Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010."— Transkript prezentace:

1 Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010

2 Aktivity portálu 2009 Propagace nabídky domácího cestovního ruchu Rozšíření o další služby a aktivity Nově soutěž o nejlepší turistické nabídky v ČR, podpora podnikatelských aktivit Vyšší interakce s návštěvníky – Facebook, Youtube - (přes 8 tis. fanoušků) Kanál (přes 60 reportáží) Prezentace obsahu portálu na Kniha výletů v ČR, DVD s nejlepšími aktivitami a další multimediální nosiče, nové tiskoviny

3 O obsahu Kudy z nudy Databáze portálu obsahuje aktivit (během roku 2009 nárůst o více než 700 nabídek) Mapová aplikace a vyhledávač tras nově využívá mapy Google V sekci aktuality jsou denně zveřejňovány aktuální zprávy (během roku 2009 publikováno článků) Do fotosoutěže pořádané portálem přihlášeno přes fotografií V kalendáři akcí jsou denně doplňovány aktualizovány akce. Během roku 2009 jich bylo zveřejněno přes (cca 150 je prezentováno v TOP kalendáři).

4 Nový design Kudy z nudy duben 2010

5 Srovnání statistik 2008 a 2009

6 Výběr ze statistik mil. zobrazených stránek (téměř trojnásobek výsledku roku 2008). S daty aktivit, které si zobrazili uživatelé na portále czechtourism.com je to přes 20 mil. stránek Více než 67% uživatelů používá kudyznudy.cz jako přímou adresu Denní průměr zobrazených stránek je téměř 50 tis. stránek Na jednu návštěvu připadá prům. 7 stránek a délka návštěvy je přes 6 min.

7 Výběr ze statistik 2009 Nevyšších hodnot návštěv i počtu zobrazených stránek dosahuje portál v neděli a v těsném závěsu je pátek Na návštěvnosti se nejvíce odrazily kampaně realizované v období duben – září: speciální příloha Kudy z nudy na Idnes.cz, kampaň Google.cz k soutěži Ceny Kudy z nudy 2009 a vysílání spotů vítězů jednotlivých kategorií soutěže v ČT během prázdnin Nejčastěji vyhledávanými výrazy kromě spojení „kudy z nudy“ jsou „fotografie“, „turistika“, „adrenalin“ a „výlety v okolí Prahy“

8 Plán aktivit 2010 Rozvoj portálu po technické a obsahové stránce  Nové regionální členění – 17 regionů  Začlenění kontaktů TIC do nabídky  Panel top nabídek  Nový portál – podzim 2010 (projekt IOP) Soutěž o nejlepší aktivity – 2. ročník Intenzivnější spolupráce se zpravodajskými a cestovatelskými servery České republiky, celoplošnými veřejnoprávními a nezávislými médii Multimediální DVD – panoramatické prohlídky, kalendář akcí 2011

9 Nová verze Kudy z nudy - draft

10 Barometr Kudy z nudy Šetření mezi provozovateli aktivit (duben 2010) 6 základních otázek 1. Pociťujete fakt, že by lidé kvůli krizi šetřili na cestování? 2. Jaký postup je pro vás při lákání turistů v těžkých časech účinnější? 3. Zintenzivnili jste letos svou propagaci? 4. Od koho očekáváte hlavní zájem o vaši nabídku? 5. Jak podle vás dopadne letošní sezona? 6. V jaké působíte v oblasti? 439 respondentů (30 Praha, 409 regiony) Od koho očekáváte hlavní zájem o vaši nabídku? 77% odpověď od Čechů

11 Nabídka spolupráce Portál nabízí možnost bezplatně prezentovat podnikatelské aktivity Zadat informace lze pomocí jednoduchých formulářů přímo na webu Již zveřejněné údaje jednotlivých aktivit lze průběžně aktualizovat a doplňovat Do aktualit zařazuje redakce portálu zajímavosti z regionů, novinky, tipy na víkend… (komunikace em: Do kalendáře akcí mohou informace vkládat turistická informační centra, regionální subjekty a pořadatelé Projekt 133 premiér - - prezentuje novinky sezóny

12 Kontakty – redakce Kudy z nudy Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 Štěpánka Orsáková - tel.: , Ing. Hana Prouzová - tel.: , Mgr. Pavla Šindelářová - tel.: ,


Stáhnout ppt "Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google