Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,"— Transkript prezentace:

1 Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L., jednoduše přestupovat

2 A) Představení VVO jednoduše přestupovat

3 Halle VVO ve Svobodném státě Sasko Bautzen Budišín Görlitz Zhořelec Dresden Drážďany Leipzig Lipsko Plauen Plavno Zwickau Cvikov Chemnitz Kamenice devátý největší IDS v Německu

4 Členové účelového sdružení (vlastníci VVO): město Drážďany a 3 okolních okresů Počet obyvatel: 1,2 mil. Rozloha: 4800 km² Nabídka veř. osobní dopravy (žel./siln.): 330 linek celkem 1/3 regionální žel. dopravy v Sasku Dopravní výkon podle JŘ: 63 mil. km ročně  196 mil. cestujících ročně Verkehrsverbund Oberelbe Město Drážďany Okres Míšeň Okres Saské Švýcarsko- Východné Krušné hory Okres Budišín

5 Model spolupráce „12 partnerů v integrované dopravě “ Atraktivněji, výkonněji a hospodárněji díky kooperaci a integraci Verkehrsverbund Oberelbe

6 Účelové sdružení IDS Horní Polabí je ve svém regionu odpovědné za regionální železniční dopravu  plánování  objednávky  financování Verkehrsverbund Oberelbe

7 Struktura VVO Okresní dopravní společnosti / autobusoví dopravci železniční dopravci kooperace; objednávka Okres Budišín Město Drážďany Okres Saské Švýcarsko- Východné Krušné hory Okres Míšeň politické zadání Politická úroveň Koordinační úroveň Úroveň dopravců společný ředitel daňová jednotka Verkehrsverbund Oberelbe GmbH Integrovaná doprava Horní Labe, s.r.o. Zweckverband Verkehrsverbund Oberelbe Účelové sdružení Integrovaná doprava Horní Labe

8 Strategie kvality ve veřejné osobní přímĕstské dopravĕ

9 Program infrastruktury 2010 – zatímní bilance realizovali: 34 projekty, dohromady 42,4 Mio. Euro

10 Situace příjmů Rozvoj okrajových podmínek Celkové příjemy jízdy cestujících počet obyvatelů (celkem)) počet zaměstnanců) počet žáků

11 B:Spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem jednoduše přestupovat

12 114 km hranice VVO – Česká republika (100% Ústecký kraj)

13 Přeshraniční doprava na cestě k “normalitě” Klesající význam Rostoucí význam Velká překážka “hranice” Klasické úkoly aktérů v příměstské dopravě: financování/ objednávky provozování/ koncese počet cestujících konkurence atd. přeshraniční přiměstská doprava ztrácí svůj exotický status a stává se “normální” záležitostí zásadně existují stejné požadavky a úkoly jako v tuzemské příměstské dopravě (mezi dvěma integrovanými dopravními systémy popř. regiony)

14 Společná deklarace regionů k obnově přeshraniční regionální železniční dopravy na trati Sebnitz – Dolní Poustevna Smlouva o společném postupu při zadávání zakázky na provozování veřejné železniční regionální dopravy na lince Děčín – Sebnitz – Rumburk (navrh) Parametry zadání železniční regionální osobní dopravy v regionální síti „Šluknovsko“ (navrh) 2006 Deklarace a smlouvy 2008

15 linka 398 Dresden-Teplice přívoz Schöna-Hřensko RE 20 Bohemica Dresden-Děčín Elbe-Labe-Sprinter Bad Schandau -Děčín Přeshraniční doprava

16 Elbe-Labe-Sprinter Bad Schandau - Dĕčín Regionet Labe-Elbe cestující suma chybějící zápis D CZ Srpen 2008 Srpen 2005 Srpen 2006 Srpen 2007 take Po-Pa vánoční špička 2-hod.-takt

17 Od : Jízdenka Regionet Labe-Elbe - Tarif spojující obĕ zemĕ před (denní jízdenka celá oblast VVO / SONE+-Ticket) od (Elbe-Labe-Ticket/ Regionet Labe-Elbe) platí o víkendu platí v pracovní dny / o svátcích platnost VVO autobusová linka 360/ 398, regionální vlaky na trati Chemnitz – Dresden – Görlitz a na jih od ní celá oblast VVO napřiklad: platnost Ústecký kraj regionální vlaky na trati Most – Teplice – Ústí – Rumburk a na sever od ní všechny regionální vlaky v Ústeckém kraji a dále do České Lípy, Mělníka, Rakovníka... platnost v české městské dopravě Děčín od : Ústí n.L. platnost na přívozu Schöna - Hřensko

18 Cíl: Uzavření mezery mezi Sebnitzem a Dolní Poustevnou Dolní Poustevna – Dĕčín: - 50 % Ebersbach – Sebnitz: - 33 %  překonání újem způsobených okrajovým umístěním a výběžky  obnova bývalé železniční siti  zkrácení cest Bad Schandau Sebnitz

19 Cíl: Koordinace autobusových linek Königstein, Pirna Děčín Pirna Ústí n.L. Rosenthal/ Sněžík Bahratal/Petrovice jízdní řády zastávky autobusu… ZASTÁVKA Příklad:

20 – další informace take čeština Link

21 Děkujeme Vám za pozornost!


Stáhnout ppt "Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,"

Podobné prezentace


Reklamy Google