Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

BACK TO BASIC SIMONA.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "BACK TO BASIC SIMONA."— Transkript prezentace:

1 BACK TO BASIC SIMONA

2

3 cílit na zákaznickou zkušenost?
Dává vám smysl cílit na zákaznickou zkušenost?

4 ANO, pokud to vygeneruje vyšší revenue
V UK měří ´Customer Satisfaction Index´ a firmám s nadprůměrným CSI roste revenue o 6% meziročně víc než ostatním JASNĚ, chceme si udržet stávající a k nim přidat nové, a další a další, zákazníky

5 WOW Co je ´clientology´?
PYRAMIDA ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI (*Forrester CX Design) WOW Co je ´clientology´?

6 Spokojenost zaměstnanců dobrá zákaznická zkušenost

7 Zpět k hodnotám jako je respekt, slušnost, poctivost, plnění slibů, lidskost …

8 “Zlaté” pravidlo “platinové” pravidlo 2014 Empatie (=sdílení emocí, pocitů…) Zmapování zákaznické cesty

9 A jak vy si stojíte se spokojeností/ nadšením zaměstnanců?
Můžeme segmetovat, měřit spokojenost, net promoter scores, customer effort scores, ale jsou to 2 základní skupiny lidí, které “tvoří” značku (brand): Velmi spokojení zákazníci Enthusiastičtí zaměstnanci

10 B2B B2T B2C H2H

11 HUMANLY DIGITAL

12 Období ZÁKAZNÍKA Období INFORMACE Období DISTRIBUCE Období
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Období INDUSTRIALIZACE

13 Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny

14 Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny

15 Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!
Slide z prezentacie Sylvie, ktory by mohol byt eventualne vyuzitelny Vážím si vaší pozornosti a děkuji za příležitost s vámi sdílet!


Stáhnout ppt "BACK TO BASIC SIMONA."

Podobné prezentace


Reklamy Google