Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),"— Transkript prezentace:

1

2 PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ

3 PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě), bere-li v úvahu své potřeby, dostupnou konkurenci a své příjmy - rozhodující vliv na cenu má situace na trhu - výše výrobních nákladů prodávajícího v podstatě není pro zákazníka zajímavá

4 PRODEJNÍ CENA - z hlediska dodavatele je požadovatelná cena zdola omezena vlastními náklady zvýšenými o určitý zisk pro dodavatele - dlouhodobě by měl být zisk vždy větší než kolik lze získat na úrocích z kapitálu vloženého na termínovaný vklad do banky nebo do tzv. bezpečných cenných papírů (státních obligací apod.), jinak nemá smysl podnikat

5 PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ

6 ZBOŽÍ S MOŽNOSTÍ SLEVY

7 Odkazy : adresarfirem.cz/x-cz/adr/ jpg


Stáhnout ppt "PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),"

Podobné prezentace


Reklamy Google