Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková 20. 05. 2008 Evo, neměla ses podepisovat!

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková 20. 05. 2008 Evo, neměla ses podepisovat!"— Transkript prezentace:

1 1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková Evo, neměla ses podepisovat!

2 2 Obsah cíl strategie kreativa výsledky viral

3 3 Představit zábavnou formou 5 základních hodnot Vodafonu našim i potenciálním zákazníkům, ukázat „Takhle to dělá Vodafone“ v prostředí Internetu. Ukázat na jednoduchém příkladu, že Vodafonní nabídka Nabitých tarifů je opravdu výhodná, a tím nalákat nové zákazníky. „Vodafone vám dává více.“ Podpořit ATL kampaň a propojit všechny komunikační kanály pomocí Internetu. –Na internetu jsme představili všech 5 hodnot, i když ATL komunikovalo pouze jednu z nich: „Nemusíte se upisovat na roky, abyste dostali výhodnou nabídku.“ Těšte se na další zábavné a chytré pokračování! Cíl Pod tyhle cíle bych se klidně podepsal.

4 4 5 základních hodnot 1)Vodafone nabízí všem svým zákazníkům hromadu výhod, ať jste s námi minutu nebo několik let. Všichni si můžou užít nové výhodné balíčky služeb a akční nabídky. A každý rok od nás ještě navíc dostanete dárek. 2)Za vaše peníze vám nabídneme víc. Skvělé rodinné tarify, odměny za doporučení přátel, balíčky neomezeného volání a posílání SMSek, nejširší nabídku samoobslužných nastavení, nástroje pro kontrolu výdajů, více flexibility atd. 3)Dostanete výhodnou nabídku a přitom se nemusíte upisovat na roky. Zkrátka jste s námi proto, že chcete, a ne že musíte. A jestli máte tarif, můžete si navíc vyzkoušet libovolný balíček našich služeb na celý měsíc zdarma. 4)V naší jasné a srozumitelné nabídce se neztratíte. Ceny uvádíme včetně DPH. V doplňujících informacích k nabídkám na vás nečíhají žádné chytáky. 5)Přistupujeme k životu s úsměvem. Život by si člověk měl užívat. Postaráme se o to, aby každé setkání s námi bylo příjemným zážitkem. Všechny naše nabídky provázejí tyto naše hodnoty. Uznáváme je a dodržujeme je vůči našim zákazníkům. Takhle to dělá Vodafone Kdyby to takhle dělal každej, žilo by se líp.

5 5 Strategie Timing: únor – březen 2008 Umbrella Message: Boříme pravidla ve prospěch zákazníků… s úsměvem. Cílová skupina: „Progresivci“ (Aktivní, objevující, netradiční, chytří, přemýšlí podle svého, nejsou konkrétního věku, pohlaví ani příjmu.) Pro představení 5 hodnot Vodafonu jsme zvolili formu komiksu. –Využili jsme ATL kreativu jedné z hodnot a chytře ji rozšířili pro představení všech hodnot. –Připravili jsme 5 komiksů, kdy každý z nich komunikuje zábavnou formou 1 hodnotu. –V našich komiksech „učinkují“ stejné postavy, které lidi znají z TV reklamy. –Atraktivní komiksy byly využity i v bannerové kampani. V TV reklamě jsem byl živý, pro internet mě překreslili.

6 6 Strategie Využili jsme Tarifní kalkulačku ke komunikaci výhodných Nabitých tarifů. –Tarifní kalkulátor umožňuje uživatelům porovnat si výhodnost svého současného tarifu s Nabitými tarify Vodafonu. –Uživatel získá vyhodnocení svého současného tarifu a porovnání s tarify Vodafonu. Podpora ATL kampaně pomocí aplikace „Dejte si to na triko“ –Využití cedulek „Nepodepsal“ z vizuálu kampaně. Uživatel má možnost personalizovat si vizuál kampaně a vytvořit si své vlastní triko s touto kreativou. (Triko na uživateli se tak stává skvělým reklamním nosičem.) –Uživatel s takovýmto trikem navíc získá 2 volné vstupy do vybraných hudebních klubů. Podpora kampaně pomocí virálniho marketingu –Již tradičně jsme připravili virální materiály, které nastartovaly vlastní lidovou tvořivost, a tak podpořily šíření kampaně.

7 7 Kreativa ATL - televize

8 8 Kreativa ATL - billboardy

9 9 Kreativa ATL - tištěné vizuály

10 10 Kreativa Alterna Lavičky Odpadkové koše SamolepkyToaletní papír

11 11 Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz Obsah sekce: Na internetu jsme využili našich TV hrdinů v pěti komiksech, jež představily pět hodnot Vodafonu. Kalkulačka – nezávislý nástroj pro porovnání všech postpaid tarifů na trhu Soutěž s naším CEO (Grahamem) na podporu využívání kalkulačky Vyzkoušej a kup – 10 našich balíčků k vyzkoušení zdarma Naše reklama Ke stažení – ATL, spořič, tapety… Dejte si to na triko aplikace –Lidé uploadují své vlastní foto, personalizují ceduli „Nepodepsal“ –Mohou si upravit sdělení, telefonní číslo, vybrat si typ trička, barvu a velikost –Triko použijí pro volný vstup do klubů

12 12 Kreativa Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz

13 13 Celkový počet návštěv – Celkový počet Page views – Výsledky Sekce: Jde to i jinak na Vodafone.cz

14 14 Tarifní kalkulátor použilo celkem uživatelů. Větší polovina z nich jsou zákazníci konkurence. 76 % uživatelů zjistilo, že výhodnější nabídku získají od Vodafonu v podobě Nabitých tarifů. Výsledky Kalkulačka Výstup z kalkulačky 107 tisíc lidí? To je jako kdyby kalkulačku použila celá Olomouc!

15 15 Výsledky Aplikace „Dejte si to na triko“ Aplikace vycházející z ATL kampaně s možností přípravy vlastního trika, které navíc zajistí vstup do vybraných klubů. Statistiky: - Aplikaci pro výrobu trika použilo uživatelů uživatelů se rozhodlo si vyrobené triko koupit.

16 16 Vodafone Group Marketing Kreativa Externí komunikace na internetu Podpis (Xchat 3,40% CTR) Kalkulačka (Finance Centrum 5,15% CTR) Nepodepsal handset Nepodepsal handset (Blesk 2,59% CTR)

17 17 Kreativa Externí komunikace na internetu „Fake“ recenze k filmu „Nepodepsal“ - FDB.cz Pánský on-line časopis Beast.cz

18 18 Vodafone Group Marketing Nezávislá kalkulačka na externích portálech v sekcích s nástroji Kreativa Externí komunikace na internetu Kalkulačko, mám opravdu nejvýhodnější tarif?

19 19 Vodafone Group Marketing Externí komunikace na internetu Videobanner x TV spot - test Vodafone TV spot „Záchod“ běžel prvních 14 dní pouze na internetu a až poté šel do TV Porovnání výsledků TV x internetové kampaně:

20 20 Vodafone Group Marketing20 Externí komunikace na internetu Videobanner x TV spot - závěry Využití TV spotu na internetu je efektivnější než v TV, ale… Internet může nahradit TV pouze částečně –Kapacita českého internetu není dostačující Úspěšnost využití TV spotů na internetu záleží na: –Cílové skupině –Komplikovanosti sdělení (spoty na internetu musí být kratší než klasický TV spot (max 15 sec) –Realizaci – spoty by měly spoléhat na vizuální zpracování, protože řada lidí nemá při surfování puštěný zvuk Internetová kampaň musí mít vyšší váhu (týdenní množství GRPs) aby dosáhla stejného efektu jako TV. Já třeba na internet moc nechodím.

21 21 Vodafone Group Marketing Kliknutím na obrázek spustíte video Virály – lidová tvořivost


Stáhnout ppt "1 „Nepodepsal“ na Internetu únor - březen 2008 Eva Štípková 20. 05. 2008 Evo, neměla ses podepisovat!"

Podobné prezentace


Reklamy Google