Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží."— Transkript prezentace:

1 Produkt Klasifikace produktů

2 Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží

3 Klasifikace výrobků Trvanlivost a hmotná podstata  Netrvanlivé zboží  Trvanlivé zboží  Služby

4 Klasifikace spotřebního zboží Zboží denní / časté potřeby Zboží občasné / dlouhodobé spotřeby  Homogenní  Heterogenní Luxusní zboží Speciality Neznámé a mimořádné zboží

5 Klasifikace průmyslového zboží Kapitálové investice  Základní prostředky Materiál a polotovary  Předměty postupné spotřeby  Nevýrobní produkty  Součástky a zpracované materiály  Suroviny Služby: obchodní, pomocné a materiální

6 Výrobkový mix - sortiment Šířka výrobkového mixu Délka výrobkového mixu Hloubka výrobkového mixu Složení (konzistence) výrobkového mixu

7 Výrobková řada Prodej a zisk Profil trhu Délka Rozpínání Zahušťování Modernizace Atraktivnost Proklešťování

8 Služby

9 Produkt Hmotné zboží Hmotný produkt se službou Hybrid Služba s hmotným produktem Čistá služba

10 Specifika služeb Nehmotný produkt Neoddělitelné od poskytovatele Proměnlivé Pomíjivé

11 Marketingové strategie při poskytování služeb (další P) Lidé (People) Materializovaná průkaznost (Physical evidence) Procesy (Process) Balíčky skužeb (Packaging)

12 Typy marketingu ve službách Vnitřní marketing Vnější marketing Marketing spolupráce

13 Konkurenční odlišení Nabídka  Inovované vlastnosti  Primární soubor služeb  Sekundární služby Image Kvalita služeb

14 Očekávání spotřebitele Konkrétní jakost Posuzování jakosti Vnější komunikace Vnímání služby

15 Kritéria pro posuzování kvality služeb Dostupnost Ochota Důvěryhodnost Přístup Materializace

16 Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles

17 Strategie zavádění nových produktů Penetrace trhu Geografická expanze Nové segmenty zákazníků  Modifikovaná nabídka  Modifikace produktu pro stávající zákazníky  Modifikace produktu pro geograficky rozptýlené zákazníky  Modifikace produktu pro nové segmenty zákazníků Inovace produktu Geografická inovace Kompletní inovace

18 Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na Nebo stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2010


Stáhnout ppt "Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží."

Podobné prezentace


Reklamy Google