Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1."— Transkript prezentace:

1 _ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1

2 CÍL KAMPANĚ Cílem PPC kampaně je získání maximálního počtu relevantních návštěvníků vyhledávajících informace o tipech na volný čas a dovolenou v České republice a budování povědomí o ČR jako atraktivní turistické destinaci u široké veřejnosti. Relevantním návštěvníkem je označen takový návštěvník, který kromě samotné návštěvy webu vykoná i další hodnocené akce – např. využívá pokročilejší funkcionality typu plánovač výletů, apod., interaguje s obsahem a šíří ho zdarma v rámci svých sociálně-mediálních kanálů, využívá možnosti rezervace jednotlivých služeb nebo pomáhá spoluvytvářet obsahovou část.

3 CÍLOVÁ SKUPINA Primárně lidé vyhledávající informace o tipech na výlet, aktivním trávení volného času v Česku Sekundárně vlastníci/ provozovatelé služeb, eventů, apod.

4 NÁVŠTĚVNOST WEBU Demografické údaje – ženy/muži Data od do

5 NÁVŠTĚVNOST WEBU Demografické údaje – věk Data od do

6 NÁVŠTĚVNOST WEBU Geografické údaje – města Data od do

7 NÁVŠTĚVNOST WEBU Geografické údaje – kategorie zařízení Data od do

8 NÁVŠTĚVNOST WEBU Organická návštěvnost Data od do Data od do

9 NÁVŠTĚVNOST WEBU Kampaň 2015 – nebrandová část Data od do

10 NÁVŠTĚVNOST WEBU Kampaň 2015 – brandová část Data od do

11 MEDIÁLNÍ STRATEGIE Reklama ve vyhledávání Pouze vyhledávací síť Nástroje Google Adwords a Seznam Sklik Přiřazení reklamního účtu agentury do střediska/účtu zadavatele. Cílový web Agentura může využívat nejrůznější vstupní stránky napříč webem, dále navrhovat tematické LP kampaní (technická realizace na zadavateli) Zařazení brandových klíčových slov v závislosti na zvolené strategii kampaně Nemělo by však významně přesáhnout 10 % z celkového objemu Práce se sezónou/ sezónností, všedními dny/ víkendy, apod. Využívání remarketingu

12 MĚŘENÍ ÚSPĚŠNOSTI KAMPANĚ Kampaň Kvantitativní Kvalitativní

13 KVANTITATIVNÍ HODNOCENÍ Mezi kvantitativní hodnocení řadíme v první řadě objem a ve druhé základní soft metriku Bounce Rate. V rámci objemu se agentura zavazuje doručit minimálně kliků (brandové 1) i nebrandové sestavy). Z hlediska metriky Bounce rate se jednotlivé části kampaně považují za vyhovující, jestliže hodnota nepřesahuje 55 %. 1) Brandové sestavy jsou sestavy, které obsahují mezi klíčovými slovy sousloví Kudy z nudy ve všech typech shody

14 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ V rámci kvalitativního hodnocení se zaměřujeme na chování uživatelů na webu kde každé z měřených akcí uživatele přiřazujeme příslušné bodové odhodnocení = koeficient kvality (= K). –Vynásobením koeficientu kvality s počtem měřených akcí nám vzniká metrika nazvaná počet konverzních bodů. Na základě tohoto hodnocení se agentura zavazuje doručit minimálně konverzních bodů (= 52% konverzní poměr při splnění minimálního počtu kliků).

15 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Typy měřených akcí – Uživatel jako návštěvník webu – Základní měřené akce uživatele – Jejich prostřednictvím má agentura za úkol doručit minimální počet konverzních bodů – Uživatel jako tvůrce obsahu – Doplňkové akce uživatele – Agentura je může využít jako bonusové konverzní body pro dosažení stanoveného cíle

16 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako návštěvník webu (základní měřené akce uživatele) – Prohlédnutí fotogalerie – Počet stránek na návštěvu 6 a vyšší – Čas strávený na stránce 5 min a více – Ohodnocení místa/ označení se na místě – Sociální interakce – Registrace uživatele – Rezervace

17 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako tvůrce obsahu (možné bonusové akce uživatele) – Vložení fotografie/ přidání k některému z míst – Odeslání tipu na zajímavou akci v okolí (nová funkcionalita od 03/2016) – Nahlášení neaktuálního obsahu

18 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako tvůrce obsahu Nahlášení neaktuálního obsahu + tip na akci Vložení fotografie/ její přidání k některému z míst Rezervace Registrace uživatele Sociální interakce Ohodnocení místa/ označení se na místě Přidání místa do oblíbených Čas strávený na stránce 5 min a více Počet stránek na návštěvu 6 a vyšší Prohlédnutí fotogalerie Uživatel jako návštěvník webu K = 0,25 K = 0,50 K = 1,00 K = 5,00 K = 10,00 K = 20,00 K = 100,00 K = 250,00 K = 500,00

19 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako návštěvník webu Uživatel jako tvůrce obsahu * Jedná se o odhadovaná data vycházející ze zkušeností v jiných kampaních CzechTourism

20 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 0,25 Klik na některou z fotografií K = 5,00 Klik na odkaz v menu nebo na Tlačítko níže na stránce K = 5,00 Klik na odkaz pro přihlášení uživatele

21 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 10,00 Udělení příslušného počtu hvězdiček K = 100,00 Klik na odkaz a dokončení registrace K = 20,00 Sdílení obsahu prostřednictvím některé ze sociálních sítí K = 10,00 Klik na příslušné tlačítko

22 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 250,00 Kliknutí na příslušné tlačítko

23 KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky bonusových akcí K = 250,00 Kliknutí na příslušné tlačítko (odkaz) a dokončení akce

24 MĚŘENÍ KONVERZÍ Google Tag Manager Google Analytics – Nastavení vlastního výběru dat

25 MEDIAPLÁN Mediaplán je součástí samostatného dokumentu.


Stáhnout ppt "_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google