Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS."— Transkript prezentace:

1 Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.

2 HLAVNÍ CÍL: Identifikace možných nástrojů WOM marketingu VEDLEJŠÍ CÍL Vytvořit ucelený pohled na možnosti WOM Návrh vhodné marketingové komunikace

3 VLASTNÍ TEORETICKÝ PŘÍNOS Rozšíření vlastních odborných znalostí Nedostatek literatury Výzva k odlišení mé práce PRAKTICKÝ PŘÍNOS Návrh vhodné WOM komunikace Bez velkých finančních nákladů Bez velkých rizik!

4 TEORETICKÁ ČÁST 1. WOM Definice a formy 2. Služba Specifikace a vlastnosti Profese trenéra Parkurové skákání PRAKTICKÁ ČÁST 3. Kvalitativní výzkum Metodika výzkumu Analýza dat Trenér A, B, C Zhodnocení a návrhy OBSAH

5 ● Kvalitativní výzkum Polostandardizovaný rozhovor s otevřenými otázkami Hlouběji proniknout do postojů a názorů respondentů Připravené okruhy otázek Zachována anonymita, použití diktafonu ● Výzkumná skupina 3 respondenti Kritéria výběru respondentů METODIKA VÝZKUMU

6 Propagace služeb skokového trenéra Důvody pro propagaci Monitorování informací o ostatních trenérech Účast na sociálních sítích, blozích, chatech, diskuzních fórech Kolik času tráví dotyčný v prostředí internetu Současný způsob, jakým se veřejnost dozvídá o službách respondenta Ovlivňujete to, co se o vás píše na internetu

7 ● Vnímání marketingu a propagace pouze jako placené služby Sami realizují přímý marketing a WOM ● Periodicita využívání sociálních médií Pro trenéra A základní nástroj Trenéři B a C - pouze pracovní záležitosti ● Nevěnují se propagaci z časových důvodů ● Zaujímají kladné stanovisko k propagaci na sociálních médiích

8 Monitoring informací o své konkurenci Trenér A sleduje nejvíce Trenér B aktivně nesleduje, ale dozvídá se o sděleních v ústním podání Trenér C nesleduje vůbec Z působ, jakým se veřejnost dozvídá o jejich službách - ústním předáním – WOM Vyhledávání a monitorování informací o skokových trenérech v online prostředí dva zmínili sdělení, která jsou či byla na internetu umístěna

9 Ani jeden z trenérů nepropaguje své služby časové důvody Veřejnost se dozvídá o trenérech pomocí WOM Spontánní WOM Lidé sami začnou mluvit o službě

10 Vytvoření vlastního blogu Pravidelná aktualizace, hodnotný obsah Texty, obrázky, videa Zpřístupnění blogu dalším osobám Nutné zajistit návštěvnost veřejnosti Sociální sítě Vyhledavače a klíčová slova Navázání kontaktu s autory dalších blogů

11 Oslovení současných i minulých zákazníků E-mailové sdělení s odkazem na blog Medailonek o úspěšné osobě Představení osobnosti sportovce Webový portál Jezdectvi.cz Zmínka o blogu

12

13

14 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS."

Podobné prezentace


Reklamy Google