Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů."— Transkript prezentace:

1 Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Praha, 3. prosince 2015, 9:00 hod Karol Ivanko, Lenka Jelínková, Jan Bůžek, Petr Pechar, MV ČR Markéta Otípková, Ladislav Mravec, Tomáš Tóth, ČP OZ ICTs

2 Agenda 1. Úvod 2. Změny v modulu EOSM od Životní cyklus personálních opatření 4. Systemizace plánovaný rozvoj ISoSS 5. Podněty z provozu ISoSS 7. Diskuse, závěr

3 Změny v modulu EOSM od Vznik 14 nových parametrů ◦ elementů v datové struktuře ◦ polí na portálu EOSM Vznik nového číselníku „Speciální předpoklad na služební místo představeného“ Zrušení číselníků KKOV1 a KKOV2 Posunutí časového termínu příjmu a editace dat v EOSM z 18:00 na 20:00

4 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Oprava posledního opatření: ◦ A) NEMAZAT a zaslat znovu se správnými údaji (pokud chceme opravit poslední, nejnovější opatření a klíč byl správně, tedy správná osoba, opatření i datum účinnosti) ◦ B) Smazat a zaslat znovu se správnými údaji (pouze pokud chyba v klíči)

5 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Oprava staršího opatření, po němž byla založena další opatření: ◦ 1. Postupně odmazat opatření od nejnovějších opatření k nejstarším až k chybnému opatření ◦ II. Opravit chybné opatření (viz předchozí snímek) ◦ III. Nahrát zpět opatření od nejstarších k nejnovějším Celou opravu je možné provést v jedné dávce

6 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Příklad I.: ◦ V systému:  H10 přijetí (špatný údaj např. služební označení)  2.9. – 2C10 jiné změny dat  – 2D10 zkrácení služební doby ◦ Dávka s opravou:  1. Výmaz 2D10 (účinnost 1.10.)  2. Výmaz 2C10 (účinnost 2.9.)  3. Založení 1H10 (účinnost 1.9. ) ( založení=oprava)  4. Založení 2C10 (účinnost 2.9.)  5. Založení 2D10 (účinnost 1.10.)

7 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Příklad II.: ◦ V systému:  C10 jiné změny dat (chybně datum, mělo být )  – 2D10 zkrácení služební doby ◦ Dávka s opravou:  1. Výmaz 2D10 (účinnost )  2. Výmaz 2C10 (účinnost 2.10.)  3. Založení 2C10 (účinnost 1.10.)  4. Založení 2D10 (účinnost )

8 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Připravované změny: ◦ Pořadí opatření určuje externí HR (v ISoSS nebude docházet k dodatečnému třídění opatření dle typu a data platnosti, nově SÚ určí pořadí zpracování opatření u osoby vzestupným očíslováním – nový element v xml struktuře) ◦ Pokud jedno opatření u osoby chybné, nezpracuje se žádné (dosud se zpracovávaly do prvního chybného) ◦ Úprava odpovědi z ISoSS: přesun informace o úspěšnosti zpracování na úroveň osoby (dnes na úrovni jednotlivých opatření) ◦ Při výmazu opatření stačí uvést klíč – datum účinnosti a druh a důvod opatření (dosud bylo i při výmazu nutné uvést všechny povinné údaje opatření viz matice opatření)

9 Metodika pro opravy a výmaz dat v RSZ Obecné: ◦ Lhůta 4 měsíce (pro zadání i opravu opatření) ◦ Není možné smazat opatření „1H – přijetí do služebního poměru“ ◦ Pokud v den přijetí (1H) zároveň zařazení mimo výkon služby neaktivní (4B) – není možné opatření 1H ani měnit

10 Systemizace plánovaný rozvoj ISoSS Návrh řešení: Varianta 1 - NSÚ budou realizovat editaci systemizace prostřednictvím SAP GUI. Varianta 2 - SÚ pošlou přesnou datovou větu, ze které ISoSS vyčte požadované změny a zapracuje. Vše zatím ve stavu jednání s SSS MV

11 Podněty a dotazy z provozu ISoSS I. Skončení služebního poměru – opatření D1 ukončení ke dni , v datech nutno uvést ◦ V jednání Předání dat RSZ – kolik změn pro kolik zaměstnanců v jedné dávce ◦ V jedné dávce možno zaslat více změn pro více zaměstnanců Výmaz SZ – výmaz změny a výmaz přijetí (ano, dva odlišné případy) ◦ Musí být přiděleno evidenční číslo při výmazu přijetí ?  Ano – smazat jde pouze založeného SZ (ztotožněného, založeného a s číslem) ◦ Proč povinné údaje u 1H– Evidenční číslo SZ, typ změny, druh změny, důvod změny, datum účinnosti změny ?  Standardní povinné údaje všech změn, i 1H jako změna v případě opravy či doplnění údajů zadaných při založení

12 Podněty a dotazy z provozu ISoSS II. Je možno posílat změny starší 3 měsíců ? ◦ Aktuálně 4 měsíce, po této lhůtě nutno poslat žádost na Servisdesk ISoSS Vznik služ. poměru a MD ◦ 1. SZ standardně založit, (2. doplnit údaje k přijetí), 3. poslat opatření 4B (1H pak již nelze měnit) ◦ Viz dokument: Postup při přijetí státního zaměstnance, který je v době přijetí do služebního poměru mimo výkon služby z jiných než organizačních důvodů (www.mvcr.cz/isoss) 2 osoby na jednom služebním místě ◦ Nyní v ISoSS není vazba na místa, detaily OSYS v jednání Komunikace dodavatelů personálních systémů se Servisdeskem ISoSS ◦

13 Podněty a dotazy z provozu ISoSS III. SAP zapracuje do nové verze rozhraní zřejmě možnost plnění všech polí, nejen povinných a těch, kde je namapování na pole v SAP ERP jednoznačné Vyjasnění řešení modulu systemizace služebních úřadů v rámci II. etapy implementace vývoje ISoSS Problematika cizinců (SK) versus moduly ISoSS: registrace, přihlašování na zkoušky, atd

14 Diskuse

15 Závěr


Stáhnout ppt "Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů HR systémů SÚ Informační systém o státní službě workshop pro zástupce IT dodavatelů."

Podobné prezentace


Reklamy Google