Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu:VY_32_INOVACE_07-15_Násobilka 4 Autor:Mgr. Martina Vajďáková Ročník:2. Datum vytvoření:

2 Vzdělávací oblast:Matematika a její aplikace Tematická oblast:Matematika – malá násobilka Předmět:Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 3 a samotný princip násobení. Klíčová slova:Násobilka 3. Druh učebního materiálu:prezentace

3 Milé děti, opička Evička má ještě bratra Honzíka, a ten rád pořádá banány. Každým dnem jeho spotřeba stoupá, mrkněte sami. Mňam, mňam, to je dobrota. Máte taky rádi banány? Podívejte, jak moje spotřeba banánů stoupá.

4 4 1  44  1 Honzík začínal jíst pomalu a tak první den snědl pouze 4. To bylo tedy 1  4 nebo taky 4  1 banánů. A neustále myslím na banány. Trhám po trsech a v jednom trsu jsou 4 banány.

5 8 2  44  2 Další den už si dal víc banánů a to 8. Což je 2  4 nebo taky 4  2. To si dávám do nosu.

6 12 3  44  3 Třetí den Honzík snědl 3  4 což je taky 4  3.Výsledek je 12 banánů. M Ň A M.

7 16 4  4 Další dny banánů přibývalo.Čtvrtý den jich bylo 16. Což je 4  4.

8 20 5  44  5 Následující den opičák porcoval 20 banánů. To je 5  4 což je taky 4  5.

9 24 6  44  6 Honzíkovi už nestačilo 20 banánů a tak další den snědl 24. Což je 6  4 a taky 4  6. Věřte mi, banány mi chutnají čím dál víc.

10 Už se mi o banánech i zdávají sny  44  7 Další den to bylo 7  4 a taky 4  7. Tento výpočet nám ukáže, kolik Honza snědl dnes a to je 28 banánů.

11 32 8  44  8 Honza se nezdá, dnes snědl 32 banánů. To je 8  4 a taky 4  8.

12 36 9  4 4  9 Náš Honza bude pravděpodobně vyhlášen jedlíkem roku, protože dnes už snědl 36. Výpočtem to je 9  4 a taky 4  9.

13 40 10  4 4  10 Tak si Honzík řekl, že skončí, že by jinak opravdu praskl, jedl denně nejvýše 40 banánů. Což je 10  4 a taky 4  10.

14 Projdeme si od začátku, jak Honzík pojídal banány Tak ahóóóóóój.

15 Projdeme si to postupně jak jsem začínala. Děkuji, že jste se to se mnou naučili. AHOJ

16 Použité zdroje: Obrázky z Klipartu


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.3569 Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky."

Podobné prezentace


Reklamy Google