Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Destinační management TO Jeseníky-východ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Destinační management TO Jeseníky-východ"— Transkript prezentace:

1 Destinační management TO Jeseníky-východ
Ostrava, konference 8. března 2013

2 Pro jaké území pracujeme ?
Turistická oblast Jeseníky - východ

3 Jaké jsou cíle marketingové strategie ?
Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu, zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Zajistit celkový růst počtu turistů do roku 2015 o 10% ve srovnání s rokem 2010, tj. cca turistů navíc.

4 Co pro splnění cílů děláme ?
Zpracování a aktualizace marketingové strategie (Enterprise plc s.r.o.) Institucionální zajištění destinačního managementu Regionální fórum CR Rada pro cestovní ruch Projektový tým Inovativní marketingová pracovní skupina Pracovní skupiny pro produkty a produktové řady

5 Co pro splnění cílů děláme ?
Finanční zajištění realizace aktivit akčních plánů: Příspěvky a půjčky partnerských měst Bruntál, Krnov, Rýmařov a Vrbno pod Pradědem Dotace ROP MSK

6 Co pro splnění cílů děláme ?
Vlastní realizace aktivit akčních plánů v souladu s marketingovou strategií, např.: Vzdělávací akce (kvalita, kompetence v CR) Tištění průvodci s Violou (Zima, Léto, Jaro a podzim) Mapy (Zima, Jaro – léto – podzim) Obrazová publikace Publikace – Incentiva a bussiness Portál „Rodinné Jeseníky“ Propagace TO na veletrzích CR Propagace TO na prezentačních akcích Fam/press tripy Soutěžní ankety s partnery (Veolia Transport Morava, Jeseníky Info pivovar Holba) Pobytové balíčky s partnerskými CK (DCK Rekrea Ostrava, CK ATIS)

7 Jak zajišťujeme kvalitu a komplexnost produktů CR ?
Kvalita produktů je zajištěna prostřednictvím směrnice č. 3/2012 Euroregionu Praděd: Plnění povinných kritérií u ubytovatelů (povinná certifikace ubytovacích zařízení, propagace značky „Jeseníky“) Plnění nepovinných kritérií (služby pro rodiny s dětmi, seniory a školní zájezdy – animační programy, dětské koutky apod.) Komplexnost produktů je zajištěna prostřednictvím: Regionálních turistických produktů (dle témat – průvodci, Produktový řad - tipů na výlety Pobytových balíčků (ubytování, stravování, doplňkový program a služby – prodej přes trh cestovních kanceláří) Voucher systému Jeseníky – slevový program podporující propagaci a nabídku místních poskytovatelů služeb a výrobců

8 Jaké máme dílčí výsledky ?
V roce 2011 zastavení poklesu návštěvnosti v TO Jeseníky-východ V roce 2012 meziroční nárůst návštěvnosti: nárůst počtu příjezdů hostů za čtvrtletí o 7,7% (o 5556 hostů více než v roce 2011) nárůst počtu přenocování hostů za čtvrtletí o 3,6% (o 9029 přenocování více než v roce 2011) nárůst příjmů z ubytovaných hostů za čtvrtletí o cca 7,5 mil. Kč Nárůst počtu pasažérů cyklobusů a turistbusů o cca 60% Nárůst návštěvnosti hradů a zámků (Sovinec, zámek Bruntál) až o 50%

9 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST
Euroregion Praděd Nové doby 111 Vrbno pod Pradědem Kontakty: Ing. Zdeněk Jarmar, Ing. Michal Blaško,


Stáhnout ppt "Destinační management TO Jeseníky-východ"

Podobné prezentace


Reklamy Google