Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek"— Transkript prezentace:

1 Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek
MARKETINGOVÝ MIX Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky. Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek

2 Obsah Product „totální výrobek“ dle Kotlera: - jádro, - první slupka,
- druhá slupka. Price Place Promotion - nízkonákladová marketingová komunikace. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

3 Proces STP Výrobková specializace - jeden druh výrobku pro různé tržní segmenty. Cílovým segmentem jsou: studenti 16 – 26 let, muži a ženy 26 – 65 let, zaměstnaní, s průměrným až nadprůměrným příjmem, aktivní, s bydlištěm ve větších a velkých městech.

4 Product Klasifikace Služba Spotřební výrobek (speciální výrobek)
Toto je další možnost. pro snímky s přehledem využívající přechody.

5 Product - jádro řeší celospolečenský problém,
zvyšuje sebevědomí spotřebitelů, diskrétní použití, parfémovaný obsah, substitut antiperspirantu.

6 Product – první slupka jednoduché a diskrétní použití,
nastavitelná velikost, unisex, originální design, originální a diskrétní obal, prodlužuje životnost oblečení, garance zdravotní nezávadnosti, balení po 2 a po 10 kusech.

7 Složení Suchý zip Guma Absorbující polymer Bavlna Textilie
Suchý zip: umožňuje individuální nastavení velikosti, Guma : zajišťuje flexibilitu výrobku při pohybu, Bavlna: krycí vrstva napuštěná parfémem, Absorbující polymer: přeměňuje absorpci výměšky na gel, přičemž nemění svůj objem, udržuje správné pH, zcela bezpečný pro zdraví, Textilie: prodyšná termoregulační vrstva.

8 Product – druhá slupka množstevní slevy pro velkoodběratele,
záruka 2 měsíce na vrácení nepoužitého zboží, množstevní slevy pro velkoodběratele, snadné a rychlé objednávky z pohodlí domova, při odběru nad 30 ks poštovné zdarma, přednákupní a ponákupní servis.

9 Strategie penetration pricing
Price Strategie penetration pricing strategie nízkých zaváděcích cen, cílem je rychlý vstup na trh a dosažení vysokého tržního podílu na tomto trhu, vysoký objem prodejů dovolí snížit výrobní i distribuční náklady a tím také cenu výrobku, strategie je účinná za podmínky vysoké cenové citlivosti tržního segmentu (studenti). Toto je další možnost. pro snímek s přehledem.

10 Price – balení po 2 ks Počet balení : 125 ks PŘÍMÉ NÁKLADY
Základ: ,50 Kč Vrstva: ,50 Kč Guma: 1,41 Kč Povrch: ,00 Kč Obal: ,00 Kč Mzdy: ,06 Kč Celkem: ,47 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: ,28 Kč (35 Kč) Kampaň: ,39 Kč (798,70 Kč) Ostatní režie: 2,80 Kč (350 Kč) Celkem: ,47 Kč Celkové náklady + zisk (31 %) = PC (bez DPH) 39, ,38 = ,32 Kč = 52 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 52, , = Kč K prodeji : 103 ks Hrubý zisk: 1 249,80 Kč

11 Price – balení po 10 kusech
Počet balení: 65 PŘÍMÉ NÁKLADY Základ: 87,50 Kč Vrstva: ,50 Kč Guma: ,03 Kč Povrch: 10,00 Kč Obal: ,00 Kč Mzdy: ,30 Kč Celkem: ,33 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: ,54 Kč (100 Kč) Ostatní režie:10,00 Kč (650 Kč) Kampaň: ,46 Kč (550 Kč) Celkem: 20,00 Kč Celkové náklady + zisk (39 %) = PC (bez DPH) 167, , = 232,59 Kč = 233 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 232, , = 281,43 Kč = 281 Kč K prodeji: 65 ks Hrubý zisk: 4 268,55 Kč

12 Price – reklama na obalu
22 ks (balení po 2 ks) – vlastní reklama, 103 ks (balení po 2 ks) – 2 x cizí reklama (0,4 Kč/ks) 65 ks (balení po 10 ks) – 4 x cizí reklama (1 Kč/ks) Hrubý zisk: 106,20 Kč

13 Price – shrnutí Náklady:
Balení po 2 ks x 125 ks = náklad na balení po 2 ks 39,935 Kč x 125 ks = 4 991,875 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = náklad na balení po 10 ks 167,327 Kč x 65 ks = ,255 Kč Celkové náklady: ,13 Kč Výnosy: Balení po 2 ks x 103 ks = 52 Kč x 103 ks = Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 2 ks): 0,40 Kč x 103 ks = 41 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = 231 Kč x 65 ks = Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 10 ks): 1 Kč x 65 ks = 65 Kč Celkové výnosy: Kč Výsledek hospodaření: Kč

14 Price platba hotově na prodejně, platba platební kartou na prodejně,
Platební podmínky platba hotově na prodejně, platba platební kartou na prodejně, platba převodem na účet, platba hotově na dobírku, Dodací podmínky osobní odběr Havířov, Ostrava, doprava Českou poštou, dodací lhůta do 3 dnů od podání objednávky.

15 Strategie „výhradní distribuce“
Place Strategie „výhradní distribuce“ výhradní právo distribuovat STOPPOTS omezenému počtu prodejců v dané lokalitě, výběr prodejců na základě kladných osobních zkušeností.

16 Place Distribuční cesty: přímé:
osobní odběr: Havířov, Ostrava ( hod), Českou poštou - balení po 2 ks: 50 Kč, - balení po 10 ks: 75 Kč. E-shop 2) nepřímé: obchodní zprostředkovatelé (prodejny v místě školy a podniků), partneři v rámci Affiliate programu (výrobci oděvů).

17 Promotion Strategie „pull“
- snaha přimět konečného zákazníka, aby STOPPOTS poptával u obchodníků a ti jej pak dále poptávali u výrobce, - marketingové aktivity se primárně zaměřují na reklamu, spotřebitelské podpory prodeje a nástroje přímého marketingu, - to vše za využití nízkonákladové marketingové komunikace. Pro každé z témat použijte záhlaví oddílu, aby zde byl pro posluchače jasný přechod.

18 Microsoft Konstrukční dokonalost
Promotion (nízkonákladová marketingová komunikace) REKLAMA: „na obalu výrobků“, „diskusní skupiny (Facebook, Twitter), „SEO“, „reklamní spot“, PODPORA PRODEJE: „zvýhodněná balení“, „věrnostní programy“, „vyhledávače zboží“, „zákaznické karty“, DIRECT MARKETING: „ ing“ (v souladu s antispamovým zákonem), „web“, „e-shop“, NÍZKONÁKLADOVÁ MK: „word-of-mouth“, „virální marketing“, „Affiliate program“. Důvěrné informace společnosti Microsoft

19 „Chceš mít triko bez potu? Kup si 10 STOPPOTů!“
Promotion - reklama Sdělení: „Chceš mít triko bez potu? Kup si 10 STOPPOTů!“ reklama na obalu, SEO, založení bezplatného účtu na sociálních sítích (Facebook, Twitter), natočení nízkonákladového reklamního spotu.

20 Promotion – podpora prodeje
zvýhodněná balení: balení po 10 ks – nižší výdaje na poštovné, věrnostní programy: zákaznické karty každý pátý on-line nákup bez poštovného, při každém pátém nákupu na prodejně zdarma balení po 2 kusech, vyhledávače zboží vzorky zdarma: každý devátý registrovaný zákazník získá balení po 2 ks k vyzkoušení zdarma,

21 Promotion – Direct marketing
ing: vytvoření personifikované databáze zákazníků (připomínací a informační funkce), web: e-shop: sekce FAQ, kontaktní formulář, fórum pro spotřebitele, telemarketing: pasivní forma (přednákupní a ponákupní poradenství).

22 Microsoft Konstrukční dokonalost
Děkujeme za pozornost „Od této chvíle koláče už jen na talíři!“ Je vaše prezentace co nejvýstižnější? Zvažte přesunutí nadbytečného obsahu do dodatku. K uložení obsahu, který případně budete chtít zmínit v části vyhrazené pro dotazy nebo který si mohou účastníci podrobněji prozkoumat později, použijte snímky s dodatkem. Obrázek: zdroj Důvěrné informace společnosti Microsoft


Stáhnout ppt "Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek"

Podobné prezentace


Reklamy Google