Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace a komunikace projektů 19. 6. 2014. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace a komunikace projektů 19. 6. 2014. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje."— Transkript prezentace:

1 Prezentace a komunikace projektů

2 Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje  Proč donátor investuje právě do Vaší organizace?  Oblast, ve které působíte, považuje za potřebnou  Věří Vám a Vaší práci

3 Jak to donátorovi oplatím?  Jakým způsobem mohu donátorovi „vrátit“ jeho investici?  Dobrou, zodpovědnou a efektivní prací  Včasným a řádným vyúčtováním  Vhodnou prezentací donátora

4 Způsoby prezentace donátora  Poděkování či zmínka v médiích  Noviny, časopisy, televize, rozhlas, webové stránky, sociální sítě aj.  Inzerujete – nezapomínejte na loga partnerů  Loga na propagačních materiálech  Logo – novodobý „podpis“ donátora  Plakáty, letáky, pozvánky, vstupenky, publikace…  Prezentace v místě realizace  Cedulka s logem (často dodá sám donátor)  Bannery na akci  Poděkování moderátorem  Propagační materiály na místě – dárkové tašky apod.

5 Nejčastější chyby v prezentaci  Ve špatný čas a na špatném místě  Budujete naučnou stezku? Logo v brožuře je fajn, ale pokud zapomenete umístit jej na naučné cedule přímo na stezce, je to celé na nic.  Komunikace činnosti je veškerá žádná  Zápal pro práci nestačí, je třeba i myslet koncepčně  Nesprávné použití  TZ či propagační materiály si nenecháme schválit  Logo neodpovídá výši příspěvku donátora – selský rozum a počty jsou v tomto případě dostačující  Logo chybí úplně nebo je zdeformované

6 Správné postupy v prezentaci  Vtáhněte donátora do hry  TZ necháváme schválit donátora nebo ještě lépe, požádáme ho o citaci  Loga na vizuálech si nechte schválit také, je to důkaz Vaší profesionality  Požádejte jej o propagační materiály  Přemýšlejte, jak může donátor „prorůst“ vaším projektem  Pojmenování části projektu po donátorovi  Žádost o úvodní slovo či jinou participaci na projektu  Ono to vždy nevyjde kvůli počtu projektů, ale to neřešte, to už je boj donátora

7 Nejefektivnější způsob? „šuškanda“ Řeknete to dále svým členům, veřejnosti a nezapomínejte přitom na zaměstnance

8 Komunikace projektů  Důležitá součást projektu  Vymyslete atraktivní název projektu už při psaní žádosti  Myslete na část propagace a komunikace již při sestavování rozpočtu  Pochlubte se výsledky své práce  Konkurenční prostředí je i v neziskovém sektoru -> pokud svou práci nekomunikujete, dáváte výhodu ostatním. Skromnost zde opravdu není na místě.  Akce x dlouhodobá činnost  Pozitivní zprávy, lidský příběh  Snažte se využít dostupná média a najít zajímavý způsobe prezentace

9 Dejte nám vědět, co se u vás děje  Kontaktujte svého programového konzultanta Pro zdraví, Pro radost Zuzana Macháčková Pro budoucnost, Pro Evropu Nikola Vavrous

10 Granty Nadace OKD 2015  Grantové výzvy již v lednu 2015  Sledujte  Palec nahoru nám udělá radost 

11 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Prezentace a komunikace projektů 19. 6. 2014. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje."

Podobné prezentace


Reklamy Google