Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S."— Transkript prezentace:

1 Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.

2  Teoretické předpoklady diplomové práce  Představení značky Ford a předmětných trhů  Výzkumný záměr  Hypotéza a zjištění  Doporučení firmě Ford  Závěrečné shrnutí

3 PROBLEMATIKA TVORBY ZNAČKY Značka jako garant Značka jako komunikačn í nástroj SPOTŘEBITELSKÉ CHOVÁNÍ Osobnost člověka Uspokojování potřeb Systém nákupu Význam sociálních skupin

4 Důvěryhodnost Důležitost budování důvěryhodnosti mezi značkou a zákazníkem Rozhodování o budoucnosti Nejistota o produktu Odbornost, důvěra, oblíbenost

5  Výroba drahých automobilů pro bohatou klientelu Levná auta, ale výrobně dokonalá 6 kontinentů světa Oddanost poskytování vynikajících výrobků a služeb 70 výrobních podniků Systém rozmanitosti: výrobní postupy, zaměstnanci, zákaznické potřeby 164 tisíc zaměstnanců Dokonalé automobily za neustálého zvyšování efektivnosti ve výrobě

6  Vstup na trh v roce 1993  Společnost s ručením omezením (100 % podíl Ford Motor Company) Společnost 2012 2013 Prodeje v ksPodíl trhu v %Prodej v ksPodíl trhu v % Škoda Auto53 77830,9149 97130,33 Hyundai15 1628,7116 2399,86 Volkswagen15 1858,7314 9489,07 Ford12 7197,319 4605,74 Peugeot6 7253,86*7 2524,40 Celkem174 009100164 736100 *V roce 2012 byl Peugeot až 7. hráčem na trhu za společnostmi Renault (6,01% podíl trhu) a Kia (4,92 %) Zdroj: Svaz dovozců automobilů – Registrace nových znače v ČR za rok 2013 URL: [cit. 2014-02-28]http://portal.sdacia.cz/stat.php?n#rok=2013&mesic=12&kat=OA&vyb=ktg&upr=&obd=r&jine=false&lang=CZ&str=nova

7  1995: Jiangling Motor Company (30 %)  2001: Changan Ford Automobile Corporation SpolečnostPodíl na trhu v % Shanghai VW9,9 Shanghai GM9,6 FAW – VW9,2 Beijing Hyundai6,5 Dongfeng Nissan5,0 Great Wall Motor3,8 DPCA3,5 Dongfeng Yueda Kia3,5 Changan Ford3,5 Geely Group3,3 Zdroj: Chinadaily.com.cn - Top car brands by sales volume in H1. URL: [cit. 2013-01-27].http://www.chinadaily.com.cn/business/motoring/2013- 07/18/content_16795553.htm

8  Potvrdit/Vyvrátit hypotézu  Dotazníkové šetření (150 kontaktů ČR a 100 ČLR)  Anonymní  18-65 let  Méně než 10 minut  Zvažoval v posledním roce nákup automobilu  Google survey a cílené zaslání dotazníku  Převážně uzavřené otázky a možnost výběru z předdefinovaných odpovědí  Návratnost ČR 64 %, ČLR 48 %

9 33 otázek Automobily a důvěryhodnost Společnost Hyundai a důvěryhodnost Společnost Ford a důvěryhodnost Identifikační otázky

10 NEEXISTUJE vliv důvěryhodnosti značky výrobce na nákupní chování zákazníků EXISTUJE vliv důvěryhodnosti značky výrobce na nákupní chování zákazníků

11  Důvěryhodnost zásadní při nákupním rozhodování  Cena  Známost značky Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

12 Reálnost nabídky prodejce Známost značky automobilu Možnost kontaktovat zástupce firmy Důvěryhodnost Kvalita provedení automobilu Osobní zkušenost se značkou Bezporucho vost automobilů Hlavní faktory zvyšující důvěryhodnost značky

13  Vztaženo k vizím společnosti ◦ Systém rozmanitosti ◦ Oddanost poskytování vynikajících výrobků a služeb ◦ Dokonalé automobily a neustálé zvyšování efektivnosti  Rozmanitost Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

14  Poskytování vynikajících výrobků a služeb  Plně nevyužitý potenciál služby Ford Credit Zdroj: Vlastní dotazníkové šetření

15  Dokonalé automobily a neustálé zvyšování efektivnosti  Bezporuchovost zvyšuje důvěryhodnost ve značku  Větší téma v ČLR (50 %), vysoká čísla i v ČR (31 %)  Špatné provedení automobilů jako první asociace se značkou Ford: 10 % ČR i ČLR Identifikace problémuNalezení jeho řešení Dostatečná komunikace nových opatření

16  Existuje vliv důvěryhodnosti značky výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků  Budování důvěryhodnosti jako prostředek odlišení se od konkurentů  Budování důvěryhodnosti dlouhodobým úkolem, který může narušit sebemenší pochybení TRANSPARENTNOST OTEVŘENOST KVALITA ZPRACOVÁNÍ

17

18


Stáhnout ppt "Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S."

Podobné prezentace


Reklamy Google