Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová."— Transkript prezentace:

1 STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová

2 2 2 Vize a poslání agentury CzechTrade Vládní proexportní organizace Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky Česká agentura na podporu obchodu působí na českém trhu již 11-tým rokem. VIZE Být první volbou českých firem při jejich pronikání a rozvoji na mezinárodních trzích POSLÁNÍ Profesionálními službami přispívat k růstu exportu našich klientů

3 3 3

4 4 4 Strategické cíle CzechTrade Vysoká přidaná hodnota  počet úspěšných případů  objem exportu klientů Rozvoj služeb - podle připravenosti firem  Příprava na export (kombinace informačních vzdělávacích a asistenčních služeb)  Zhodnocení a výběr trhu (zahraniční kanceláře)  Vstup na trh (řešení technických a praktických problémů)  Rozvoj a růst (nové příležitosti a nové trhy)

5 5 5 Klientská agentura Kvalitní uspokojení potřeb odlišných klientů prostřednictvím segmentace na základě tří kritérií:  zkušenost s exportem – nepravidelný export (na základě poptávky), další teritoria  velikost firmy – zařazení podle velikosti firmy (kritéria EU)  plánované exportní aktivity –vytížení volných výrobních kapacit, vhodný trh, další trhy – rozvojové aktivity

6 6 6

7 7 7 Kvalitní síť pro export Zakládání nových kanceláří a kapacitní posílení bude vycházet ze tří základních kritérií:  otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích v souladu s exportní strategii ČR,  poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu,  využití disponibilního času zahraniční kanceláře.

8 8 8 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Bulharsko (Sofia) Brazílie (Sao Paulo) Čína (Chengdu, Šanghaj) Dánsko (Kodaň) Egypt (Káhira) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Indie (Bombaj) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Kanada (Toronto) Pobaltí (Vilnius) Maďarsko (Budapešť) Mexiko (Mexico City) Německo (Kolín n. R.) Nizozemsko (Rotterdam) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunkso (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk, Moskva, Peterohrad) SAE (Dubaj) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) USA (Chicago) Velká Británie (Londýn)

9 9 9 CzechTrade v regionech Síť Regionálních exportních míst

10 10 Příležitosti a informace  Exportní příležitosti, poptávky a novinky ze zahraničí – CzechTrade denně  Dotazník exportní připravenosti  vyhledání obchodních adres a ověření bonity zahraniční firmy

11 11 Exportní vzdělávání Exportní akademie PROFESIONALITA ZKUŠENOSTI  Semináře s tématikou mezinárodního obchodu  Teritoriální semináře s řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade  Tréninky měkkých dovedností - prodejní, prezentační a komunikační dovednosti  Firemní školení - Novinka: firemní školení zaměřené na interkulturální specifika v jednotlivých zemích (se zástupci ZK CzechTrade) - firemní školení zaměřené na mezinárodní tématiku  Exportní akademie - Novinka: Cyklus seminářů Úspěšný exportér - Kurz obchodní diplomacie (nový systém řízení služeb státu – spolupráce s podnikatelskou veřejností)  International Trade Specialist - distanční e-learningový studijní program

12 12 Portál BusinessInfo.cz Strategie na období : prioritními tématickými oblastmi bude v tomto období Export, Evropská unie, Elektronické databáze či informační databáze.  Aplikace Interaktivních formulářů  Teritoriální informace  Exportní příležitosti  Životní situace/průvodce pro podnikatele  Aktuální témata  Přístupnost portálu

13 13 Adresář exportérů Výstupem: CD a webová aplikace  Možnost vyhledávat podle  podle oborů výrobků  sídla firmy  fulltextově Distribuce  zahraniční kanceláře CzechTrade  zastupitelských úřadů ČR po celém světě Databáze s ucelenými informacemi o českých exportérech 2006 firem

14 14 Prezentace v zahraničí České firmy mohou využít zkušeností a jména agentury pro svou prezentaci v teritoriu. CzechTrade nabízí prezentace individuální, společné expozice atd. Akce, mohou být navrhovány a realizovány v zahraničí obchodně ekonomickým úsekem, Hospodářskou komorou a Svazem průmyslu a dopravy. Aktuální nabídka na

15 15 Agentura v číslech Počet úspěšných případů247 Export klientů3 286 mil. Kč Počet akcí v zahraničí113 Spokojenost klientů – služby ZK1,13 Počet seminářů (Praha + regiony) Počet zveřejněných exportních příležitostí poptávky3682 tendry3805 Počet uživatelů CzechTrade denně745 Počet firem v Adresáři exportérů2005

16 16 Certifikát kvality  získání certifikátu je signálem pro klienty, že agentura kvalitně a efektivně řídí své služby  je to závazek k neustálému zvyšování přidané hodnoty pro české exportéry CzechTrade je držitelem certifikátu kvality řízení podle ISO 9001:2000

17 17 Služby pro zahraniční firmy Your Czech Supplier Naši pracovníci v zahraničí pomáhají s nalezením vhodného dodavatele výrobků nebo služeb, o které má zahraniční firma zájem. CIPAS Pro zahraniční firmy vyhledáváme české partnery pro dlouhodobou spolupráci v průmyslové kooperaci. Obchodní schůzky Návazná služba – v případě zájmu zahraniční firmy, zorganizujeme jednání s českými podnikateli. Další internetové služby Zahraniční zástupci, zahraniční nabídky

18 18 Základní informace o Brazilii Brazilie – jedna z 18 prioritních zemí, která má svoji samostatnou strategii – přehled cílů v teritoriu a veškeré aktivity realizované orgány státní správy je možné najít na BUSINESS INFO. Významné obory v teritoriu jsou součástí MAPY oborových příležitostí. Jednotlivé obory jsou podrobně popsány i s klíčovými weby a přiloženy ve vašich materiálech.

19 19 Obory vhodné pro Brazilii na základě dotazníkového průzkumu Automobilový průmysl Letecký průmysl Dopravní prostředky ostatní, manipulační prostředky a zařízení Užitkové sklo, bižuterie a drobné zboží Polygrafie Strojírenství - výroba strojů Energetika Voda, odpady a životní prostředí Investiční celky

20 20 Veletrhy v Brazílii v roce 2008  19/ /02 VITORIA STONE FAIR - mramor, granit a kamen  10/03 – 14/03 BRASILPACK – balící strojeSão Paulo SP  10/03 – 14/03 FIEPAG – papír a grafický průmyslSão Paulo SP  10/03 – 14/03 REVESTIR – obkladové materiálySão Paulo SP  08/04 – 12/04 EXPOLUX - osvětleníSão Paulo SP  08/04 – 12/04 FEICON BATIMAT - stavební průmyslSão Paulo SP  05/05 – 08/05 EXPOBOR – gumárenský průmysl São Paulo SP  12/05 – 17/05 MECÂNICA – strojírenstký průmyslSão Paulo SP  27/05 – 29/05 EXPOSEC – bezpečnostní systémy São Paulo SP  03/06 – 06/06 FISPAL TECNOLOGIA – potravinářstvíSão Paulo SP

21 21 Veletrhy v Brazílii v roce 2008  10/06 – 13/06 HOSPITALAR – zdravotnictví São Paulo  17/06 – 20/06 FENIT – textilní průmysl São Paulo  15/07 – 17/07 GEOBRASIL SUMMIT – geokongres São Paulo  16/08 – 19/08 HOUSE & GIFT FAIR – dárky a vybavení pro  domácnost São Paulo  27/08 – 29/08 FISP - bezpečnostní systémy São Paulo  09/09 – 11/09 FOODTECH, stroje pro potravinářství São Paulo  15/09 – 18/09 NOVA EQUIPOTEL – vybavení pro hotely a  restauraceSão Paulo  26/09 – 29/09 COSMETIC - kosmetikaSão Paulo  01/10 – 07/10 SALÃO DO AUTOMÓVEL – autosalón São Paulo  04/11 – 07/11 FISPAL NORDESTE – potravinářství - Recife

22 Děkuji za pozornost Ing. Jana B r z o ň o v á CzechTrade Praha Dittrichova 21, Praha 2 Tel.: Fax:


Stáhnout ppt "STRATEGIE CZECHTRADE v teritoriu BRAZILIE Jméno přednášejícího : Ing. Jana Brzoňová."

Podobné prezentace


Reklamy Google