Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ"— Transkript prezentace:

1 STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ
JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ

2 VIDEO – Francie 2011

3 Faktory, které rozhodují o úspěšném lovu?
Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň Sebedůvěra

4 Výběr revíru Dle rybí obsádky Dle dostupnosti revíru
Dle rybářského tlaku Dle rybářských pravidel

5 Francie 2010

6 Francie 2010

7 Francie 2010

8 Francie 2010

9 Francie 2010

10 Znalost revíru Poznání topografie revíru Rozdělení revíru dle období
Poznání chování kaprů Opakované návštěvy Zaměření se na revír

11

12 Přizpůsobení se situaci u vody
Zhodnocení po příjezdu k vodě Zhodnocení po prvních dnech Změny po zvážení všech atributů Změny v nástraze Změny v krmné kampani Změny v lovném místě Záznam o průběhu lovu

13 Opravdu je důležité co je na břehu?

14 Vybavení a návazce Důležité je co je ve vodě 
Funkčnost rozhoduje, respekt k rybám Návazce – maximálně 2 typy Návazce – celková délka ??? Návazec – délka vlasu ??? Háček – váha vs pevnost JEDNODUCHOST

15 Návazec s maskováním 

16 Naviják se šňůrou

17 Španělsko 2009

18 Španělsko 2009

19 Španělsko 2009

20 Španělsko 2009

21 Španělsko 2009

22 Španělsko 2009

23 Španělsko 2009

24 Španělsko 2009

25 Španělsko 2009

26 Španělsko 2009

27 Španělsko 2009

28 Španělsko 2009

29 Rybářský tlak Zvyšuje nedůvěru ryb Ostatní rybáři Vaše chování u vody
Na břehu Na vodě Bojky Krmení

30 Itálie listopad,prosinec 2009

31 Itálie listopad,prosinec 2009

32 Itálie listopad,prosinec 2009

33 Itálie listopad,prosinec 2009

34 Itálie listopad,prosinec 2009

35 Itálie listopad,prosinec 2009

36 Itálie listopad,prosinec 2009

37 Itálie listopad,prosinec 2009

38 Itálie listopad,prosinec 2009

39 Itálie listopad,prosinec 2009

40 Itálie listopad,prosinec 2009

41 Vymáčené boilies vs dipované?

42 Nástraha ATRAKTIVITA Lov na zvědavost Navoněná Barevná
Jiná prezentace nástrahy NENÁPADNOST Lov na důvěru Bez zápachu Barva dna Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

43 Nástraha - ATRAKTIVITA
Lov na zvědavost – kapr je zvědavé zvíře, navíc vše ochutnává tlamou Navoněná nástraha dipováno busterováno máčeno v esencích Barevná nástraha – reflexní barvy Jiná prezentace nástrahy – nástrahy ve sloupci Pop – up nástrahy

44 Nástraha - NENÁPADNOST
Lov na důvěru – velké ryby jsou často opatrné Vyjímkou jsou ty velké a nenažrané  Nástrahy bez zápachu – s nízkou hladinou atraktorů Postavené pouze na kvalitní směsi Několik dní vymáčené ve vodě Barva Nástrahy – neutrální aneb tmavá Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

45 Nástraha - SELEKTIVITA
Atraktivitou nástrahy Nenápadnosti nástrahy Velikostí nástrahy Tvrdosti nástrahy Prezentaci na návazci Umístěním v rámci krmného místa Realizace krmné kampaně

46 Francie 2007

47 Francie 2007

48 Francie 2007

49 Francie 2007

50 Francie 2007

51 Francie 2007

52 Francie 2007

53 Francie 2007

54 Francie 2007

55 Francie 2007

56 Francie 2007

57 Francie 2007

58 Francie 2007

59 Francie 2007

60 Krmná kampaň - co rozhoduje?
Rybí populace v revíru Zkušenosti velkých ryb dané rybářským tlakem Délka vaší výpravy Finanční možnosti

61 Krmná kampaň - co lze použít?
Partikl Pelety Boilies nižší cenové hladiny Atraktivní hotovky Levná do upravená směs - SUPRAFISH Boilies vyšší cenové hladiny Výživná boilies směs – lehce stravitelná Použitelná jako potravní zdroj – BIOSQUID, BIOCRAB, BIOENZYM FISH,GLM ENDURO…

62 Krmná kampaň - TAKTIKA ČAS Krátkodobá Střednědobá Dlouhodobá PROSTOR
Bodové krmení Plošné krmení Mizející potravní zdroj

63 Krmná kampaň - ČAS Krátkodobá krmná kampaň – 1 - 4dny
Omezené množství návnady Boilies směs nemusí být z nejvýživnějších Střednědobá krmná kampaň – dnů Boilies směs méně výživná do upravená Dlouhodobá krmná kampaň – 7 dnů – měsíce Lze použít všechny typy prostorového krmení Boilies směs nejlépe nejvýživnější hodnoty

64 Krmná kampaň - PROSTOR Bodové krmení – zaměřeno na jednu rybu
Návnada prezentována v těsné blízkosti nástrahy Zaměřeno na zvědavost ryby Umístění nástrahy s návnadou ideálně na trase nebo v místě krmení ryby – přirozený zdroj potravy Malé množství návnady Pelety, drcené boilies Používají se atraktivní nástrahy, pop up Často se používá PVA Vhodné jako strategie pro krátkodobé i dlouhodobé krmné kampaně

65 Krmná kampaň - PROSTOR Plošné krmení – zaměřeno na celé hejno
Krmení na velké ploše např. 100m x 100m Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby hledat další a další jednotlivý kus návnady Velké množství návnady Pouze boilies Krmení v dávkách dle reakce ryb 1-5kg Zavádění návnady 2x denně v čase nižší aktivity ryb Návnada v různém stupni rozpadu Používají se nenápadné nástrahy, často vymáčené několik dní Nástraha prezentovaná samostatně Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

66 Krmná kampaň - PROSTOR Mizející potravní zdroj – zaměřeno na hejno ryb
Velké množství návnady 1 den 20kg boilies 2 den 15 kg boilies 3 den 10 kg boilies 4 den 5 kg boilies Další dny minimální množství krmení Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby zůstat na krmném místě Pouze boilies Zavádění návnady 1x denně v čase nižší aktivity ryb Lze kombinovat atraktivní i nenápadnou nástrahu S ubývajícím krmením v místě lovu šance na více záběrů Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

67 Francie podzim 2011

68 Francie podzim 2011

69 Francie podzim 2011

70 Francie podzim 2011

71 Francie podzim 2011

72 Francie podzim 2011

73 Francie podzim 2011

74 Francie podzim 2011

75 Francie podzim 2011

76 Francie podzim 2011

77 Francie podzim 2011

78 Francie podzim 2011

79 Sebedůvěra Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody
Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň

80 KONEC


Stáhnout ppt "STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ"

Podobné prezentace


Reklamy Google