Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bc. Jakub Mlčoch, 23.11.2005, Autodesk ‘3ds MAX’ (dříve ‘3D Studio MAX’) Bc. Jakub Mlčoch

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bc. Jakub Mlčoch, 23.11.2005, Autodesk ‘3ds MAX’ (dříve ‘3D Studio MAX’) Bc. Jakub Mlčoch"— Transkript prezentace:

1 Bc. Jakub Mlčoch, , Autodesk ‘3ds MAX’ (dříve ‘3D Studio MAX’) Bc. Jakub Mlčoch

2 Bc. Jakub Mlčoch, , Co to je? Program '3ds max' (dříve '3D Studio MAX') je světově nejrozšířenějším animačním a vizualizačním programem. Je určen pro tvorbu vizuálních efektů, animaci postav a tvorbu počítačových her. Nabízí interaktivní prostředí, rychlý rendering. Plně přizpůsobitelná a otevřená architektura poskytuje absolutní tvůrčí svobodu. Pro 3ds max je k dispozici rozsáhlá knihovna doplňkových plug-in aplikací dalších vývojářů. Ve světě bylo do roku 2004 prodáno přes licencí a více než 50% všech animačních pracovišť je vybaveno právě programem 3ds max.

3 Bc. Jakub Mlčoch, , Mezi uživatele 3ds max patří například: Accolade, Ensemble Studios (Age of Empires), Core Design (Tomb Raider), DreamWorks, Maxis (Simcity), Westwood (Blade Runner), UbiSoft, Acclaim Entertainment, Lion Head Studios, Kuju Entertainment, Argonaut Games PLC, Blizzard Entertainment

4 Bc. Jakub Mlčoch, , Hry a filmy Filmy  X-Men, X-Men 2, Den poté, Panic Room, Equilibrium, Minority Report, Tomb Raider, Jeepers Creepers, Matrix Reloaded, Dr. DoLittle II, Alamo, Liga vyjímečných, Poslední samuraj, Mumie se vrací, The Incredibles... Hry  Unreal Tournament 2003, Tom Clancy's Splinter Cell, Grand Theft Auto: Vice City, Warcraft III, Spider-Man,...

5 Bc. Jakub Mlčoch, , Historie/verze Aktuálními verzemi 3D Studia je 3ds max R8 pro Windows XP. 3D Studio MAX R3 byl uveden 7/99. V lednu 2001 uvolněn 3ds max 4 (krycí jméno MAGMA). V červenci 2002 uveden 3ds max 5 (krycí jméno LUNA). V říjnu 2003 uveden 3ds max 6. V říjnu 2004 uveden 3ds max 7. V říjnu 2005 uveden 3ds max 8

6 Bc. Jakub Mlčoch, , Určení/možnosti Umožňuje  flexibilní animaci postav  řadu deformačních efektů  podrobnou tvorbu VRML světů. Program je určen především pro:  designéry  architekty  vývojáře počítačových her  filmový průmysl  simulace  soudní rekonstrukce  lékařství  webmastery

7 Bc. Jakub Mlčoch, , Hardwarové požadavky (verze 8) Doporučení:  Pentium-4 (podporováno i více procesorů)  1GB RAM  grafická karta 1024x768x16 mil.barev podporující DirectX a OpenGL  CD-ROM, Intellimouse, Windows XP nebo 2000

8 Bc. Jakub Mlčoch, , Co to umí? V 3ds Max 8 animace mohou být upraveny pomocí Motion Mixer a můžou být rozpohybovány v editoru nelineárních animací.

9 Bc. Jakub Mlčoch, ,

10 Biped (postava) Curve Quaternion/Euler přepínací panel dovoluje editování křivek Euler-controlled animace pro biped (modely postav).

11 Bc. Jakub Mlčoch, ,

12 MXS Debugger Controller 3ds Max Maxscript Debugger a Watch Window v 3ds Max 8 představuje rozšíření, funkčnost a přehlednost, která pomáhá vytvořit a testovat jednotlivé skripty. Scripted Expression Controllers a Limit Controller nabízí novou a vylepšenou výbavu.

13 Bc. Jakub Mlčoch, ,

14 Pelt Mapping Pelt Mapping umožňuje v 3ds Max umělcům rychle rozvinout UV geometrické souřadnice za použití volitelných pohledů a nových Relax metod odstranění pokřivení pro stretch-free mapování. Redukuje čas mapování z hodin na minuty.

15 Bc. Jakub Mlčoch, ,

16 Load Save Animation 3ds Max 8 umožňuje uživatelům zakládat nové, otvírat, ukládat, načítat, volit formát dat, přemapovávat a přemísťovat.

17 Bc. Jakub Mlčoch, ,

18 Asset Tracker Repather Asset Tracking v 3ds Max 8 dává umělcům větší kontrolu a přístup k jejich 3ds Max aktivním účtům, s větší a rozšířenější možností křížení a vzájemné propojování.

19 Bc. Jakub Mlčoch, ,

20 Asset Tracking (sledování účtů) 3ds Max 8 dodává data z Autodesk Vault serveru, řízení dat z bezpečného, centrálního úložiště umožňuje 3ds Max umělcům snadno nalézt odkazy a znovu použít již jednou vytvořené podklady při tvorbě her, vizuálních efektů a jiných projektů.

21 Bc. Jakub Mlčoch, ,

22

23 SceneFX 3ds Max 8 má exkluzivní podporu Microsoft DirectX(DX) ta umožňuje vývojářům vytvořit „real-time scene shaders“ pro celou hru přímo v 3ds Max. Šetří to čas, když vývojáři nemusí kompilovat hru mimo 3ds Max. To co uvidí v 3ds Max je jak bude hra skutečně.

24 Bc. Jakub Mlčoch, ,

25

26 "Hair" plug-in v 3ds Max 7.5 Viewport Následující slide ukazuje proces vytvoření vlasů a kožešiny na 3D modelu hlavy. Vlevo je jak bude vypadat konečný obrázek.

27 Bc. Jakub Mlčoch, ,

28 Linky Všechno možné pro českou lokalizaci: Hlavní stránka výrobce: 3D modely zbraní: ex.cfm/ID/ ex.cfm/ID/242656


Stáhnout ppt "Bc. Jakub Mlčoch, 23.11.2005, Autodesk ‘3ds MAX’ (dříve ‘3D Studio MAX’) Bc. Jakub Mlčoch"

Podobné prezentace


Reklamy Google