Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dotazníkový průzkum ARZ 2014 23. 9. 2014 Petr Chroust.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dotazníkový průzkum ARZ 2014 23. 9. 2014 Petr Chroust."— Transkript prezentace:

1 Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust

2 Rozrůstající se rodina regionálních značek ARZ

3 První výrobek s regionální značkou jsem viděl……

4 Držitelé značek ve více než 80 % pracují sami nebo jsou firmami s méně než 10 lidmi.

5 Každý z respondentů značku používá v průměru dvěma až třemi způsoby.

6 Od trhů, prodejů ze dvora či ve vlastním obchodě směřují respondenti k sítím malých i větších kamenných obchodů. S e-shopy nejsou spojena velká očekávání.

7 Držitelé značek potřebují zejména zlepšit propagaci a najít nová prodejní místa. X Opačně vyznívají odpovědi na potřebu najít nové dodavatele: spíše nepotřebují.

8 Od ARZ je nejvíce očekávána propagace držitelů značek v novinách a časopisech, na internetu a v televizi.

9 Vliv značky na růst obratu: 3/4 respondentů uvádí, že značka měla pozitivní vliv na obrat, a to průměrně téměř +20 % 1/4 uvedla, že vliv nelze vyčíslit nebo je nulový nikdo neuvedl vliv negativní

10 Připomínky, náměty Globalizace, jak na ní? Zlepšení propagace – celostátně i regionálně Regionální kamenné či internetové obchody x supermarkety Držet kvalitu a prestiž značek = přísná kritéria, přísné komise Důraz na osobní prezentaci výrobků: „příběh“ Obchodní modely, zajímavosti, spolupráce


Stáhnout ppt "Dotazníkový průzkum ARZ 2014 23. 9. 2014 Petr Chroust."

Podobné prezentace


Reklamy Google