hrazeny z prostředků pro účastníky hrazeny z prostředků projektu projektu - využívání interaktivních metod výuky výuky

11 Aktivity projektu – oblast výuky ICT Tvorba prezentací v programu PowerPoint. (březen – duben) Tvorba prezentací v programu PowerPoint. (březen – duben) Práce s fotoaparátem, Photoshop, Zoner apod., tvorba koláží. Práce s fotoaparátem, Photoshop, Zoner apod., tvorba koláží. (květen – červen) Práce s digitální videokamerou, program Windows Movie Maker. Práce s digitální videokamerou, program Windows Movie Maker. (září – říjen)

12 Aktivity projektu – oblast výuky ICT Práce s interaktivní tabulí Práce s interaktivní tabulí – program ActivInspire. (říjen - listopad) Výběrový seminář na základě požadavků účastníků projektu. (leden – únor) Výběrový seminář na základě požadavků účastníků projektu. (leden – únor)

13 Aktivity projektu – oblast výuky ICT Realizace výuky Realizace výuky - ICT aktivity realizovány při min. počtu 8 účastníků - v jednotlivých měsících projektu aktivity v rozsahu 10 h - výuka ICT dovedností vždy ve středu (2x5 h) - každý účastník jazykového vzdělávání - povinná účast na minimálně 1 ICT aktivitě v rozsahu 10 vyučovacích na minimálně 1 ICT aktivitě v rozsahu 10 vyučovacích hodin hodin - ostatní účastníci škol účast dle volné kapacity - při zvýšeném zájmu možnost opakované realizace aktivity

14 Aktivity projektu – oblast výuky ICT Místo realizace ICT výuky Místo realizace ICT výuky - odborné učebny školy Lektoři Lektoři - akreditovaní lektoři realizátora projektu (5) projektu (5)

15 Podmínky úspěšného absolvování (1) Vstupní test na zjištění úrovně jazykových znalostí. Vstupní test na zjištění úrovně jazykových znalostí. Vyplnění vstupního dotazníku pro potřeby projektu. Vyplnění vstupního dotazníku pro potřeby projektu. Doložení potvrzení od zaměstnavatele, Doložení potvrzení od zaměstnavatele, že účastník projektu je ke dni pracovníkem školy.

16 Podmínky úspěšného absolvování (2) Minimálně 75% aktivní účast na jazykovém vzdělávání. Minimálně 75% aktivní účast na jazykovém vzdělávání. Povinná účast na minimálně jedné z nabízených ICT aktivit dle výběru v rozsahu 10 hodin. Povinná účast na minimálně jedné z nabízených ICT aktivit dle výběru v rozsahu 10 hodin. Absolvování výstupního testu, posun v jazykové úrovni vždy o jednu úroveň. Absolvování výstupního testu, posun v jazykové úrovni vždy o jednu úroveň. Účast na závěrečné konferenci, vyplnění závěrečného dotazníku k projektu. Účast na závěrečné konferenci, vyplnění závěrečného dotazníku k projektu.

17 Možnosti využití projektu Financování zahraničních projektů Financování zahraničních projektů ze zdrojů EU Souhrnné informace o mezinárodních projektech: Projekt Comenius Projekt Comenius Projekt eTwinning Projekt eTwinning Projekt Leonardo da Vinci Projekt Leonardo da Vinci

18 Komunikace v projektu Zřízení vlastních www stránek projektu. Zřízení vlastních www stránek projektu. Informace účastníkům předávány prostřednictvím koordinátorů na každé škole. Informace účastníkům předávány prostřednictvím koordinátorů na každé škole. Forma komunikace: , příp. Skype. Forma komunikace: , příp. Skype. Komunikace s lektorem v rámci jednotlivých skupin. Komunikace s lektorem v rámci jednotlivých skupin.

19 Kontaktní údaje Název školy. SOŠE a SOU, Veselí nad Moravou, Kollárova 1669 Název školy. SOŠE a SOU, Veselí nad Moravou, Kollárova 1669 Ředitel školy:Ing. Jiří Vavříček Zástupce školy.RNDr. Ivana Těthalová škola: škola: Tel./fax Tel./fax Koordinátor:Mgr. Hana Doležalová Koordinátor:Mgr. Hana Doležalová Kontakt: Kontakt:

20 Kontaktní údaje Lektoři ANJ: Mgr. Bronislava Kreuzingerova Lektoři ANJ: Mgr. Bronislava Kreuzingerova Mgr. Andrea Lažková Mgr. Martina Zálešáková Mgr. Michaela Hánová Mgr. Anna Gazárková

21 Kontaktní údaje Lektoři ICT: Ing. Stanislava Kaděrková Lektoři ICT: Ing. Stanislava Kaděrková Mgr. Karel Vojáček Mgr. Karel Vojáček Ing. Jaroslav Krupica Ing. Jaroslav Krupica RNDr. Ivana Těthalová RNDr. Ivana Těthalová Mgr. Hana Doležalová Mgr. Hana Doležalová

22 Zúčastněné školy – počty účastníků, koordinátoři

23 Prostor pro Vaše dotazy

24 Děkujeme Vám za účast a těšíme se na další spolupráci na projektu Chceme mít blíže do světa We want to be closer We want to be closer to the world


Stáhnout ppt "Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“"

Podobné prezentace


Reklamy Google