Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

10. 10. 2013, Kadaň – Ústecký kraj. Praha 18. 6. 2010 Nové logo.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "10. 10. 2013, Kadaň – Ústecký kraj. Praha 18. 6. 2010 Nové logo."— Transkript prezentace:

1 , Kadaň – Ústecký kraj

2 Praha Nové logo

3 Praha

4

5 Destinační agentury ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. Ústecký kraj, NP České Švýcarsko, ZO ČSOP Thilia, Krásná Lípa KRUŠNÉ HORY o.p.s. Ústecký kraj, Svazek obcí v regionu Krušných hor, Obec Klíny, HSR Mostecka, o.s., Emeran Klíny, s.r.o., Nadační fond Obnova Krušnohoří, Klínovecko, o.s. ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. Ústecký kraj, Litoměřice, Biskupství litoměřické DOLNÍ POOHŘÍ o.p.s. Ústecký kraj, Kadaň, Žatec, Louny Ve všech 4 Ústecký kraj jako jeden ze zakladatelů V roce 2011 od ÚK celková dotace 3 mil. Kč V roce 2012 od ÚK celková dotace 4 mil. Kč V roce 2013 od ÚK celková dotace 1,7 mil. Kč

6 Turistický portál Základ turistického portálu je klasická databáze více jak 1500 míst, 200 tras a kalendář akcí Databáze pokrývá všechny 4 turistické oblasti, je členěná podle dostupnosti, tipu návštěvníka, jeho preferencí a druhů atraktivit Redakční systém – 370 registrovaných přispěvovatelů Německá a anglická mutace

7 NOVÝ Turistický webový portál Klíčový nástroj pro celou kampaň Rozšiřování obsahu –podpora přispěvovatelů Zapojení komerčních subjektů –Rozšíření o 4. kategorii – SLUŽBY UBYTOVÁNÍ STRAVOVÁNÍ PŮJČOVNY PRŮVODCI, REGIONÁLNÍ PRODUKTY Budování komunity kolem webu Zobrazování obsahu na míru uživatele Podpora návštěvnosti webu –ATL komunikace –Pravidelné kampaně a podpora na internetu

8 Média se zaměřením na turistiku a cestovní ruch Speciální přílohy o domácí turistice a cestování –Přiměřeně velké formáty (1/2 – 1/4) –Přílohy významných médií s vysokým nákladem a dobrým zacílením Mediální kampaň 2013 – Tisk

9 Billboardy Na hlavních tazích - Liberecký, Středočeský, Karlovarský kraj a Praha Mediální kampaň 2013 – Outdoor ČR Citylighty Praha Hlavní nádraží, nádraží Holešovice, nádraží Liberec, lanovka Ještěd Polep autobusů

10 Billboardy Drážďany – vlakové nádraží Mediální kampaň 2013 – Outdoor Sasko Citylighty Drážďany – autobusové zastávky

11 Spolupráce Ústeckého kraje s letištěm Drážďany

12 Tiskoviny Průvodce – ks Tematické letáky –4x 5 druhů po ks Muzea galerie – ks Tipy na výlet –4x ks Reprezentativní kniha o ÚK Brožura Golf Cyklomapy

13 Magazín Ústeckého kraje „Brána“ Inspirace magazínem Saské Švýcarsko a Zážitky – časopis Českého Švýcarska Zastoupení všech oblastí, různých druhů turistických cílů a rekreačních aktivit 3 jazykové mutace (čeština, angličtina, němčina) – celkový náklad ks Periodicita 1x ročně Distribuce – kombinovaná Infocentra Firmy, turistické cíle a instituce v turistickém průmyslu Veletrhy cestovního ruchu Elektronická verze v pdf – ke stažení na www

14 Čeho jsme dosáhli – statistické údaje Statistika návštěvnosti hromadných ubytovacích zařízení Ústecký kraj 1. čtvrtletí 2011 růst o 25,1 % 2. čtvrtletí 2011 růst o 10,8 % 3. čtvrtletí 2011 růst o 20,8 % 4. čtvrtletí 2011 růst o 4,9% 1. čtvrtletí 2012 růst o 10,9% 2. čtvrtletí 2012 pokles o 2,1% 3. čtvrtletí 2012 nárůst o 11,6% 4. čtvrtletí 2012 nárůst o 2,9% 1. čtvrtletí 2013 nárůst o 10,1% 2. čtvrtletí 2013 pokles o 3,9% Celkově Česká republika 1. čtvrtletí 2011 růst o 8,5 % Čerpáno ze zdrojů ČSÚ (ubytovací zařízení – minimálně 5 pokojů nebo 10 lůžek) srovnání návštěvnosti se statistikou roku 2010

15 Čeho jsme dosáhli - získaná ocenění Region Tour Brno 2011 Velká cena cestovního ruchu místo Nejlepší turistický portál Veletrh ITEP Plzeň místo mapa 1. místo průvodce 3. místo skládačky Region Tour Brno 2012 Velká cena cestovního ruchu místo Nejlepší jednotná kampaň

16 Další aktivity Výstavní expozice: Veletrhy cestovního ruchu Grafická stěna Roll-Up WEB: Facebook Stránky pro mobilní obsah Aplikace pro smartphones Cestovatelské soutěže Reklamní předměty Geocaching

17 Realizované cíle pro rok 2013 Oslovit nové potenciální návštěvníky z jiných krajů Prodloužit dobu návštěvy Zvýšit u stávajících návštěvníků frekvenci návštěv Přesvědčit lidi z ÚK, aby prioritně cestovali po ÚK - maximální spolupráce veškerých marketingových aktivit mezi ÚK a DA - spolupráce s infocentry ÚK, Saska a Prahy - propojení webů 4 destinací a turistického portálu - užší spolupráce s Czechtourism (web, kampaně, zahraniční zastoupení,…) - vzájemná spolupráce se sousedními kraji a Saskem - zapojování dalších partnerů do destinačních fondů včetně největších firem ÚK - hlavní témata sezóny 2013 : cyklostezka LABE a CHLUMEC 2013

18 Aktivity v roce Tištěné propagační materiály Presstripy a famtripy – především Slovensko a Německo Roadshow Německo – duben 2013 Internetová kampaň a Mediální plán 2013 Veletrhy 2013 dle plánu + Polsko Veletrhy Regiontour Brno a Holiday Praha v roce 2014 Destinační agentury Zahájení turistické sezóny 2013 Seminář pro průvodce – březen, Pevnost Terezín Prezentace v IC Staroměstské náměstí Praha - červen CHLUMEC 2013 Cyklostezka Labe a otevření nových úseků Projekt Turistika bez hranic Projektové záměry do ROP SZ, OPR LZ, FMP EEL, Cíl 3,…. Příprava na IROP

19 VELETRHY 2013 Vakantie Utrecht Regiontour Brno Reisemarkt Dresden Slovakiatour Bratislava Holiday World Praha Reisen Hamburk F.RE.E. Mnichov ITB Berlín MITT Moskva WTM Londýn TC Lipsko

20 Ing. Radek Vonka Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "10. 10. 2013, Kadaň – Ústecký kraj. Praha 18. 6. 2010 Nové logo."

Podobné prezentace


Reklamy Google