Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře,"— Transkript prezentace:

1 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře, …)  (? Prodej zboží – 2008)  Bezhotovostní platby  Evidence lidí, návazné služby IS

2 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady placených vzdělávacích akcí  Mimořádné studium jednotlivých běžných předmětů  Konference, přednáška, seminář, akce otevřená pro veřejnost  Akce v rámci studijních programů: výcvikové kurzy, exkurze, …  CŽV v akred. stud. programech – nákup ročníku či předmětu  Přípravný kurz k přijímačkám  Akreditované kurzy – jednosemestrální, vícesemestrální  Neakreditované kurzy čehokoliv  E-learningový kurz  Jazyková škola při FF MU  … ? Co provozujete vy ?

3 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Příklady dalších placených služeb  Revalidační přelepky na ISIC  Vstupenky na ples  Administrativní poplatky v CŽV – 3. zkušební termín,..  Laboratorní měření (mikroskopy, …)  Zpracování multimédií (video, …)  Pronájem prostor v Telči

4 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra  Nabídky – „regály“ různých produktů v OC  Nákupní košík a platba  Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci …  Upřesnění objednávky: např. rodné číslo, kód předmětu, adresa zaměstnavatele, … dle povahy produktu  Identita kupce: z e-přihlášky, z IS, ze světa (vyplní údaje, získá heslo)  Platba: převodem, kartou, vystavení faktury  Vazba na ekon. IS … individuální variabilní symbol objednávky  Vazba na IS – výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů)

5 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Struktura Obchodního centra Kdo smí nakoupit: kdokoliv, studenti, studenti kurzu, zaměstnanci… Nabídky produktů převodem kartou vystaveni faktury převodem kartou vystaveni faktury výběry, sestavy, řízení přístupu (např. registrace kurzů) individuální variabilní symbol objednávky

6 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Moderní návaznosti „zdarma“ (v IS) doporučujeme platící klienty následně zavést jako osoby do IS  Klient získá v IS, přístup do běžných agend IS  Je zapsán v zakoupených kurzech (jako účastník CŽV)  Katalog kurzů, Záznamník učitele kurzu  vystavení materiálů  kontakt na učitele  diskuse se spolužáky  Výběry klientů/studentů dle různých kritérií  Pohodlné oslovení klientů s dalšími relevantními nabídkami

7 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Vhodná a nevhodná použití OC indicie pro a proti použití obch. centra v konkrétním případě  ANO: akce/kurz zahrnuje více setkání – je výhodné účastníky mít v IS (komunikace em o změnách, vystavení materiálů, …)  ANO: je zájem účastníkům v budoucnu nabízet další aktivity  ANO: platí se větší částky – pohodlný bezhotovostní převod  ANO: účastníků je velký počet – zjednodušení administrativy  NE: každý platí jinou částku (např. poplatky za běžné studium)  NE: prodej fyzického zboží (knihy, oděvy, pomůcky)  Dosud nelze z účetních důvodů, možná v budoucnu – využili byste?  NE: lze těžko zajistit údaje o účastnících, vyučující např. školí pro jinou firmu, organizaci…

8 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum MU použít: banner na vaší webové stránce Řešení vhodné pro akce/konference/kurzy, které mají své webové stránky Banner pro nákup v OC

9 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Jak Obchodní centrum použít: propagace produktu přímo na stránkách OC Kurzy evidovat v Katalogu kurzů v IS, další produkty přímo v agendě OC O prodávaných např. kurzech můžete do OC vyplnit podrobné informace a produkty seskupovat do tematických regálů.

10 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Člověk 26+ … výzva :-) Proč studovat na FSS, když už mám titul? Prohloubení tématu Změna směru v kariéře (Zájemci o studium, ženy na MD, …) Jaká cena je adekvátní? Náklad/výkon propracované prezentace předmětu Nejasná cílová skupina: ?? Ad words kampaň ??

11 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Aktuálně – co je třeba uvážit  Mimořádné studium – kampaň „Zkuste si studium na FSS“ ???  Kapacitně a prerekvizitami neomezené např. úvodní předměty  Pro zájemce o obor z řad veřejnosti  Cena za předmět např. dle kreditové hodnoty  Konference, vědecké semináře pro veřejnost  Akce má webstránky, kde bude banner „Chci zaplatit“ v OC  Akce nemá webstránky, informace primárně vyplníme do OC  „Regál“ – jak uspořádat nabídky fakulty, pracoviště, …  ? Sci-fi k úvaze ? Rozvoj nových drobných forem vzdělávání…

12 Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) Institucionální cíle OC  Usnadnit platební styk a administrativu  Jedno jednotné místo – zkušenost „vyřeší to Obchodní centrum“, tj. rozvíjet „drobný byznys“  Podporovat nové formy vzdělávání (placená účast na běžném studiu, krátkodobé kurzy, e-learningové kurzy)  Tj. pomáhat ak. veřejnosti s drobným „byznysem“ (zkušenost „vyřeší s  Navyknout akademickou veřejnost „evidovat lidi“ (rozšiřování db lidí, nabídky dalších aktivit, …)  Propagovat MU jako moderní instituci  Prodej zboží – možnosti slev a výhod – spolupráce s partnery – např. pro absolventy, uchazeče…


Stáhnout ppt "Informační systém Masarykovy univerzity (IS MU) K čemu je webové Obchodní centrum MU  Prodej služeb  Vzdělávejte se na MU  jiné služby (laboratoře,"

Podobné prezentace


Reklamy Google