Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jan Hummel Fruitisimo.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jan Hummel Fruitisimo."— Transkript prezentace:

1 Jan Hummel Fruitisimo

2

3 Kdo jsme a co nabízíme? Fruitisimo Fresh Juice
Více než 60 druhů čerstvých fresh džusů, koktejlů, salátů a ovoce 100% ovocné nápoje bez chemických přísad z čerstvého ovoce a zeleniny Příprava drinků přímo před zraky zákazníků Denně čerstvé ovocné a zeleninové saláty Vitamíny v každém kousku

4 Kdo jsme a co nabízíme? Fruitisimo Ice Cream
Široká nabídka kvalitní italské kopečkové zmrzliny Bez konzervačních látek s minimálním obsahem tuku Vyráběno ručně ve vlastní továrně na zmrzlinu Tradiční italské receptury Kladen velký důraz na kvalitu a výběr ingrediencí Přes 23 příchutí kopečkové zmrzliny, zmrzlinové poháry a shaky, ledové tříště

5 Fruitisimo Ice Cream Factory
První továrna na zmrzlinu v České republice Ručně vyráběná zmrzlina přímo před zraky diváků Čerstvá zmrzlina z těch nejlepších surovin

6 O Fruitisimo První provozovna otevřena: 2003
Aktuální počet provozoven: 26 Plánovaný počet provozoven do roku 2015: 40

7 Podpora partnerů Nabízíme ziskový maloobchodní koncept
Osvědčený sortiment a silné zázemí Hledáme partnery pro dlouhodobou spolupráci Dlouhodobá spolupráce znamená oboustranně výhodný obchodní vztah

8 TOP 3 body, proč podnikat s Fruitisimo
Ekonomický, pokladní a personální systém přizpůsobený našemu provozovnu – silný nástroj pro rychlé zajištění ziskovosti prodejny Silná marketingová podpora, znalost značky po celé ČR Vlastní výroba a distribuce surovin a produktů

9 Podpora partnerů před otevření provozovny
Úvodní školení pro provozovatele Předání provozních materiálů Pomoc s výběrem lokality Školení managera provozovny v našich prodejnách Předání manuálů pro zaměstnance Personální školení Pomoc s projektem, úřady státní správy Dodávka technologií od prověřených dodavatelů za výhodné ceny Asistence s otevíráním provozovny

10 Podpora partnerů po otevření - průběžně
Lokální a plošný marketing Vyhodnocování výsledku Čtvrtletní školení pro všechny provozovny v ČR Technická, personální i provozní podpora

11 Jak probíhá výběr lokality?
Nákupní centrum či frekventovaná lokalita v centru města nad obyvatel Důležitá je frekvence lidí Vhodná jsou nákupní centra, dopravní uzly městské i meziměstské dopravy, náměstí, pěší zóny Plocha 25 – 70m2 (případně větší plocha pro sezení Přímý vstup, velké výlohy, možnost výdeje „na ulici“ Možnost franchizingu již fungujících prodejen či předvybraných lokalit

12 Jaké jsou finanční požadavky?
Vstupní poplatek 100tis. Kč Jistina/kauce – vratná, úročená – 100 až 300tis. Kč Licenční poplatek (royalities) 5 až 15% Za tento poplatek získáváte průběžnou podporu, pravidelnou měsíční hodnotící schůzku, vývoj SW pro řízení prodejny, vývoj nových produktů a jejich implementaci do sortimentu.

13 Marketingový poplatek 3%
Za tento poplatek získáváte celoplošnou podporu sítě Fruitisimo v ČR, tiskoviny pro sezónní produkty, ostatní tiskoviny Celková investice do prodejny (liší se dle stavební připravenosti a požadavků pronajímatele) 500 tis. Až 1 mil. Kč Podíl vlastního kapitálů minimálně 30% Délka smlouvy 3 až 5 let

14 Store in Store Fruitisimo se hodí i jako doplněk vašeho podnikání
Máme připravení řešení „store in store“ Můžete otevřít i „ malé“ Fruitisimo Stačí kousek prostoru navíc v atraktivní lokalitě

15 Kam se hodí a kolik je třeba místa?
Hodí se do kaváren, pekáren, lahůdek, prodejen tisku, čerpací stanice a další convenience prodejny Je třeba 4 – 50m2 dle typu a sortimentu Sítě energie – přívod teplé a studené vody, el. Energie 220V 3x16A (pro zmrzlinu 380V 3x32A)

16 Lokality

17 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Jan Hummel Fruitisimo."

Podobné prezentace


Reklamy Google