Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin."— Transkript prezentace:

1

2 A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy

3 A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin

4 8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů

5 8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů 16 tříd = 480 žáků

6 A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

7 8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

8 8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

9 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

10 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 90 žáků A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

11 B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

12 8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

13 8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

14 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

15 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

16 C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

17 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících cca 30 žáků

18 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

19 8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků cca 60 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

20 D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

21 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

22 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

23 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

24 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů

25 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 180 žáků

26 8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 27 %cca 21 %

27 E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

28 8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

29 8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

30 8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

31 8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

32 B.Metody výuky (John Spencer) Standardizace učitel plánuje hodinu pro průměrného žáka - část žáků se logicky nudí (nad a podprůměrní) Diferenciace učitel diferencuje činnost skupin žáků dle jejich úrovně - náročné na přípravu, rozdělení skupin může být chybné Přizpůsobení žák ovlivňuje své učení výběrem témat, který byl určen učitelem na základě rozboru výsledků jeho předchozí činnosti - žák je omezen nabídkou témat, vyžaduje samostatnost Personalizace žák si sám nastavuje svůj učební plán, stává se nezávislejším - pro žáky velmi obtížné, vyžaduje velkou zodpovědnost

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42 C.Aktivity školy Fyzikální projekty školy Mezinárodní spolupráce Adaptační kursy Go!

43

44 Projekt Vzdělávání pro konkurenceschopnost o rozvoj dovedností učitele pracovat aktivizujícími metodami projektová výuka styly učení interaktivní výuky skupinová práce kooperativní učení hodnocení práce žáků i učitele ve výuce problematika vzdělávání žáků se SVP důraz na rozvoj gramotnosti čtenářské, finanční a informační

45

46

47


Stáhnout ppt "A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin."

Podobné prezentace


Reklamy Google