Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Destinační společnost Východní Čechy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Destinační společnost Východní Čechy"— Transkript prezentace:

1 Destinační společnost Východní Čechy www.vychodnicechy.info

2 Pardubický kraj 1. Pardubicko 2. Chrudimsko-Hlinecko 3. Orlické hory a Podorlicko 4. Českomoravské pomezí 5. Králický Sněžník www.vychodnicechy.info

3 Destinační společnost Východní Čechy byla založena 4. 1. 2008 jako zájmové sdružení právnických osob s 11 zakládajícími členy, významnými subjekty v oblasti cestovního ruchu. Zakládající členové: Pardubický kraj Sdružení měst a obcí regionu Východní Čechy pro podporu cestovního ruchu – zaniklo červen 2009 Českomoravské pomezí Králický Sněžník, o.p.s. Asociace hotelů a restaurací České republiky o.s. Krajská hospodářská komora Pardubického kraje East Bohemian Airport a.s. Dostihový spolek a.s. Léčebné lázně Bohdaneč a.s. Smetanova Litomyšl, o.p.s. Klub českých turistů Pardubický kraj Dne 4.11.2008 přistoupil nový člen: Sdružení obcí Orlicko

4 www.vychodnicechy.info Č innost DSVČ Příprava a realizace projektů v oblasti cestovního ruchu v destinaci Komunikace, koordinace, spolupráce se všemi možnými subjekty v oblasti cestovního ruchu Spolupráce s TIC – distribuce materiálů atd. Spolupráce a koordinace s agenturou CzechTourism Zajištění provozu regionálního turistického informačního portálu www.vychodnicechy.info Ediční činnost Aktivity v oblasti propagace a marketingu Veletrhy Prezentace Pardubického kraje – v ČR a v zahraničí Famtripy, presstripy a workshopy Inzerce

5 www.vychodnicechy.info East Bohemia Convention Bureau Na základě pověření Pardubického kraje DSVČ rozvíjí konferenční a korporátní turistiku pod značkou East Bohemia Convention Bureau Tím se od 1. 1. 2011 začlenila do Czech Convention Bureau – samostatného projektu pod hlavičkou agentury CzechTourism v Praze V současné době probíhá tvorba katalogu kongresových zařízení Pardubického kraje a připravují se internetové stránky

6 www.vychodnicechy.info Navázána spolupráce s Českými dráhami a. s. pro letní sezónu 2011 domluvena spolupráce – rozmístění propagačních plakátů ve vlakových soupravách – realizace od května 2011 v cca 120 soupravách po území Pardubického kraje s přesahy do kraje Olomouckého, Středočeského a Vysočiny Nabídnuta možnost pravidelného umísťování propagačních materiálů v soupravách zdarma

7 www.vychodnicechy.info Veletrhy RegionTour Brno 2009 a 2010 a Holiday World Praha 2009, 2010 a 2011

8 www.vychodnicechy.info Účast DSVČ na veletrzích CR v druhé polovině roku 2011 Regióny Slovenska - Nitra18. - 21. 08. 2011 ITEP Plzeňříjen 2011 TS Poznaňříjen 2011

9 www.vychodnicechy.info Prezentace Pardubického kraje v informačním centru agentury CzechTourism na Staroměstském náměstí

10 www.vychodnicechy.info Účast DSVČ na prezentačních akcích v druhé polovině roku 2011 Prezentace na Staroměstkém náměstí4. – 8. červenec Řemeslnická sobota v Letohradě9. červenec Festival Lughnasad 30. červenec Cihelna 2011 20. srpen Lanškrounská kopa 10. září Mezinárodní silniční veletrh září Biskupické kaléšek1. říjen Galerie Dominikanska - Wroclaw říjen Vánoční jarmark na Veselém Kopciprosinec

11 www.vychodnicechy.info Návrh a marketingová podpora tématu cestovního ruchu na r. 2009 Začátek projektu: 1. května 2008 Konec projektu: 28. února 2010 Podpora rozvoje Destinační společnosti Východní Čechy Začátek projektu: 1. dubna 2008 Konec projektu: 30. července 2010 Turistické noviny pro region Východní Čechy Začátek projektu: 1. září 2008 Konec projektu: 30. listopad 2010 Ukončené projekty realizované DSVČ

12 www.vychodnicechy.info Téma roku 2011: Orlické hory a aktivní turistika Téma roku 2012: Chrudimsko-Hlinecko a tradice a příroda Začátek projektu: 1. ledna 2011 Konec projektu: 31. prosince 2012 Dvouletý projekt – každý rok se počítá s podporou jedné turistické oblasti. Pardubický kraj má pět turistických oblastí a je nutné pokrýt volbou témat všechny turistické oblasti. Plánované aktivity:  Inzerce pro odbornou i laickou veřejnost (tištěná inzerce, PR články, rozhlas apod.)  Famtrip, presstrip  Propagační předměty  Propagační tiskoviny  Bannerová reklamní kampaň na internetu  Výtvarná soutěž  Účast na veletrzích cestovního ruchu – (HW Praha, Dovolená a region Ostrava, Infotour Hradec Králové, Slovakiatour Bratislava, TS Poznaň …) Projekt DSVČ: Návrh a marketingová podpora tématu cestovního ruchu na r. 2011 a 2012

13 www.vychodnicechy.info Začátek projektu: 1. únor 2011 Konec projektu: 31. leden 2013 Obecným cílem projektu je podpora vybraných informačních center na území Pardubického kraje prostřednictvím aktivit realizovaných v rámci připravovaného projektu. Plánované aktivity:  Pořízení a instalace multimediálních informačních kiosků pro zájemce z řad certifikovaných informačních center  Upgrade a aktualizace turistického portálu www.vychodnicechy.info  Propagace turistického portálu www.vychodnicechy.info  Vydání sady map vybraného zaměření  Katalogy pobytů zvolených turistických oblastí v rozdělení „léto“, „zima“ Doplňující aktivity projektu:  Bannerová kampaň na internetu Projekt DSVČ: Podpora turistického informačního systému v Pardubickém kraji

14 www.vychodnicechy.info Díky za pozornost Pavel Beneš Projektový manažer, Destinační společnost Východní Čechy p.benes@vychodnicechy.info Tel.: 725 767 365


Stáhnout ppt "Destinační společnost Východní Čechy"

Podobné prezentace


Reklamy Google