Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země."— Transkript prezentace:

1 Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země

2 ÚVOD Putování Cyrila a Metoděje je opravdu strhujícím příběhem. Pokud hledáme hluboká a trvalá témata, příběh slovanských věrozvěstů mezi ně jednoznačně patří. V souvislosti s širokým rozptylem vnímání jejich přínosu, je potřeba k tomuto tématu přistupovat obezřetně, s ohledem nejen na historickou hodnotu, ale bezesporu také hodnotu duchovní.

3 CÍLE PROJEKTU Propagace turistického potenciálu zapojených regionů prostřednictvím kulturního (poutního) turismu. Zvýšení povědomí o slovanských věrozvěstech a místech, která jsou propojena právě jejich odkazem. Vyvolat zájem turistů o cestování právě za tímto tématem do cílových regionů (kulturní turism). Rozšířit zázemí a zkušenosti pro realizaci dalších nadregionálních projektů spjatých s tématem slovanských věrozvěstů a kulturním turismem obecně.

4 REALIZACE PROJEKTU CÍLE NÁVRHU ŘEŠENÍ o koncepčnost o jednoduchá grafika, atraktivní headline o dodání zajímavého motivačního prvku, který by propojoval místa s mediální kampaní o udržitelnost o návaznost na nadregionální kampaň CzechTourismu o důraz na neotřelost zpracování roadshow a zařazení zajímavého prvku, který propojuje roadshow a CM místa o využití nových medií (web, facebook, aplikace)

5 ZÁKLADNÍ VÝCHOZÍ VIZUÁL DOSAŽENÍ CÍLŮ Atraktivní headline navazující na nadregionání kampaně CzechTourismu. Jednoduchá grafika, vycházející ze zadání VZ doplněná o textaci a povinnou publicitu. Motivační sjednocující prvek (navštiv minimálně 10 CM míst, získej 10 razítek a svitek je tvůj.

6 NOVÁ MÉDIA VYUŽITÍ APLIKACE OBSAH APLIKACE SEZNAM vybraných 60 CM míst včetně jejich popisu. MAPA CM míst s jejich přesnou lokalizací GEOCACHINGOVÁ HRA – najdi 6 kešek, které jsou umístěné – schované na vybraných CM místech. Sestav mozaiku prostřednictvím QR kódů, které jsou umístěné v kešce a získej publikaci. TURISTICKÉ ZNÁMKY – navštiv CM místa, nascanuj QR kód (umístění viditelně) a získej turistickou známku do mobilu PŘEKLADAČ – Hlaholice

7 SOUTĚŽ O SVITEK motivační prvek spojující kampaň a CM místa Navštivte alespoň 10 míst s odkazem Cyrila a Metoděj, získejte 10 razítek do svého pasu a svitek je Váš.

8 ROADSHOW při regionálních akcích, školy Divadelní část Realizuje divadelní historický soubor Kostýmy Divadelní vstupy provází diváka nejdůležitějšími událostmi spojenými s Cyrilem a Metodějem a Velkou Moravou Vysoká autentičnost Propagační část Dřevěná vitráž (interaktivní prvek) Branding stanu Distribuce propagačních materiálů a pasů, podávání informací Fotokoutek (facebook) Motivace ke stažení aplikace (možnost získání prvního razítka do pasu) Vysoká vizibilita místa

9 ROADSHOW  1 x stan 6 x 4 m (branding)  1 x stan 3 x 3 m (branding)  1 x dřevěná interaktivní vitráž  vitrína (svitek)  promopult  fotostěna  4 stanoviště řemesel  kostýmovaný personál  kostýmovaní herci  propagační materiály  ochutnávky regionálních potravin  divadelní výstupy ideový návrh vitrína se svitkem info pult

10 ROADSHOW VITRÁŽ, BRANDING STANU, FOTOSTĚNA ukázka grafiky vitráže skica vitráž ukázka branding stan fotostěna

11 KOMPLEXNOST NÁVRHU REALIZACE Standardní komunikační nástroje Rádio, inzerce, výlep plakátů, polep MHD, plakáty MHD, handy MHD, rozdej letáčků v místě roadshow, reklamní totem v místě. Motivační prvek vybízející k návštěvě CM míst. Sbírej razítka do pasu a získej originální svitek. Výroba tiskových propagačních materiálů (brožury, pohlednice, publikace). Vklad do vybraných tiskovin Hlavní propagační kanál -roadshow na frekventovaných místech ve spojitosti s jinou akcí. Webová stránka CM story (cmstory.cz) Využití nových medií Facebook, PPC kampaň facebook Aplikace – Elektronické turistické známky (QR kod) – Geocaching (QR kod) Využití synergického efektu Spojení s probíhající kampaní místní akce Web, plakáty, zpravodaje apod.

12 VYUŽITÍ SYNERGICKÉHO EFEKTU V RÁMCI PROPAGACE MÍSTNÍ AKCE Ukázka plakát Zvýšení efektu kampaně cca v průměru o 20 % - 30 %. Ukázka web Ukázka zpravodaj

13 ZÁKLADNÍ VIZUÁL PRO ROADSHOW KONKRÉTNÍ AKCE - ROADSHOW Plakát A3 (výlep) Leták A5 (rozdej) Program akce Soutěž o svitek Seznam ostatních termínů roadshow Rádio spot - ukázka

14 ROZAPLIKACE ZÁKLADNÍHO VIZUÁLU (MHD, VÝLEP, LETÁK, INZERCE, TOTEM, APLIKACE, FACEBOOK)

15 FACEBOOK - PPC KAMPAŇ Oslovení potencionálních uživatelů a akvizice nových fanoušků profilu „Cyril a Metoděj, po stopách strhujícího příběhu“ na sociální síti Facebook. Cílení FCB profil Cílová skupina muži, ženy (cca 4 mil. Účtů)

16 NOVÁ MÉDIA VYUŽITÍ APLIKACE OBSAH APLIKACE SEZNAM vybraných 60 CM míst včetně jejich popisu. MAPA CM míst s jejich přesnou lokalizací GEOCACHINGOVÁ HRA – najdi 6 kešek, které jsou umístěné – schované na vybraných CM místech, sestav mozaiku prostřednictvím QR kodů, které jsou umístěné v kešce a získej publikaci. TURISTICKÉ ZNÁMKY – navštiv CM místa, nascanuj QR kod (umístění viditelně) a získej do tursitickou známku do mobilu PŘEKLADAČ – Hlaholice

17 APLIKACE

18

19 VÝSTAVA PREZENTACE POJEKTU Výstava proběhne ve vybraných městech konání roadshow. Jejím cílem je zajímavou formou nejen odprezentovat realizaci projektu, ale také zaujmout doplňkovým obsahem. Olomouc, Zlín, Mikulov, Praha, Ostrava, Vídeň, Žilina, Krakow Součástí výstavy je vernisáž, tisková konference, doplňkový program Hlavní částí výstavy jsou fotografie pořízené z realizovaných akcí, které budou korelovat s historickým příběhem

20 DĚKUJI ZA POZORNOST!


Stáhnout ppt "Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země."

Podobné prezentace


Reklamy Google