Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !"— Transkript prezentace:

1 Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !

2 … najdu tam, co neznám ! O čem to bude: Trocha vize do začátku Web a mobil nerozluční kamarádi Mobilní marketingová komunikace s příklady Jak to bude pokračovat Diskuze

3 … najdu tam, co neznám ! Budoucnost internetu v mobilu Gartner: Do roku 2013, bude ve světě mobilní telefon nejběžnějším zařízením pro přístup k webu a přesáhne tak počet uživatel využívající pro připojení PC. Zdroj: Analytická společnost Gartner Zveřejněno (http://www.gartner.com/it/page.jsp?id= )http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=

4 … najdu tam, co neznám ! Jak to vidí ve světě Google: Jonathan Rosenberg, produktový SVP (senior vice-president) společnosti, vidí největší možnosti rozvoje v mobilní oblasti. Zdroj: eWeek.com Zveřejněno (http://www.eweek.com/c/a/Search-Engines/Google-Sees-Mobile-as-Key-to-Extend-Search-Might-in /1/)http://www.eweek.com/c/a/Search-Engines/Google-Sees-Mobile-as-Key-to-Extend-Search-Might-in /1/

5 … najdu tam, co neznám ! Web a mobil nerozluční kamarádi Internet v mobilním telefonu čerpá data z informací uvedených na webu. Hlavním rozdíly jsou odlišná forma prezentace webového obsahu a především důvod proč uživatel hledá informace právě prostřednictvím telefonu.  Aktivní přístup  Pasivní přístup

6 … najdu tam, co neznám ! Aktivní přístup - obchodní potenciál  Firemní zápis – přednostní zobrazení  LBS řešení a aplikace  Slevové kupóny a upozornění na probíhající akce  Sklik na mobilním internetu

7 … najdu tam, co neznám ! Firemními zápisy to nekončí  Počet zobrazených Firemních zápisů v mobilu  Počet zobrazených detailu Firemních zápisů v mobilu  CTR: 5,59%

8 … najdu tam, co neznám ! Sklik v mobilu 2009 – data z praxe  Počet zobrazených inzerátů Sklik v mobilu  Počet prokliků přes Sklik v mobilu  CTR: 2,32%

9 … najdu tam, co neznám ! Pasivní přístup - obchodní potenciál Čtení článku Sport, Novinky, Super přes 9 mil PV měsíčně Čtení u přes 11 mil PV měsíčně Komunikace s přáteli přes 18 mil PV měsíčně Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až  Display reklama - bannery  Kontextový lokalizovaný Sklik

10 … najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Modré z nebe Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > obrázky, spolužáci, super, učet Odesláno 1217 přání prostřednictvím mobilních stránek. ZobrazeníKliknutíCTR %

11 … najdu tam, co neznám ! Display mobilní kampaně v praxi Reklama: Dailies Teens Formáty: Mobilní Sponzor služby Trvaní od: do > Floating ZobrazeníKliknutíCTR ,46%

12 … najdu tam, co neznám ! Není jenom jeden banner Další display reklamní formáty na mobilním Sezamu. Komerční odkaz Komerční sdělení

13 … najdu tam, co neznám ! Zdroj: Interní měření SEZNAM dle dat o přihlášených uživatelích Měřeno až Kdo je dnes na mobilním internetu?

14 … najdu tam, co neznám ! Sitebuilder – cesta k snadné mobilní kampani  Výroba stránky s akční nabídkou.  Výroba jednoduchých mobilních kupónu.  Výroba plnohodnotných mobilních stránek. L

15 … najdu tam, co neznám !  Plnohodnotné využívání firem a map s využitím všech možností, které nám dnes mobilní telefon nabízí.  Vyhledá co hledám v okolí  Ukáže mi cestu.  Nabídne mi alternativy  Dodá potřebné informace LBS aplikace

16 … najdu tam, co neznám ! LBS aplikace

17 … najdu tam, co neznám ! Augmentovaná realita  Augmentovaná realita je spojení reálného světa s digitální vrstvou. Digitální vrstvu pak můžete prohlížet přes mobilní telefon.  Snadné a intuitivní vyhledávání  Obsah zůstává na prvním místě L

18 … najdu tam, co neznám ! QR kódy a Seznam čtečka  Snadný a zajímavý způsob, jak přivést zákazníky k mobilní stránce.  Mimo to mohou kódy obsahovat textovou zprávu nebo třeba detailní kontaktní informace QR kód může být součástí: - novinového článku - plakátu k filmu nebo kulturní akce - jako součást webové stránky - propagačních letáků, - QR kód na firemních vizitkách L

19 … najdu tam, co neznám ! Mobilní internet nebo Internet v mobilu?  Pravda je taková, že jde stále o internet.  Není to soutěž o tom, kdo má více RU.  Rozdíl je především ve způsobu používání.  Mobilní internet je o hledání a uspokojování potřeb. L

20 … najdu tam, co neznám ! Diskuze, dotazy… Děkuji za pozornost. Tomáš Košťál Key account manager Seznam.cz, a.s. fax: gsm: L


Stáhnout ppt "Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !"

Podobné prezentace


Reklamy Google