Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší."— Transkript prezentace:

1

2 PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší podíl firemních investic směroval do produktů automobilového průmyslu a obchodu 3.Jako jednu z cest k tomu vnímáme i outsourcing non-core činností, tedy financování vozů

3 Jak být efektivnější při klesajících rozpočtech a rostoucích nárocích? Jak a kde najít nové perspektivní zákazníky? Jak se odlišit od konkurence jinak než cenou? Naše služby jsou určeny přesně pro tyto situace. Firma Fleet Partners byla založena s vizí, která spočívá v podpoře Vašeho podnikání na automobilovém trhu v České republice a dalších zemích Evropy. ŘEŠÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI NÁSLEDUJÍCÍ?

4 CO MŮŽEME ŘEŠIT SPOLEČNĚ? NákladyProdejKomunikaceVztahyStrategie Zákaznická zkušenost

5 VÝCHOZÍ SITUACE – VELIKOST JEDNOTLIVÝCH SEGMENTŮ ČESKŔHO TRHU Více než 70% hodnoty českého trhu je vytvářeno firemními zákazníky. V ČR je ve fleetech provozováno cca 750.000 vozů. 2/3 tohoto počtu jsou vozy, provozované malými a středními firmami… V nich tedy je zjevný růstový potenciál. SMB <10 vozů 100.000 firem 500.000 vozů Střední fleety 10-100 vozů 10.000 firem 200.000 vozů TOP fleet 100< vozů 150 firem 50.000 vozů

6 KLÍČOVÉ TRENDY 2013 1.Mírný růst trhu ve středních fleetech (10-50 vozů) 2.Snižování spokojenosti zákazníků s nižším rozpočtem vyžadují vyšší standard služeb) 3.Pokračující koncentrace car policy u velkých korporací a posun rozhodovacích pravomocí mimo ČR 4.Rostoucí povědomí zákazníků o trhu a jeho principech (zůstatkové hodnoty, TCO), zejména u privátních firem 5.Posun od dominantního akcentu na cenu k pozornosti věnované celkovým nákladům /TCO(privátní společnosti, korporace méně) 6.Růst zájmu o outsourcing (včetně operativního leasingu) Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

7 OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ (menší a středně velké firmy do 50 vozů) 1.Zlepšení kvality služeb, zejména v oblasti komunikace se zákazníky 2.Větší flexibilita dodavatelů a jejich produktů - rychlost dodávky vozů, kapacity servisů, flexibilní produkty pro pronájem vozů 3.Doporučení vhodného řešení a jeho objektivní zdůvodnění 4.Zjednodušení veškerých procedur – pohled očima zákazníka, nikoliv jednoduché z pohledu dodavatele, ne „vyúčtování od plynáren“ 5.Minimum starostí a pozornosti – chtějí jezdit, ne se starat 6.Bezpečí a garance Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

8 DALŠÍ KLÍČOVÁ TÉMATA - financování Kdo rozhoduje a kdo se na spolurozhodování podílí v jednotlivých typech firem? Jak se tyto rozhodovací kompetence liší v případě strategického, operativního a provozního rozhodování? Povědomí o produktech financování fleetů, jejich vnímané výhody a nevýhody Zmapování stavu znalosti a názorů na formy financování – vlastnit vs. užívat Znalost jednotlivých leasingových společností Důvody nevyužívání OL a dalších forem financování Motivace k využití jednotlivých forem financování Které služby zákazníci postrádají - servisní, pojistné. mimořádné události,…? Kritéria pro výběr dodavatele nad rámec cenových a jejich prioritizace Očekávaný rozsah poradenství od LS (konfigurace fleetu, pomoc s car policy, pomoc s výběrem vozů dle TCO, optimalizace doby nájmu,…) a postoj k takovému poradenství Preference v oblasti fleet managementu v horizontu jednoho roku Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

9 DALŠÍ KLÍČOVÁ TÉMATA - import Znalost značek a typů osobních a lehkých užitkových automobilů Struktura vozového parku z hlediska značek, typů a jejich stáří Struktura uživatelů/řidičů a hierarchie provozně-rozhodovacích kompetencí – ekonomika provozu, údržba, servis Hodnocení parametrů jednotlivých značek a typů - technické parametry, jízdní vlastnosti, bezpečnost, pořizovací cena, provozní náklady, komunikace se zákazníky, servis Rozhodovací proces předcházející pořízení nových automobilů - délka rozhodovacího procesu, jeho jednotlivé fáze, jeho účastníci a jejich vzájemné kompetence Klíčová kritéria s nejvyšší váhou v rozhodovacím procesu, jejich vzájemné vazby Informační zdroje využívané před rozhodnutím o pořízení nových vozů Preference v oblasti forem financování pořízení nových vozů Spokojenost zákazníků - značka vozu, leasingové společnosti Mediální chování cílové skupiny osob s rozhodovacími pravomocemi ve vztahu ke specializovaným časopisům, inzerci v běžném tisku, návštěvám specializovaných výstav a veletrhů Zdroj: Analýza Potenciál trhu 2013, leden 2013, Fleet Partners

10 K ZAMYŠLENÍ – co brání růstu automobilového trhu a trhu financování? Prodej nových vozů a jejich financování může růst – pokud jsou ojeté vozy dříve vyřazeny z provozu a současně najdou svého kupce, který se zbaví svého ještě staršího vozu, pro který rovněž najde kupce, atd… Za jakých podmínek toto může nastat? výrobci umějí přesvědčit zákazníka, že provoz staršího auta není vždy výhodnější – lze objektivně určit dodavatelé financování nabízejí adekvátní a cenově dostupné produkty stát má zájem na obnově vozového parku (ekologie, bezpečnost) uživatel vnímá automobil jako mobilní telefon (pravidelná měsíční platba za možnost mobility, variabilní podle intenzity užívání)

11 TĚŠÍME SE NA SPOLEČNOU CESTU Radovan Mužík / Fleet Partners www.fleetpartners.czwww.fleetpartners.cz / muzik@fleetpartners.czmuzik@fleetpartners.cz +420 603 468 074


Stáhnout ppt "PROČ DĚLÁME ZROVNA TOTO 1.Věříme v růstový potenciál automobilového trhu v ČR a dalších zemí CEE 2.Proto spoluvytváříme podmínky pro to, aby co největší."

Podobné prezentace


Reklamy Google