Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Project Marketplace o.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Project Marketplace o.s."— Transkript prezentace:

1 Project Marketplace o.s.
Projekt předmětu 4IT415

2 Důvod projektu Neexistence podobného řešení na současném trhu
Zjednodušení kontaktu studentů s podniky Umožnění vzniku a realizace nejrůznějších projektů Interakce v podobě videokonferencí mezi zadavatelem a řešitelem

3 Cíle projektu Cílem projektu je co nejlépe navrhnout následující modely dle podnikatelského záměru Procesní model Model funkcí Datový model

4 Předmět projektu Návrh řešení pro portál, jež by provozoval platformu pro spolupráci škola a podniků Globální analýza Rešení portálu Řešení neziskové organizace Detailní analýza Nadefinování výše zmíněných modelů…datový, procesní, funkční

5 Co není předmětem projektu?
Jedná se pouze o koncepční záležitosti a ne realizace Námi zpracovaný projekt by měl být dobrým podkladem pro případné řešení daného podnikatelského záměru

6 Hlavní výstupy projektu
Procesní model Model funkcí Datový model

7 Cílové skupiny Studenti vysokých (možná i středních) škol
Zástupci podniků, jenž budou mít zájem o participaci zaregistrovaných studentů na daných projektech

8 Plán výstupů projektu Globální Procesní model [T01]
Globální Funkční model [T02] Globální Datový model [T03] Detailní Procesní model [T01] Detailní Funkční model [T02] Detailní Datový model [T03] Projektový záměr, Plán projektu, Informační strategie, Podnikatelský záměr [VP, ZVP, SPS, VT01] Finální dokument [VP, VZP, SPS]

9 Plán etap Předprojektová příprava Etapa globální analýzy a návrhu
done Etapa globální analýzy a návrhu Not opened Etapa detailní analýzy a návrhu Dokončení projektu

10 Plán etap

11 Rizika projektu Riziko / událost Váha rizika Pravděpodobnost
Hodnota rizika Preventivní opatření Osoba zodpovědná za realizaci preventivního opatření (0-5) (0-1) (součin váhy a pravděpodobnosti) 1. Neochota jednotlivých členů teamů pracovat 5 0,2 1 -          Motivace v podobě vyššího hodnocení od VP VP, VT 2. Nedodržení deadline 4 0,1 0,4 - google.com/calendar VT - tlak z strany VT na Členy Teamu 3. Nedodržení metodiky verzování na CODE.GOOGLE.COM - metodika práce na code.google.com - na code.google.com by měli vkládat nové verze pouze VT! 4. Oslabení teamu v důsledku onemocnění člena/ů tohoto teamu - operativní přesun členů mezi jednotlivými teamy, popřípadě menší zatížení oslabeného teamu VP 5. Nekonzistence modelů 0,5 - dodržení posloupnosti vypracování jednotlivých modlů

12 Obsazení rolí pracovníky
Celé jméno s tituly Pozice Příslušnost Přívratský Miroslav, Bc. VT T01 Pokorná Martina, Bc. Sýkora Ondřej, Bc. Jakeš Jiří, Bc. Horčic Michal, Bc. SPS TSPS Filippi Tomáš, Bc. Hybler Michal, Bc. T02 Benoni Daniel, Bc. Česák Petr, Bc. Malík Jan, Bc. Jindřich Martin, Bc. Ezr Tomáš, Bc Florian Jan, Bc. T03 Louthan Oldřich, Bc. Bourek Josef, Bc. Naiman Michal, Bc. Nohál Michal, Bc. Laušman Jakub, Bc. VP TVP Tománek Jiří, Bc. ZVP TZVP

13 Komunikační pravidla a procedury
Hlavní komunikační kanál a zároveň místo a forma ukládaných dokumentů = Dokumenty Komunikace a úkoly Seznam kontaktů Vedlejší komunikační kanály Telefon Osobní schůzky Cvičení Frekvence reportování Při dokončení úkolu je povinen každý vedoucí teamu zaslat [ ] vedoucímu projektu o dokončení daného úkolu a výstup z tohoto úkolu je nutno uložit na dle metodiky práce s CODE.GOOGLE.COM Způsob řešení a eskalace problémů Problémy mohou všichni směřovat na vedoucí teamů nebo vedoucího projektu, popř. zástupce vedoucího projektu, kde vedoucí teamu jsou povinni (pokud to uznají za nezbytně nutné [např. v případě ohrožení projektu]) reportovat daný problém vedoucímu projektu

14 Nezbytné předpoklady k zahájení projektu
Hotový podnikatelský záměr Hotový projektový záměr Hotový plán projektu Rozdělení lidí do teamů Ustanovení vedoucího projektu a jeho zástupce Ustanovení vedoucích pracovních teamů Ustanovení sponzora projektu Distribuce modelovacího nástroje PowerDesigner aby mohli začít pracovat jednotlivé teamy na zadaných úkolech Vypracování metodik pro práci na jednotlivých modelech [procesní, funkční, datový] Schválení projektu Schválení rozpočtu projektu Schválení Plánu projektu

15 Metodika

16 Informační strategie Předáváme slovo Michalovi Hyberovi vedoucímu teamu č. 2, který informační strategii zpracovával…


Stáhnout ppt "Project Marketplace o.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google