Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace společnosti. Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace společnosti. Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La."— Transkript prezentace:

1 Prezentace společnosti

2 Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La linea 5 della metropolitana di Milano6.Il Project Finance 1. Skupina Astaldi 2. Odvětví doprava 3. Linka C římského metra 4. Oblast koncesí 5. Linka 5 milánského metra 6. Project Finance

3 ASTALDI, generální dodavatel s vedoucí pozici v Itálií a promotér činností v Project Finance ◦na 95° místě v žebříčku světových zhotovitelů (2010 ENR Contractors List) ◦na 6° místě na světové úrovni za obrat vytvořený v odvětví hromadné dopravy a železnice (2009 ENR Mass Transit&Rail Contractors List) ◦S více jak 80 roky činnosti, mezi nejstaršími a historickými stavebními firmami na světové úrovni ITALÍE, vodní elektrárna Pont Ventoux 1. Skupina Astaldi

4 Přímé působení ve 24 zemí světa Zájmové trhy Nové trhy Tradiční trhy  Čile  Panama  Peru  Bolivie  Costa Rica  El Salvador  Guatemala  Honduras  Nikaragua  USA  Venezuela  Brasilie  Kanada  Alžírsko  Maroko  Tunisko  Libýe  Saudská Arábie  Arabské Emiráty  Qatar  Indie  Italíe  Bulharsko  Rumunsko  Turecko  Polsko Mezinárodní umístění 1. Skupina Astaldi

5 (*) předběžně k 31 prosinci 2010 11.200 zaměstnanců (*) cca 2.000 zaměstnanců v projektovém managementu Naše čísla ~ 2Mld€ celkových výnosů (*) 1. Skupina Astaldi

6 Koncese/PF Voda a energie Stavebnictví Naše odvětví 1. Skupina Astaldi Doprava

7 Infrastrutture Trasporti Acqua/Energia Edilizia civile e industriale ~ 9M€ portfolio zakázek (*) (*) k 31 prosinci 2010 Směry obchodu 1. Skupina Astaldi Voda / energie Infrastruktury Doprava Průmyslové a civilní stavebnictví

8 Dopravní infrastruktury (silnice, dálnice, železnice, metro, letiště a přístavy) představuji oblast převážné činnosti skupiny Astaldi. Vynikající technologická úroveň a velká organizační schopnost umožňují společnosti Astaldi prezentovat se mezi prvními 20 světovými společnostmi v oboru (12° za obrat generovaný z výstavby dálnic a 6° za obrat generovaný v oboru železničních tratí a tratí metra) podle pořadí, které vytváří ENR (Engineering News Record). 2. Odvětví doprava DÁNSKO, Metro Kodaň (hlavní dodavatel) TURECKO, dálnice Anatólie ( hlavní dodavatel, zahraničí ) Zostřeno na odvětví dopravy (*) předběžně k 31 prosinci 2010 ITALIA, Lin ka 5 metra Milano (Project Finance, It álie )

9 2. Odvětví doprava Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v Itálií Metro JanovMetro Neapol Metro Brescia Metro Milano linka 5 Metro Řím linka C

10 Metro v Kodani, považované mezi nejlepší na světě, začlenilo poprvé na světové úrovni technologií bezobslužného řízení, systém celkové automatizace, který odstraňuje potřebu řidiče. K realizaci jednadvaceti kilometrového úseku (z čehož 13 km nad povrchem) a dvaceti dvou stanic byly použity nejmodernější technologie, jako TBM (tunnel boring machine), ohromné mechanické razící stroje, které současně dokážou připravit hotové opláštění tunelu. 2. Odvětví dopravy Dlouhá skoro 22 km, spojí Kadikoy, místo přistání trajektů na asijské straně Bosporu, se stanicí Kartal, podél dálnice E5/D100. Trasa, která probíhá úplně pod zemí, prochází velmi obydlenou rezidenční oblasti, bude moci přepravit 70.000 cestujících každou hodinu, což představuje přibližně 100 autobusů nebo 4.300 minibusů, které jsou velmi populární v tureckých městech. Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v zahraničí Metro Kodaň - Dánsko Metro Istanbul

11 Činnost projektování a realizace centrální trasy linky 2 metra, 6,3 km kolejí se sedmi stanicemi. Hloubení tunelů proběhne za současného použití tří razicích štítů TBM o průměru 6,32 m, ale je předpokládaná realizace dalšího jednokolejného úseku pro spojení se současnou linkou. 2. Odvětví dopravy Dlouhé přibližně 9 km, z čehož 7 km podzemního tunelu, s dvěma čelními stanicemi. Ražba byla provedena metodou "drill and blast". Zkušenosti v odvětví výstavby tratí metra v zahraničí Metro Varšava – linka 2 Metro Los Teques – Venezuela

12 3. Metro C v Římě Focus General Contractor: Metro C Roma Linka C metra Říma je jedinečným projektem na světě, co se týče důležitosti archeologické oblasti, přes kterou je vedeno, a následnými technickými potížemi při jeho realizaci. Jedná se taky v Itálií o první velkou infrastrukturu kolejové veřejné dopravy řízenou na dálku a kontrolovanou systémem úplné automatizace. Linka C propojí přímo dnes vzdálené čtvrtě, procházejíc městem ze severozápadu na jihovýchod, po více jak 25 km, a skoro zdvojnásobí délku současné sítě metra.

13 Zainteresované firmy Roma Metropolitane provádí pro hlavní město Řím veškeré činnosti spojené s vlastní dopravou. Pro realizaci linky C je v pozici zadavatele Metro C Řím a.s. Astaldi a jeho partneři založili záměrně Metro C S.c.p.a., která se zabývá všemi fázemi realizace, archeologickým průzkumem, stavbou tunelů, stanic, dodávkou vlaků, až do spuštění. 3. Metro C Řím Dodavatele Nejvyšší dohled Ředitelství pracíGenerální dodavatel Projektanti Zadavatel Zmocněnci

14 Vlastnosti projektu  37 stavenišť v činnosti podél úseku z Monte Compatri/Pantano do San Giovanni  40 stavenišť bylo otevřeno pro archeologický průzkum a bylo provedeno 400 karotáží Přestupní stanice se současnými trasami metra a e současnými železničními stanicemi:  2 s linkou A metra: Ottaviano S. Giovanni  1 s linkou B metra: Fori Imperiali/Colosseo  1 s regionální železnicí FR1 (letiště Fiumicino aeroporto - Fara Sabina): Pigneto  Dílna – depo v Graniti na ploše 220.000m² 3. Metro C Řím Staveniště Stanice a depo

15 Vlastnosti projektu  Tunely jsou realizovány mechanickou ražbou prostřednictvím použití velkých razicích strojů TBM, které současně s hloubením montují opláštění tunelu.  TBM postupuji o 10/12 metrů denně a pracují 24 hodin denně.  TBM pracují v hloubce 25/35 metrů hloubky, pod archeologickou vrstvou  Po průchodu TBM tunel je připraven k tomu, aby byl vybaven kolejemi a technologickými zařízeními  Systém úplné automatizace bezobslužného provozu, který umožňuje řídit linku automatickým systémem s maximální účinností a bezpečnosti. Centrální řízení provozu bude kontrolovat pohyb vlaků a bezpečnost cestujících.  Složení vozového parku: 30 vlaků - 6 vozů Délka vlaku: 107 metrů, 204 míst k sezení a obsaditelnost až do 1200 persone, rychlost mezi 35 a 90 km/h 3. Metro C Řím Tunely Bezobslužný systém a vlaky

16 Contractor s přítomností v koncesích Strategie vývoje a vytváření hodnoty Best-in-ClassContractor12 …….. VČERA …….. …….. DNES …….. Concession-CenteredContractor3 …….. ZÍTRA ……..  Relevantní kompetence a produkce  Konsolidovaná přítomnost ve vybraných zemích  Know-how a exkluzivní reputace  Identifikace příležitostí k vybranému růstu, které zaručuji synergie se stavební činností  Stále zlepšování výsledků a výkonu a dokonalosti  Portfolio “Time-Hedge” s dobrým vyvážením  Duální přístup Koncese /Stavba  Stabilizace zisků a pokladních toků, s nízkým rizikem Udělení Iniciativy Koncese 4. Oblast koncesí

17 Výstavba a správa 5 parkovišť: 2 parkoviště v Turíně 2 parkoviště v Boloňi 1 parkoviště ve Veroně Projektování, výstavba a správa nezdravotnických služeb v : 1 nemocnice v Mestre 1 nemocnice v Neapoli 4 nemocnice v Toskánsku Projektování, výstavba a správa linky 5 metra v Miláně (Itálie) Prodloužení linky 5 metra v Miláně (Itálie) Výstavba a správa hydroelektrárny v Chacayes (Cile) Správa zařízení San Pedro Sula (Honduras) IT ÁLIE ZAHRANIČÍ DOPRAVAVODA/ENERGIE CIVILNÍ / PRŮMYSLOVÉ STAVEBNICTVÍ CELKEM Inv.: 1.4 M€ METRO CELKEM Inv.: USD 448m VODA A ENERGIE CELKEM Inv.: 885m€CELKEM Inv.: 61m€ ZDRAVOTNICTVÍ PAR KOVIŠTĚ Oblast koncesí 4. Oblast koncesí

18 5. Linka 5 milánského metra Nedávná zkušenost v Project Finance Linka 5 v Miláně je prvním příkladem Project Financingu v Itálií, a mezi prvními v Evropě v oblasti městské hromadné dopravy. Při svém dokončení, v roce 2012, bude moci přepravovat přes 20 miliónů cestujících ročně, s podstatným snížením emisí oxidu uhličitého a znečisťujících látek ve městě Milano. Operace, jejichž hodnota je potvrzena mezinárodním uznáním "European Transport (Light Rail) Deal of the Year"

19 SDRUŽENÍ ZHOTOVITEL SPRÁVNÍ SPOLEČNOST MAGISTRÁT MILANO ZADAVATEL PROJEKČNÍ SPOL. METRO 5 A.S. KONCESIOŃAŘ ASTALDI a.s. Mandatář vedoucí 5. Linka 5 milánského metra Zapojení aktéři

20 Linka, rozdělena do dvou funkčních úseku, je rozvinutá úplně v podzemí podél trasy Bignami – San Siro, celkově na území města Milano Celková délka je ~12,6 km. 1° ÚSEK (ve výstavbě) GARIBALDI – BIGNAMI délka 5533 m 9 stanic 2° ÚSEK (spuštění stavenišť) GARIBALDI – SAN SIRO délka 7069 m 10 stanic Vlastnosti projektu 5. Linka 5 metro Milano Všeobecně o trase

21 Vlastnosti projektu  Linka M5 je “plně automatizované lehké metro”, neboli systém, který uchová vlastnosti klasického metra, ale se standardy trasy, rozměrů vlaků, automatizačních zařízení s takovými vlastnostmi aby bylo umožněno podstatně ušetřit při výrobě a provozu;  Konstrukční rozhodnutí instalovat veškeré technologické vybavení pod vozidlovou skříň a odstranění stanoviště strojvedoucího umožnili odstranit všechny překážky uvnitř vozů, s rozšířením prostoru pro cestující. Tímto způsobem vlak o délce pouhých 50 metrů může přepravit více jak 500 cestujících každých 75 sekund.  Centrální řízení, vozidla bez strojvedoucích, stanice bez dohledu, stanice s dveřmi na nástupišti jsou funkční elementy automatické dopravy. 5. Linka 5 metra Milano Systém

22 Díla realizovatelná v režimu koncese NEMOCNICE METRA DÁLNICEPARKOVIŠTĚ PŘÍSTAVYELEKTRÁRNYSTADIONY VĚZNICE 6. Project Finance

23 Italský předpis Článek 143 legislativního dekretu 163/06: Iniciativu spouští přímo veřejná správa na základě vlastního projektu Článek 153 legislativního dekretu 163/06: Projekt a finanční plán pro realizaci díla je spouštěn přímo ze strany soukromého sektoru (“Promotér”). Legislativní dekret 163/06 Článek 153 DÍLO PŘITOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ (hlava 1) DÍLO NEPŘITOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ (hlava 19) Promotér/ koncesionář jediná soutěž (hlava 3) Promotér dvojitá soutěž (hlava 15) Předkup Soutěžní zadání i do šesti měsíců i konkurenční dialog (čl. 58) koncese (čl. 143) Předkup Soutěž s promotérem (hlava 15) předkup Předložení SU* od soukromníka Zahrnutí díla do programových podkladů Legislativní dekret 163/06 Článek 143 DÍLO PŘÍTOMNÉ V TŘILETÉM PLÁNOVÁNÍ Soutěžní zadání Soutěž Návrhy soukromníků Ne soutěžní zadání do šesti měsíců 6. Project Finance * studie uskutečnitelnosti

24 Porovnání dvou různých procedur ČL. 153 hlava 1 Vystavení SdF Vložení tříletého plánu Soutěžní zadání na koncesi Určení vítěze ČL. 143 Vystavení studie uskutečnitelnosti Vložení tříletého plánu Soutěž předběžného projektu Definice předběžného projektu Soutěžní zadání pro koncesi Určení vítěze Vystavení dokumentů soutěže: Dohoda, finančně ekonomický plán, zadání. Fáze plánování Fáze soutěžní 6. Project Finance

25  Překlenutí rozpočtových restrikcí;  Menší dopad na veřejné zadlužení;  Maximalizace projekční a realizační kvality taky v závislosti nákladů za řízení;  Jistota smluvních termínů;  Záruka disponibility, funkčnosti a výkonnosti díla po celou dobu řízení. 6. Project Finance Výhody PPP pro veřejnou správu

26 www.astaldi.it


Stáhnout ppt "Prezentace společnosti. Rejstřík 1.Il Gruppo Astaldi2.Il settore dei trasporti3.La linea C della metropolitana di Roma4.Il settore delle concessioni5.La."

Podobné prezentace


Reklamy Google