Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”"— Transkript prezentace:

1 Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”

2 Prospect, lost and lapsed customers – podněcujeme k odeslání odpovědní karty a k využití našich časových služeb. (generování schůzek, příslib obchodu)‏ Existing non Time Definite users – podněcujeme k využití našich časových služeb. Informace o kampani je poslána pouze zákazníkům, kteří těchto služeb za posledních 13 týdnů nevyužili. Cílová skupina zákazníků V kampani budou zahrnuty 2 skupiny zákazníků.

3 Time Definite Services – časové služby Časové služby rozdělujeme následovně:  Sameday delivery services - 1E, 1ED, 1EN, 1I, 1P, 1PN, 1S, 1SN  9:00 Express - 09, 09D, 09N  10:00 Express - 10, 10D, 10N  12:00 Express - 12, 12D, 12N  12:00 Economy Express - 412

4  Zvýšení povědomí o 2 z našich nových produktů 10:00 Express and 12:00 Economy Express  Získání nových zákazníků využívajících časových služeb  Situovat TNT na trhu jako přepravce, který má maximální rozpětí doručovacích časů  Komunikovat naše schopnosti a péči o zákazníky při zajištění zásilek Primární cíle Sekundární cíle  Získat kvalitní schůzky obchodním zástupcům  Generování zvyšování loajality našich existujicích zákazníků  Zvyšovat povědomí o všech službách TNT

5 Naše cíle Na konci kampaně musí být dosaženy následující stanovené cíle: 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate)‏ 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate)‏ Méně než 10 % chybného mailingu Méně než 10 % chybného mailingu Target 10 Sales padů/tým na týden Target 10 Sales padů/tým na týden

6 Good Morning campaign wk 40 - Mailer Good Morning mailer – bude zaslán všem zákazníkům (Existing, Prospect), informuje o našich službách a v případě využití některé z uvedených služeb, může zákazník získat dárek.

7 Odpovědní karta/ Záznam konverzace Odpovědní karta a záznam konverzace budou ve stejném formátu jako v předešlé kampani (Special Services). Pouze pro zákazníky Prospect, Lapsed a Lost. Pokud zákazník vyplní odpovědní kartu a pošle ji na marketingové oddělení, získá dárek v podobě klíčenky, která umí „říct“ dobré ráno v 8 světových jazycích. Možnost poslání dotazníku – elektronicky, poštou, vyplnění s IdS. Budou použity nové kódy pro odpovědní kartu přes Internet (IE) a pro odpověd prostřednictvím záznamu konverzace (RC).

8 Obálka

9 Ukázka stránek Kampaň je podporována interaktivní webovou stránkou. Byla přeložena pro každou zemi. Co je obsahem stránek: Naše produkty Naše perfektní řešení Poslání ranního přání - zákazník může poslat krátké video jeho přátelům, rodině atd. Registrační formulář

10 Good Morning campaign wk 40 - dárky Rádio a budík Klíčenka, která nám popřeje dobré ráno v 8 světových jazycích. Dárek klíčenka – za odpovědní kartu od Prospect, Lapsed and Lost zákazníka Rádio a budík – za poslání zásilky přes časovou službu, pro obě skupiny zákazníků stejné

11 Časování kampaně  Překlad kampaně a materiálů ke kampani: wk 37–38  Mailingové vlny: wk 39 – 44  Follow-up calls od Indoor Sales: wk 40-45  Field Sales visits: wk 40–do konce kampaně  Nabízení dárků při zaslání zásilky: do konce ledna 2008  Reporty ke kampani: týdně  Finální report: 31.1. 2008

12 Pokud zákazník nebyl součástí mailingu, IdS upozorní na možnost vyplnění dotazníku prostřednictvím webové stránky Vysvětlení kampaně Identifikovat zákazníky, kteří mají zájem o propagované služby Domlouvat schůzky pro obchodní zástupce, předávat dárky Zkompletování všech follow-up callů (u prospect zákazníků zajištění následného follow- -upu)‏ Zodpovědnost, úloha – Indoor Sales

13 Zodpovědnost, úloha – Sales Support Výběr zákazníků dle kritérií, nastavení v call cyclu Příprava pravidelného mailingu Zajištění interní komunikace ke kampani Vkládání kódu kampaně do 24 hodin Zajištění a distribuce dárků pro obchodní zástupce (odpovědní karta, obchod)‏ Selekce zákazníků, kteří mají nárok na dárek, protože využili časové služby od daného týdne

14 Prostor na dotazy a otázky, podněty...


Stáhnout ppt "Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”"

Podobné prezentace


Reklamy Google