Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze."— Transkript prezentace:

1 Publicita v projektech

2 Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze informování příjemců i široké veřejnosti, že projekt je spolufinancován z EU –kdo dostává peníze uvedení příjemců na veřejně přístupném seznamu

3 Publicita v projektech Pravidla jsou obsažena v PROJEKTOVÉ PŘÍRUČCE pro projekty zaměřené na vznik a provoz zařízení péče o děti předškolního věku financované na základě standardní stupnice jednotkových nákladů v rámci oblasti podpory 3.4, v kapitole 14

4 Hlavní pravidla publicity 3 hlavní pravidla publicity musí být v rámci provádění propagačních a informačních aktivit dodržena a)Povinné minimum publicity (LOGA) na materiálech souvisejících s projektem (provozní řád, pracovní smlouva, propagační a informační materiály, webové stránky) b)Informování (plakátem, tabulkou apod.) o zdrojích financování u zařízení péče o děti c)Vložení prezentace projektu na

5 Hlavní pravidla publicity Povinné minimum publicity: a) logo fondu b) název „Evropský sociální fond v ČR“ c) logo EU včetně názvu d) logo operačního programu včetně názvu e) motto „Podporujeme vaši budoucnost“ f) odkaz U drobných propagačních předmětů (např. propiska, klíčenka) není nutné použít b), e) a f) Kompletní řady i samostatná loga jsou ke stažení na (formát JPG, AI)www.esfcr.cz

6 Časté otázky (I.) Povinné minimum publicity × publicitní aktivity: -minimum publicity = povinná loga, uvádí všichni příjemci; propagace programu, fondu, EU (kdo peníze dává); -publicitní aktivity = aktivity specifikované v projektové žádosti; zejména propagace projektu (na co se peníze dávají). Logo MPSV příjemci nemusí používat Loga není třeba uvádět pouze v řadě

7 Časté otázky (II.) Barevná a černobílá varianta log:

8 Časté otázky (III.) Loga je třeba používat na dokumentech spojených s projektem a na materiálech/předmětech hrazených z projektu, nemusí být ale úplně všude –ANO: zadávací dokumentace, letáky, brožury, propagační předměty, prezenční listiny atd. –NE: kancelářské potřeby pro běžnou administrativu, faktury a objednávky (generované strojově) Lze použít samolepku nebo razítko Větu „Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím OP LZZ a ze státního rozpočtu ČR“ není třeba používat

9 Časté otázky (IV.) Vlaječky ČR a EU není třeba používat Pro označení místnosti není třeba tisknout plakáty či bannery, stačí dostatečně velká a viditelná cedule (čtvrtka) s řadou log a povinných doprovodných textů (název fondu, motto)

10 Zdroje informací a kontakt –Programové období → OP LZZ → Publicita šablony, loga, prezentace Doporučujeme odebírat novinky em, kde se dozvíte o aktuálních výzvách, seminářích, realizovaných projektech, zadávacích řízeních a podobně

11 Vkládání informací na web Registrace na stránkách Záložka Realizované projekty → Vložit projekt, kde naleznete návod i on-line formulář Záložka Zadávací řízení → Vložit zadávací řízení, kde naleznete návod i on-line formulář Záložka O webu ESFCR – všechny návody

12 Děkuji Vám za pozornost! Bc. Anna Ficová řídící orgán OP LZZ oddělení realizace ESF - sociální integrace a mezinárodní spolupráce odbor realizace ESF Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR


Stáhnout ppt "Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze."

Podobné prezentace


Reklamy Google