Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU"— Transkript prezentace:

1 AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU
PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík

2 OBSAH Obsah: Představení Progresivní vzdělávání, učení o zítřku
Zkušenostní učení Lektor – trenér – manager Metodika automanažerského vzdělávání

3 Sloup-Papír-Stěna-Hadice
PŘEDSTAVENÍ Sloup-Papír-Stěna-Hadice 25% úspěšných.

4 PŘEDSTAVENÍ Být partnerem klientů při zvyšování jejich konkurenceschopnosti prostřednictvím růstu kvality rozvoje lidských zdrojů dle metodiky Evropského modelu kvality a excelence EFQM.

5 PŘEDSTAVENÍ r. 2001 295 dnů školení r. 2002 248 dnů školení

6 PŘEDSTAVENÍ Siemens Automobilové systémy, s.r.o.
Siemens Elektromotory s. r. o. ODS – Dopravní stavby Ostrava a. s. BONATRANS a. s. Saft Ferak, a.s. skupina nemocnic EUROMEDNET Ostravská univerzita

7 PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Cesta k excelenci Cesta k výjimečnosti Cesta ke konkurenceschopnosti

8 PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Znalosti Pracovní dovednosti Kompetence - způsobilosti

9 PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdělávací cíle : Úroveň kompetencí Co očekáváme – jako zadavatel K čemu to lidé využijí Vzdělávání nástroj řízení

10 ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Učení dle AHRY 4. Jak mi TO JDE? 1. Jak to dělám?
3. Jak to BUDU dělat? 2. Jak to dělají NEJLEPŠÍ?

11 Jak to účastníci dělají?
ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to účastníci dělají? Co znají Kde vidí problém Co se jim daří Jak to dovedou Co považují za klíčové

12 Jak je to v nejlepší praxi ?
ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak je to v nejlepší praxi ? Pochopení optimálních postupů Rozbor vzorových řešení Hledání nejlepších řešení ve vlastním prostředí Rozpoznání možností rozvoje (vlastní praxe/nejlepší praxe) Formulace změnových bariér

13 ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to budeme dělat ?
Definování postupů ke zlepšení dovedností Fázová metoda zlepšení výkonu Individuální plány rozvoje

14 ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to umíme ? Zvládnutí modelových situací
Tvorba samostatných řešení, dle nových postupů Řešení případových studií Hledání rezerv

15 Používané metody zkušenostního učení
ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Používané metody zkušenostního učení Aktivní styl – zkušenost – prožití Reflektivní styl – pozorování – pozorující Teoretický styl – pochopení – pochopí Pragmatický styl – příklady – přirovnání k nejlepším

16 ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ 1. Prožij 4. Příklady 2. Pozoruj 3. Pochop

17 M A N A G E R LEKTOR-TRENÉR-MANAGER Kdo je nejvhodnější
Kdo zná naši praxi Kdo zná souvislosti Kdo zná lidi Kdo má znát řešení M A N A G E R

18 T R E N É R LEKTOR-TRENÉR-MANAGER Co nemá Aktuální teorii Metodiku
Didaktiku Techniky učení T R E N É R

19 Metodika Brainstorming témat Rozdělení tutorství Přidělení trenérů
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Metodika Brainstorming témat Rozdělení tutorství Přidělení trenérů Tvorba výukových modulů Realizace tréninku, aplikace zkušenostního učení

20 Benchmarking princip EFQM
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Perspektiva Benchmarking princip EFQM RADAR – hodnocení procesu VZÁJEMNÁ BURZA TÉMAT PROŠKOLENÍ KOUČINK APLIKACE

21 Co tím získá management
AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Co tím získá management Ovládání lektorské dovednosti Rozšíření své specializace - znalosti Vzájemný profesionální respekt Pokora a tolerance Vzdělávání jako nástroj řízení

22 Realizace systematického rozvoje lidí je jako páření slonů
Závěr Realizace systematického rozvoje lidí je jako páření slonů – hodně řevu, hodně prachu, pak se nic neděje a za dva roky se narodí slůně ! 25% úspěšných.

23 Učme se zkušeností AHRou!


Stáhnout ppt "AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU"

Podobné prezentace


Reklamy Google