Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015."— Transkript prezentace:

1 HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015

2 2 Základní princip HbbTV reklamy HbbTV reklamní formáty jsou identické s internetovými reklamními formáty. Červené tlačítko = „call for action“ banner HbbTV microsite Zdroj: SevenOneMedia

3 3 Využití bannerů v HbbTV Červené tlačítko Úvodní stránka HbbTV portálu ∅ CTR (míra proklikovosti“) 1,2% 64% 23% Stránka pořadů ∅ CTR 0,43% 13% Zdroj: SevenOneMedia

4 4 Reklamní formáty v HbbTV Na televizní obrazovku přinese HbbTV reklamní formáty známe z online médií. Video reklama v HbbTV archivech Preroll Midroll Postroll Click2Play Video reklamaBannery s linky na microsite Sponzorované stránky Interaktivní bannery na TV obrazovceČervené tlačítko v TV spotechČervené tlačítko v pořadechBannery v navigaciBannery na stránkáchBrandované stránkyIndividuální branding v prostředí HbbTV- Sponzorování TV formátu- Sponzorování TV kanáluSpeciální sponzorské stránky Zdroj: SevenOneMedia

5 5 Prostor pro HbbTV reklamu Zdroj: SevenOneMedia P7S1* RTL ** ARD ZDF Mikrosites pořadů EPG Tematické kanály Krátké klipy Celé epizody Catch-up 7 dní Hry Obsah třetích stran Time shift HD Text ( ) vysoká kvalita pouze testy (3 formáty) komerční TV RTL2 komerční TV

6 6 Nasazení komerčního banneru – červeného tlačítka Nastav kampaň / selfpromo Nastavení Vzhled červeného tlačítka Propojení na microsite Časování kampaně Cílení kampaně Publikuj kampaň Live Spuštění červeného tlačítka dle parametrů (časování, cílení) Otestuj kampaň Test Pozice a vzhledu tlačítka Funkčnosti prokliku na microsite Emulátor dálkového ovladače ČRa disponují manažerem červeného tlačítka, prostřednictvím kterého lze ve 3 krocích nasadit červené tlačítko do TV vysílání bez jakékoliv znalosti HbbTV technologie.

7 7 HbbTV aplikace s internetovou bannerovou a video reklamou ČRa disponuje HbbTV aplikacemi, ve kterých lze použít standardní bannerovou a video reklamu známou z Internetu. Podporujeme reklamní systémy a reklamní protokoly (VAST) používané provozovateli televizního vysílání pro jejich Internetové portály.. Banner

8 8 Nasazení HbbTV portálu Výběr šablony a tlačítka Nastavení Vzhledu tlačítka pro spuštění portálu Typu navigace portálu Test portálu Test Test vzhledu portálu Test navigace za pomoci emulátoru dálkového ovladače Nastavení aplikací v portálu Nastavení Obrázků a popisků do šablony Propojení s aplikacemi ČRa disponují manažerem HbbTV portálu, prostřednictvím kterého lze ve 4 krocích vytvořit a nasadit HbbTV portál do TV vysílání bez jakékoliv znalosti HbbTV technologie. Publikace portálu Provoz Červené tlačítko po přepnutí na kanál

9 9 Odhadované obchodní výnosy z HbbTV v ČR Obchodní kapacita bude růst s růstem trhu a bude mít sezónnost korelující s prodejem TV reklamy. Po 3 letech lze očekávat celkovou obchodní kapacitou na úrovni 1 miliardy Kč. Zdroj: ČRa odhad

10 10 Otázky a odpovědi

11 Děkuji za pozornost r.mitka@radiokomunikace.cz


Stáhnout ppt "HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google