Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace."— Transkript prezentace:

1 Distribuce umění a kulturního dědictví

2 Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace Dostupnost (doprava) a působnost (místní, národní, celosvětová – z hlediska významu) Putovní výstavy a zápůjčky Výstavy mimo prostory instituce Publikace Elektronické zpřístupnění kulturního dědictví

3 Místo – hlavní budova a pobočky Fyzická přístupnost Časová přístupnost Atraktivita  Historická sídla  Reprezentativní budovy  Průmyslové stavby Atmosféra Vybavení

4 Externí faktory Architektura Génius loci Okolí  Centrum města  Park  Prostor před muzeem

5 Interní faktory Návštěvnost Mikroklima Přeplněnost Vstup a vstupní hala Chodby Schodiště Výtahy Sály a jejich uspořádání Osvětlení Orientační systém Technické zázemí

6 Pobočky Putovní výstavy a zápůjčky Publicita Reciprocita Obohacení nabídky organizace

7 Výstavy mimo prostory organizace Reprezentativní prostory státních institucí Prostory komerčních firem Prostory kulturních institucí Autobus Vlak

8 Programy Speciální programy Pořádání konferencí Účast odborníků z institucí na konferencích a seminářích Veřejná vystoupení Články v odborném tisku Texty popularizující odborná témata ve společenských časopisech Univerzity třetího věku Audiovizuální materiály na nekomerční bázi výukové Komerční AV materiály  K reklamním účelům pro informační centra a cestovní kanceláře  Prodávány jako suvenýry na památku

9 Publikace Knihy Katalogy Průvodce Brožury Výroční zprávy Hry Návody

10 Elektronická distribuce kulturního dědictví Virtuální prohlídka Impuls k návštěvě Propagace Informace

11 E-shop Prodej  Suvenýrů  Audiovizuálních programů  Průvodců  Publikací  Katalogů  Audioprůvodců stažení

12 Primární trh Přímý prodej z ateliéru Dílo na zakázku Prodej prostřednictvím zprostředkovatele Prodejní galerie Umělecký agent Prodej obchodníkům s uměním, kteří se na určitou dobu stávají vlastníky díla

13 Sekundární trh Prodejní galerie Zprostředkovatelé Obchodníci s uměním Aukční společnosti Soukromí sběratelé Firmy Muzea a galerie  tvorba a doplnění sbírek  obměna exponátů Stát  výzdoba reprezentativních prostor  nákup pro státní muzea nebo galerie

14 Distribuční řetěz, subjekty Umělci Zprostředkovatelé  aukční síně  odborníci  znalci umění  galeristé  internet Poptávající  individuální  firemní  muzea a galerie  stát

15 Aukce Formálně je nutné zajistit a zveřejnit: Kontaktní osoby včetně spojení na ně Termíny výkupu Termín prohlídky dražených děl Termín konání aukce Místo konání aukce Vydat aukční katalog

16 Na trhu s uměním jsou nabízena Dispoziční práva Práva prohlížet si

17 Distribuce prostřednictvím veletrhů Veletrhy jsou samostatným tématem marketingové komunikace

18 Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_9_Distribuce Nebo stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2007


Stáhnout ppt "Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace."

Podobné prezentace


Reklamy Google