Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1 Změny PMV Útvar podpory makléřům 22.8.2015. Výhody spolupráce s ČP 1.Nabízíme kompletní portfolio produktů průmyslového i občanského pojištění 2.Konkurenceschopné.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1 Změny PMV Útvar podpory makléřům 22.8.2015. Výhody spolupráce s ČP 1.Nabízíme kompletní portfolio produktů průmyslového i občanského pojištění 2.Konkurenceschopné."— Transkript prezentace:

1 1 Změny PMV Útvar podpory makléřům

2 Výhody spolupráce s ČP 1.Nabízíme kompletní portfolio produktů průmyslového i občanského pojištění 2.Konkurenceschopné pojistné 3. Rychlý Servis – specialista podpory obchodu 4. Rychlá likvidace 5. Motivace pro Vás 2

3 Program 3 Nová varianta POV, Asistence, GAP Nová slevová a cenová politika Nová nabídka, Asistence, GAP Nové cenování Aktualizace VPP Odměna pro Vás PMV RETAIL FLOTILY VPP MOTIVACE

4 Co jsme vylepšili 4 1. Méně variant POV2. Asistence - inovace3. GAP akční cena4. Zjednodušení - Slevový systém PMV RETAIL

5 Nabídka POV 5 150/150 Současná nabídka POV Nová nabídka od

6 Škoda cca 160 mil. Kč + 75 mil. Kč škoda na zdraví

7 Hlavní výhody 1)Garance ceny a první škoda bez vlivu na bonus 2)Vysoký limit plnění 150/150 mil. Kč 3)Zdarma nadstandardní asistence POHODA Super (v ceně 650 Kč) po celou dobu trvání PS 4)Bez fixací/smluvních pokut 5)Rozumná cena Nová varianta Comfort 7 Sazba Exclusive +550 Kč Cestování bez omezení

8 Asistence v retailu Název asistenceUrčeno proZdarma kCena za pojištění POHODA Klasikpro nehodu všechny druhy vozidel POV Standard HAV ve všech variantách POV Start+HAV 300 Kč POHODA Special pro nehodu i poruchu všechny druhy vozidel POV Exclusive POV(vyjma Start) + HAV 500 Kč 8 Současná nabídka asistenční služeb Nová nabídka od POHODA SOS rozšířené pro nehodu i poruchu všechny druhy vozidel vždy za příplatek1 500 Kč POHODA Super rozšířené asistence Os. a ná. auta do 3,5 t, motocykl, tříkolka, čtyřkolka POV Comfort, POV Comfort + HAV 650 Kč POHODA Extra rozšířené asistence ostatní vozidla vždy za příplatek Kč Kč - přípojná vozidla Přípojná vozidla Pracovní stroj přípojný Přípojné vozidlo přívěs/návěs Přípojná vozidla traktorů Ostatní vozidla tahač návěsů, nákladní automobil nad kg speciální automobil, speciální automobil – obytný/sanitní traktor kolový, pásový, malotraktor, pracovní stroj – samojízdný autobus, autobus pro MHD, trolejbus, ostatní vozidla

9 IncidentyPOHODA KlasikPohoda SpecialPOHODA Super Nehoda, vandalismus, živel Porucha  Odcizení vozidla  Defekt pneu Vybití akumulátoru Ztráta/zabouchnutí/zlomení klíčů Nedostatek/záměna paliva Zamrznuté palivo/zámky/ruční brzda  Zásah  Technická konzultace po telefonu Oprava vozidla na místě Odtažení vozidla Úschovna vozidla  Nařízení odtah Zapůjčení náhradního vozidla Vlak/autobus/taxi/letecká doprava Hotel Odtažení vozidla do místa v ČR určeném klientem Doprava řidiče do opravny pro vyzvednutí vozu Vyproštění vozidla Porovnání asistencí v ČP 9 Asistence v ČR pro osobní a nákladní vozidla do 3,5 t

10 Porovnání asistencí v ČP Asistence v Evropě pro osobní a nákladní vozidla do 3,5 t 10 IncidentyPOHODA KlasikPohoda SpecialPOHODA Super Nehoda, vandalismus, živel Porucha  Odcizení vozidla Defekt pneu Vybití akumulátoru, ztráta/zabouchnutí/zlomení klíčů Nedostatek/záměna paliva zamrznuté palivo/zámky/ruční brzda  Zásah  Technická konzultace po telefonu Oprava vozidla na místě Odtažení vozidla Úschovna vozidla Nařízení odtah Zapůjčení náhradního vozidla  Vlak/autobus/taxi/letecká doprava Hotel Odtažení vozidla do místa v ČR určeném klientem Doprava řidiče do opravny pro vyzvednutí vozu Vyproštění vozidla Rozsah ČR a Evropa s výjimkou Arménie, Ázerbájdžánu, Běloruska, Gruzie, Moldavska, Ruska a Ukrajiny

11 NOVÁ ASISTENCE 11 Asistence v ČR pro osobní a nákladní vozidla do 3,5 t Hlavní výhody asistence POHODA SUPER 1) odtah vozidla - v ČR, do místa, které si klient sám určil - ze zahraničí do ČR (pokud by oprava trvala déle než 12 hod) 2) Náhradní ubytování, náhradní vozidlo, náhradní doprava 3) Pomoc při různých defektech jako záměna nebo zamrznutí paliva, zamrznutá ruční brzda aj.

12 GAP 12 Aktuální podobaZměna od Stáří vozidla Do 1 měsíce Do 6 měsíců Totální škody Fyzické Fyzické a ekonomické (nad 100 %) Délka pojištění 3 roky Beze změny Druh vozidla Osobní a nákladní do 3,5 t Beze změny Limit plnění max 50 % z PČ a zároveň max Kč Beze změny SÚ Není plněno v rámci GAP - SÚ platí klient z HAV Beze změny Úpis Vše přes úpis Bez úpisu vozidla (při splnění upisovacích pravidel) Nové cenování Základní sazby, bez slev Nové sazby Sazby PČ vozidlaPůvodní sazba v KčNová sazba v KČAkční sazba v KČ > Úpis – bez nutnosti úpisu pokud: vyplněn VIN datum první registrace < 6 měsíců  je nutné při sjednání DOLOŽIT FAKTURU! PČ < 2 mil Kč Akční ceny do

13 Nová cenová a slevová politika Cíl zjednodušit systém slev rovnější pro všechny distribuční kanály 13 Jak toho dosáhneme? Upravením základního tarifu Zavedením nového slevového systému Současný slevový systémNový slevový systém Marketingové akce Segmentovaná sleva Validace nový VIN Slevové kódy POV max 40% HAV max 50 % Marketingová akce Plošná sleva 0-20 % na POV/HAV/HAV 6+ BEZ validace nový VIN Slevové kódy POV max 40% HAV max 40 % Ostatní pravidla zůstávají

14 14 Dotazy k retailu

15 Co jsme vylepšili POV, HAV – limity, benefity2. Asistence - inovace3. GAP akční cena4. Zjednodušení - Slevový systém FLOTILY

16 POV 1.Rozšíření limitů pojistného plnění  50 mil. Kč/50 mil. Kč (Fleet 50)  100 mil. Kč/100 mil. Kč (Fleet 100)  150 mil. Kč/150 mil. Kč (Fleet 150) 2. Benefity v rámci všech variant  Asistence POHODA Klasik  Úrazové pojištění přepravovaných osob  NAVÍC: POHODA Bez povinností: pro osobní a nákladní vozidla do 3,5 t 3. Ostatní benefity (závisí na ekonomické činnosti)  Pojištění osobních věcí řidiče  Pojištění zavazadel  Pojištění činnosti vozidla jako pracovního stroje 16

17 HAV – nové spoluúčasti 17 SOUČASNÝ PRODUKT – FF/AFNOVÝ PRODUKT – FN/AN Varianta HAV All Risk Spoluúčast 1% min 1000 Kč 5% min Kč 5% min Kč5 % min Kč 10% min Kč 10 % min Kč10 % min Kč 20% min Kč 20 % min Kč20 % min Kč 30% min Kč

18 Asistence – 4 nové varianty 1.POHODA Super (retail + flotily) – 650 Kč  Top asistence pro osobní a nákladní vozidla do 3,5t, motocykly, tříkolky a čtyřkolky  Např. vyproštění vozidla, repatriace apod. 2.POHODA Extra (retail + flotily) – / Kč (přípojná vozidla)  Rozšířená asistence zejména pro vozidla nad 3,5t (detail viz následující slide)  Např. vyproštění vozidla, repatriace apod. 3.POHODA Extra Plus (flotily, především pro tahače) – / Kč (přípojná vozidla)  Top asistence zejména pro vozidla nad 3,5t (detail viz následující slide)  Např. přeložení nákladu, nařízený odtah, vyproštění vozidla, repatriace, vyšší limity apod. 4.POHODA Tandem (flotily) – kč  Top asistence pro soupravu (sjednává se pro tažné vozidlo, přípojné vozidlo nemusí být pojištěno u ČP)  Rozsah pojištění asistence jak pro tažné tak pro přípojné vozidlo je POHODA Extra Plus Asistence POHODA Special nově za 500 Kč! 18

19 Druhy vozidel pro asistence 19 POHODA Klasik všechny druhy POHODA Special všechny druhy POHODA Super osobní vozidla a nákladní vozidla do 3,5 t motocykl, tříkolka, čtyřkolka POHODA Extra/Extra Plus pro tažná vozidla a Tandem (vše vyjma A,B,T a přípojných vozidel) tahač návěsů nákladní automobil nad kg speciální automobil, speciální automobil – obytný, speciální automobil – sanitní traktor kolový, pásový, malotraktor pracovní stroj – samojízdný autobus, autobus pro MHD, trolejbus ostatní vozidla POHODA Extra/Extra Plus pro přípojná vozidla pracovní stroj přípojný přípojné vozidlo přívěs/návěs přípojná vozidla traktorů

20 Ostatní 1.Sjednocení upisovacích pravidel s retailem 2.Užití vozidla „ZTMRZ“ 3.Připojištění „TOP“ Limit mil. Kč Lze sjednat pod jednu rámcovou smlouvu spolu s primárním pojištěním (nyní pouze v retailu) 20

21 GAP 21 SOUČASNÝ PRODUKTNOVÝ PRODUKT Stáří vozidla0 - 1 měsíc0 - 6 měsíců Druh vozidlaosobní a nákladní do 3,5t Úpisvše bez úpisu → při splnění upisovacích pravidel (validace v systému na PČ a stáří vozidla) Délka trvání3 roky nebo 5 letbeze změny Plnění max. 50 % z PC (do 3 let) a nejvýše 70 % PC (4. a 5. rok) nebo max. 50% z účetní hodnoty beze změny Spoluúčastbez spoluúčastibeze změny Slevaxbeze změny Nové cenování pojistné stanovené koeficientem z pojistného HAV nové sazby stanovené podle PČ (viz retail)

22 GAP – nové sazby 22 Popis limitu plněníSazba v KčSLEVA z pův. sazbynová sazba - pořizovacínová sazba - účetní % % % % % % % %

23 Nové cenování Zemědělství, lesnictví Veřejná správa, státní správa Dopravce – přeprava nákladu Dopravce – přeprava osob Obchodní činnost Stavebnictví Ostatní Fyzická osoba 23  Zohlednění výše pojistného podle hlavní ekonomické činnosti subjektu:  Hodnocení podle škodové historie klienta Dotaz do ČKP dle RČ/IČ Nahradí BMS → FN/AN je tak bezbonusovým pojištěním  Mezinárodní přeprava, regionalita

24 1.Nové VPP 2.Produktové listy 3.Letáky Nové materiály 24 VPP

25 Odměna pro Vás 25 MOTIVACE 1000 Kč 500 Kč 700 Kč 300 Kč

26 Odměna pro Vás 26 MOTIVACE Motivace na PMV Retail karta 300 Kč (za každou PS v hodnotě Kč) karta 500 Kč (za každou PS v hodnotě Kč) karta 700 Kč (za každou PS v hodnotě –32.000) karta 1000 Kč (za každou PS v hodnotě a více) Pravidla:  Do motivační akce jsou zahrnuty pouze pojistné smlouvy PMV retail  s novým VIN pro ČP  Povinnost POV + HAV  Čelní skla + připojištění (úraz, střet se zvěří, živel, odcizení, zavazadla apod.) počítáme  Pojistné smlouvy vykázané v této motivační akci musí mít datum zadání v POS v rámci výše vymezeného období  Do

27 Back - up 27

28 Souhrn změn ve VPP Nejdůležitější změny 28 ZměnaČlánekBližší info GAPČl rozšíření stáří vozidla při přijetí do pojištění na 6 měsíců - pojištění se vztahuje i na ekonomickou totální škodu (nad 100% hodnoty vozu) AsistenceOddíl 3 - přidání nových asistencí: POHODA Super, Extra, Extra Plus a Tandem - zrušení asistence: POHODA SOS, POHODA SOS Plus Úprava poučení o osobních údajíchPředsmluvní informace Hlavní změny: - klient souhlasí s tím, že s jeho daty můžeme pracovat v rámci skupiny - podrobnější popis práv klientů

29 Souhrn změn ve VPP – další změny 29 ZměnaČlánekBližší info Totální škoda Předsmluvní informace, Čl. 30, odst. 8, písm. a),b) Úprava textace Mimořádná výbavaPředsmluvní informaceDoplněno o nosiče kol a lyží, odstraněny věci na sobě a při sobě Zánik - společné jmění manželů Čl. 3, odst. 8. a 9. (původní verze VPP) Tyto 2 odstavce vynechány → fakticky zůstává postup zániků beze změny, neboť je toto dáno zákonem (pojištění nezaniká při úmrtí jednoho z manželů nebo při rozvodu) PodpojištěníČl. 5, odst. 3 Nové ujednání: "Bude-li pojistná částka v době pojistné události nižší než pojistná hodnota pojištěného vozidla (podpojištění), sníží ČP pojistné plnění ve stejném poměru, v jakém je výše pojistné částky ke skutečné výši pojistné hodnoty pojištěného vozidla, nedohodnou-li se strany jinak." Rozhodná dobaČl. 7, odst. 6 Přidání textace ohledně akceptace rozhodné doby na POV z ČKP: " Rozhodná doba se určuje celými ukončenými kalendářními měsíci. U pojištění odpovědnosti ji lze převést pouze z pojištění s datem počátku nejdříve , toto ustanovení platí analogicky pro převod rozhodné doby od zahraničního pojistitele. Rozhodnou dobu od tuzemských pojistitelů lze u pojištění odpovědnosti převézt pouze na základě údajů převzatých z databáze České kanceláře pojistitelů." Územní rozsah HAV, asistencí a odtah u POHODY Bez povinností Čl. 22, odst. 1 Čl. 28, odst. 2 Oddíl 3 Bližší specifikace územního rozsahu HAV, asistencí a odtahu u POHODY Bez povinností - ČR a na geografickém území Evropy a Turecka, s výjimkou Arménie, Ázerbájdžánu, Běloruska, Gruzie, Moldavska, Ruska a Ukrajiny Pronájem náhradního vozidla u POHODY Bez povinností Čl. 22, odst. 3, písm. a) Upraveny podmínky doby zapůjčení náhradního vozidlo, klient ČP v roli poškozeného: - totální škoda max 15 dní/ ostatní případy max 30 dní Obecné výluky z pojištění vozidel a dopravovaných věcí Čl. 29, odst.1, písm. q) Vrácena výluka - Pojišťovna neposkytne pojistné plnění v případě: " při provádění závazku smluvním partnerem, za které ze zákona odpovídá tento smluvní partner." Hranice pojistného plněníČl. 31, odst. 1 Upřesnění textace: " Horní hranicí pojistného plnění Pojišťovny se rozumí pojistná částka nebo limit pojistného plnění uvedený v pojistné smlouvě, které stanoví pojistník na vlastní odpovědnost, nejvýše však obvyklá cena vozidla v době pojistné události." Povinnosti pojistníka, pojištěného a oprávněné osoby Čl. 33, odst. 3, písm. b)Povinnost prohlídky vozidla Povinnost umístění RZ při pojištění HAV Čl. 36, odst. 1. Havarijní pojištění se vztahuje na vozidlo uvedené v pojistné smlouvě a blíže specifikované identifikačním údajem, kterému je na základě platného technického průkazu přidělována oprávněnými orgány České republiky česká registrační značka (dříve SPZ), která je v době vzniku pojistné události umístěna na vozidle, není-li v pojistné smlouvě výslovně stanoveno jinak, jeho části a příslušenství tvořící jeho obvyklou a povinnou výbavu (dále jen „vozidlo“). ZavazadlaČl. 43Kompletní úprava Úrazové poj. - doprava za penízeČl. 67, odst. 2, písm. e) Úprava výluky: " přeprava osob za úplatu vozidlem taxislužby, neujedná-li se jinak."


Stáhnout ppt "1 Změny PMV Útvar podpory makléřům 22.8.2015. Výhody spolupráce s ČP 1.Nabízíme kompletní portfolio produktů průmyslového i občanského pojištění 2.Konkurenceschopné."

Podobné prezentace


Reklamy Google